Gå til innhold

Når mannen ikke vil ha fler barn..

Ina.89

Anbefalte innlegg

Noen andre som har vært i samme situvasjon? Har et barn på 3år, og ønsker så inderlig at han ska få et søsken. Men mannen vil ikke ha flere... Noen som har litt råd og erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Noen andre som har vært i samme situvasjon? Har et barn på 3år, og ønsker så inderlig at han ska få et søsken. Men mannen vil ikke ha flere... Noen som har litt råd og erfaringer å dele?

Hei :) Vi er i litt samme situasjon, bortsett fra at jeg har to (tette) barn og ønsker nr. 3. Her vil heller ikke mannen ha en til og det er utrolig sårt for meg. Jeg har i tillegg tenkt så mye på dette at det rett og slett ligger i hodet mitt og gnager hver eneste dag. Min mann har bare en søster, så de er to. Er din alenebarn? Du må nesten bare fortelle han hva du ønsker og hvorfor. At du vil så gjerne bære frem et barn til som dere lager sammen og at man med andremann har MYE mer erfaring og klarer å nyte dette med en liten i baby i hus i mye større grad (iallefall var det sånn for oss, til dels da eldste bare var 14,5 mnd når nestemann ble født) :) Masse lykke til! Jeg håper vi begge får det sånn vi ønsker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme situasjon som deg. Jeg har et på 3 år og ønsker et til...dette er så sårt at jeg av og til vurderer å gå fra mannen for å finne en annen å ha flere barn med...

Anonymous poster hash: 7ad25...718
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg er i samme situasjon som deg. Jeg har et på 3 år og ønsker et til...dette er så sårt at jeg av og til vurderer å gå fra mannen for å finne en annen å ha flere barn med...

Jeg har det helt likt. Synes det er så sårt. Tenker på det hver dag. Og vet ikke helt hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Vi er i litt samme situasjon, bortsett fra at jeg har to (tette) barn og ønsker nr. 3. Her vil heller ikke mannen ha en til og det er utrolig sårt for meg. Jeg har i tillegg tenkt så mye på dette at det rett og slett ligger i hodet mitt og gnager hver eneste dag. Min mann har bare en søster, så de er to. Er din alenebarn? Du må nesten bare fortelle han hva du ønsker og hvorfor. At du vil så gjerne bære frem et barn til som dere lager sammen og at man med andremann har MYE mer erfaring og klarer å nyte dette med en liten i baby i hus i mye større grad (iallefall var det sånn for oss, til dels da eldste bare var 14,5 mnd når nestemann ble født) :) Masse lykke til! Jeg håper vi begge får det sånn vi ønsker :)

Vi har kun et barn ja. Og synes dette er så sårt.. Hva kan jeg gjøre? Jeg har delt mine tanker. Men han ønsker ikke snakke om det. Og lar meg vente på pinebenken til en dag han kaaaanskje vil ha fler. Men da er det kanskje for sent for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Er litt sånn her og, men jeg er gravid med nr to, kun fordi samboeren syntes det er bra med søsken. Har ei på drøye 2,5 år fra før. Men dette sier han er siste. Kommer aldri til å bli fler, og det kan jeg bar glemme, syntes dette er sårt jeg og. Akkurat nå gleder jeg meg jo veldig over hun vi har, og hun vi har på vei, og mye mulig jeg også er fornøyd med disse to. Men syntes det er sårt når han er sånn likevel, at han kan slå fra seg flere barn alt nå, og han vil også sterilisere seg fort etter nr 2 har kommet, dette syntes jeg er litt vel drastisk, men han er fast bestemt. Prøver å innfinne meg i at det blir disse to, og være happy med det........

Anonymous poster hash: 84bdf...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ville ikke mannen ha barn i utgangspunktet, og etter nr en var han iallefall ferdig. Alikevel er både nr to, tre og fire godt planlagt, og han er minst like glad i dem som den førstefødte. Man KAN endre mening ;-) Håper det ordner seg for dere :-)

Anonymous poster hash: 5b8c1...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...