Gå til innhold

9+4 og mistet alle symptomer.. bekymret.

Anbefalte innlegg

Dette er min 3. Graviditet, men samtidig så klarer jeg ikke å huske hvordan det har Vært de andre to gangene.

Jeg har Vært trøtt, kvalm (ikke kastet opp), hatt murringer, strekk I lysken ved raske bevegelser, ømme bryster og tisset ofte.

De fleste symptomene kom I uke 6.

Var på ultralyd da jeg var 7+1 og da var alt bra.

Den siste tiden (1-2 uker) har symptomene sakte men sikkert avtatt. Jeg har ikke antydning ttil kvalme lenger, ikke trøtt, ingen murringer eller strekke smerter de siste to ukene, de siste dagene tisser jeg ikke like ofte lenger heller. Det eneste jeg merker nå er tidvis ømme bryster. Noen ganger litt ømme I løpet av dagen og noen ganger ikke ømme I det heletatt. Føler de har blitt litt slappere også.

Har jo lest litt rundt om på nett og blir utrolig bekymret for MA. Har aldri opplevd verken SA eller MA tidligere selv så aner jo ikke hvordan forløpet er ved MA.

Er det fler her som mistet symptomene I uke 9-10 som kan berolige meg med at det er vanlig?

Fortsetter under...

Er 10 uker på vei og har det på samme måten. Den ekstreme trøttheten er over, kvalmen er borte, puppene verker ikke lengre, og det stikker ikke like mye i magen. Var på ul på fredag og alt var bra! Så jeg er bare glad kroppen har det bedre igjen :)

Anonymous poster hash: 62a49...82e

Takk for beroligende svar dere to :-)

Blir helt stressa av å føle meg akkurat som før graviditeten.

Men jeg merker fremdeles avsmak på diverse matvarer, kaffe osv, så det er jo "bra". 2 mnd igjen til OUL og det er lenge å vente.

I første svangerskap kjente jeg liv I uke 16 så der var litt betryggende. I 2. Svangerskap hadde jeg motkaka foran så da merka jeg ingenting før etter uke 20. Håper den ligger bak denne gangen så jeg kan kjenne det tidlig. Hadde doppler I de forige svangerskapene slik at jeg kunne høre hjertelyd når jeg var bekymret.

Får bare smøre meg med tolmodighet noen uker til sig håpe at alt er bra med lille. :-)

Jeg har det som du. Har også mista masse av symptomene og føler meg faktisk ikke gravid lenger.

Jeg hadde en MA i sommer og drøyer det ikke lenge denne gang. Har derfor bestilt ul til i morgen.

Antagelig er alt helt i orden, ivertfall det finner etter en kjapp google runde :)

Annonse

Er så slitsomt å gå sånn å bekymre seg.

Lykke til på ultralyd I morgen. Håper alt står bra til. Gi meg gjerne tilbakemelding når du kar Vært der. Trenger å bli litt mer beroliget. :-)

Jeg skal oppdatere :) Jeg er forresten 9+4 i dag så vi er ca like langt.

Synes det er ganske rart, jeg er plutselig i kjempeform. Skal bli godt å få noe avklart, som sagt så er nok alt i orden, men det er ikke lett å la være å bekymre seg...

Jeg har akkuratt det samme. Jeg blir så redd når puppene ikke ef fullt så ømme lengre. Hadde en SA i uke 8 i sep. I fjor. Men jeg har heller ikke noe veldig symptomer lengre. Godt det er flere som føler det samme og at alt er bra med den lille. Er 10 uker i dag!

Gjest Runforit

Husker hvordan det var. Symptonene kom og gikk og jeg var sikker på at NÅ var det dødt!!! 

Jeg bet tennene sammen og tok en tidlig UL i uke 10 og alt var i skjønneste orden  :dagens-rose: Kjøpte meg en Angelsound etterpå slik at jeg kunne høre hjertet hver uke og den ga meg skikkelig sjelefred  :hjerte:

En fantastisk opplevelse på UL idag. Fikk se et levende gull som alt sto helt bra til med :D Energien er på topp, så da kan jeg bare nyte svangerskapet :D Veldig lykkelig for at alt sto bra til, på tross av lite/vage symptomer :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...