Gå til innhold

Barnehage i Skedsmo kommune?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal flytte til Skedsmo kommune og skal søke barnehage plass til sønnen min på 2 år for oppstart i august. Noen som har kjennskap til barnehage I Skedsmo kommune? Bra ? Dårlige?

Skrevet

Skedsmo kommune er stor og det er mye kø, så jeg syns det er viktig å vite hvor i kommunen dere skal bo, så slipper dere å bruke hele ettermiddagen i kø for å få hentet.

Vi bor i lillestrøm og hatt vært veldig fornøyd med Lillehagen.

Anonymous poster hash: c52e3...526

Skrevet

Jeg har barn i Melby bhg på Skjetten. Er fornøyd med den. Linbråten er en stor bhg som har litt ymse rykte. Jeg tror uglebakken og løvehjertet er gode bhg.

Men det spørs hvor i Skedsmo du skal flytte...disse bhg er jo ikke aktuelle hvis du skal bo på Strømmen, Lillestrøm, Kjeller, Skedsmokorset eller Leirsund.

Anonymous poster hash: fd03c...32b

Skrevet

Like over grensa i sørum ligger Lindeberg FUS.

Verdens beste barnehage og ikke milevis med kø gor å få plass.

Den har også god økonomi så det blir jevnlig pusset opp og kjøpt inn nye ting.

Anonymous poster hash: 43ccd...dd9

Skrevet

Som sagt over her kommer det jo an på hvor i Skedsmo dere skal bo. Barnehagene på Strømmen er fulle og med lange lister å få plass, Sagelva, Strømmen og Hagan har godt rykte. I Lillestrøm har jeg hørt bra om Lillehagen, Furulund, Volla og Lillestrøm. På Skedsmokorset: Åsenhagen, Korshagen og Vardeåsen. Ville holdt meg unna de store bhgene som Kjeller og Risløkka.

Anonymous poster hash: b88ee...140
Skrevet

Jeg har barn i Melby bhg på Skjetten. Er fornøyd med den. Linbråten er en stor bhg som har litt ymse rykte. Jeg tror uglebakken og løvehjertet er gode bhg.

Men det spørs hvor i Skedsmo du skal flytte...disse bhg er jo ikke aktuelle hvis du skal bo på Strømmen, Lillestrøm, Kjeller, Skedsmokorset eller Leirsund.

Anonymous poster hash: fd03c...32b

Vi har barn i Uglebakken. Helt greit, men ikke noe å skryte av: tett mellom honnørordene og lite substans. Svake pedagoger. Venninnen min har hatt flere barn i Melby og den skal være veldig bra. Har ikke hørt veldig mye bra om Linbråten.

Anonymous poster hash: df6b9...fbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...