Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #26 Skrevet 15. februar 2015 Jeg fikk heller ikke noe ekstra. Men jeg får masse oppmerksomhet hver dag. Han vekker meg med frokost på senga hver morgen, han gjør klar barna til skole og Bhg hver dag før jeg drar på jobb. Han lager hjemmelaget middag til oss hver dag, han baker brød hver kveld og han gjør det meste av husarbeidet. Min gode, snille mann. <3 Anonymous poster hash: 3f811...7ed Jeg hadde følt meg kvalt i et sånt forhold. Men så tror jeg også du troller. Anonymous poster hash: db099...5a5
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #27 Skrevet 15. februar 2015 Jeg fikk heller ikke noe ekstra. Men jeg får masse oppmerksomhet hver dag. Han vekker meg med frokost på senga hver morgen, han gjør klar barna til skole og Bhg hver dag før jeg drar på jobb. Han lager hjemmelaget middag til oss hver dag, han baker brød hver kveld og han gjør det meste av husarbeidet. Min gode, snille mann. <3 Anonymous poster hash: 3f811...7ed Da hadde han definitivt gjort seg fortjent til en flott oppmerksomhet fra deg på valentinsdagen...... Anonymous poster hash: 014ea...c02
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #28 Skrevet 15. februar 2015 Jeg fikk heller ikke noe ekstra. Men jeg får masse oppmerksomhet hver dag. Han vekker meg med frokost på senga hver morgen, han gjør klar barna til skole og Bhg hver dag før jeg drar på jobb. Han lager hjemmelaget middag til oss hver dag, han baker brød hver kveld og han gjør det meste av husarbeidet. Min gode, snille mann. <3 Anonymous poster hash: 3f811...7ed Herlig ironi når du kaller han "mann" Anonymous poster hash: adb18...285
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #29 Skrevet 16. februar 2015 Jeg fikk heller ikke noe ekstra. Men jeg får masse oppmerksomhet hver dag. Han vekker meg med frokost på senga hver morgen, han gjør klar barna til skole og Bhg hver dag før jeg drar på jobb. Han lager hjemmelaget middag til oss hver dag, han baker brød hver kveld og han gjør det meste av husarbeidet. Min gode, snille mann. <3 Anonymous poster hash: 3f811...7ed Herlig ironi når du kaller han "mann" Anonymous poster hash: adb18...285 Så i din verden er det bare kvinner som kan være oppmerksomme og ta mesteparten av husarbeidet? Du har kanskje ikke engang en mann? Anonymous poster hash: 5422f...6ad
junimamma81 Skrevet 16. februar 2015 #30 Skrevet 16. februar 2015 Vi feirer ikke Valentine. Og blir dermed ikke skuffet.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #31 Skrevet 16. februar 2015 Jeg fikk heller ikke noe ekstra. Men jeg får masse oppmerksomhet hver dag. Han vekker meg med frokost på senga hver morgen, han gjør klar barna til skole og Bhg hver dag før jeg drar på jobb. Han lager hjemmelaget middag til oss hver dag, han baker brød hver kveld og han gjør det meste av husarbeidet. Min gode, snille mann. <3Anonymous poster hash: 3f811...7ed Jeg hadde følt meg kvalt i et sånt forhold. Men så tror jeg også du troller. Anonymous poster hash: db099...5a5 Mannen min er også slik, med unntak av brødbakingen. Og tro meg, jeg føler meg ikke kvalt, men utrolig heldig som har en så fantastisk mann Anonymous poster hash: 984e2...9bf
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #32 Skrevet 16. februar 2015 Jeg er også litt skuffet, vet ikke om mannen min vet at det var valentines i går en gang..... Ingen blomster, sjokolade eller noe..... Fikk ingenting på morsdagen heller, ikke et "gratulerer med morsdagen" en gang..... Syns det er litt trist faktisk..... Anonymous poster hash: b8f3e...08b Det er trist:( blir bedre når ungene blir større og kan finne på ting selv Anonymous poster hash: 46cee...3b5
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #33 Skrevet 16. februar 2015 Hvorfor forventet du noe på Valentines? Har dere blitt enige om at dere feirer Valentines? Anonymous poster hash: 21cce...575
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå