Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Hadde ikke forventet noen svære greier, men kanskje heller ikke at dagen og kvelden skulle gå uten at det en gang ble nevnt at det var Valentine. Er det lov å være bittelitt skuffet? Anonymous poster hash: adb18...285
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Ikke jeg heller. Fikk meg ny Iphone, men ellers ingenting romantisk. Skuffet ja... Anonymous poster hash: 16314...e50
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Jeg fikk kun en ny skilue! Ikke noe mer! Buhuuu!!! Anonymous poster hash: ee89f...c6c
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Ikkeno her heller, ei heller på morsdagen.. Tja, skuffet?? Vel hadde ikke forventet noe heller. Men hadde blitt glad om det kom en oppmerksomhet Anonymous poster hash: ac745...154
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Dere vet vel at det går begge veier? Hvorfor tenker dere at det kun er mannen som må oppvarte dere? For alt dere vet så kan det hende mannen deres hulker på kompisens skulder og klager på den uromantiske kjærringa si 😜 Anonymous poster hash: 46857...c18
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Ikke noe her heller. Det et så mange dager. Jul. Bursdag. Farsdag. Bla bla bla.. Tar aldri slutt. Det som er viktig er å ta vare på hverandre i hverdagen. Blomster kan jeg få en annen gang.. Trenger ikke være 14. Feb.... Anonymous poster hash: 04d8b...4fe
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Jeg fikk kun en ny skilue! Ikke noe mer! Buhuuu!!! Anonymous poster hash: ee89f...c6c Hvorfor skulle du ha fått mer enn denne skilua? Har aldri feiret valentin selv, men er ikke greia at man gir kort og romantisk oppmerksomhet? Har aldri hørt om at man skal gi gaver. Hva gav forresten du til mannen din da? Må ha vært noe atskillig mer påkostet enn denne lua du fikk, antar jeg, siden du er så skuffet. Anonymous poster hash: 03d3f...5fc
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Ikke noe her heller. Det et så mange dager. Jul. Bursdag. Farsdag. Bla bla bla.. Tar aldri slutt. Det som er viktig er å ta vare på hverandre i hverdagen. Blomster kan jeg få en annen gang.. Trenger ikke være 14. Feb.... Anonymous poster hash: 04d8b...4fe Det verste er at det er folk som feirer kvinnedagen på denne måten også. Husker det var en tråd her inne hvor damer fortalte om hva de hadde fått i gave fra kjæresten på kvinnedagen. Da ble jeg sjokkert. Anonymous poster hash: 03d3f...5fc
Mrs Smith Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Man gir og får. Husk og ikke skuffa gutta på biff and blowjob dagen i mars da 😁😝
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #10 Skrevet 15. februar 2015 Ikke jeg heller. Fikk meg ny Iphone, men ellers ingenting romantisk. Skuffet ja... Anonymous poster hash: 16314...e50 Du fikk deg en ny Iphone (av mannen/kjæresten, vil jeg tro? siden du nevner det), men er skuffet.... Hva gjorde du for å skape romantikk for mannen? Er du skuffet så virker det som om du har deg selv å takke. Anonymous poster hash: da58e...dfe
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #11 Skrevet 15. februar 2015 Man gir og får. Husk og ikke skuffa gutta på biff and blowjob dagen i mars da 1: han fikk gave i går2: han er en EKTE mann (ikke guttunge, som mange andre), så han synes den dagen er hinsides teit og idiotisk. Det er mannen sin det Anonymous poster hash: d6fba...720
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #12 Skrevet 15. februar 2015 Ikke noe her heller. Det et så mange dager. Jul. Bursdag. Farsdag. Bla bla bla.. Tar aldri slutt. Det som er viktig er å ta vare på hverandre i hverdagen. Blomster kan jeg få en annen gang.. Trenger ikke være 14. Feb.... Anonymous poster hash: 04d8b...4fe Det verste er at det er folk som feirer kvinnedagen på denne måten også. Husker det var en tråd her inne hvor damer fortalte om hva de hadde fått i gave fra kjæresten på kvinnedagen. Da ble jeg sjokkert. Anonymous poster hash: 03d3f...5fc Ærlig talt, er det rart for deg at damer blir trist eller hvertfall reagerer på at mannen ikke gjør noenting på Valentine ? Anonymous poster hash: 62682...b6a
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #13 Skrevet 15. februar 2015 Man gir og får. Husk og ikke skuffa gutta på biff and blowjob dagen i mars da 😁😝Den dagen feirer vi faktisk ! Feirer også farsdag skikkelig. Bursdagen hans er en stor dag. Julestrømpe og ekstra julegaver får han. Han fikk vaffelfrokost og kort til Valentine. Så ja, jeg gir og gir. Anonymous poster hash: 62682...b6a
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #14 Skrevet 15. februar 2015 Ikke noe her heller. Det et så mange dager. Jul. Bursdag. Farsdag. Bla bla bla.. Tar aldri slutt. Det som er viktig er å ta vare på hverandre i hverdagen. Blomster kan jeg få en annen gang.. Trenger ikke være 14. Feb.... Anonymous poster hash: 04d8b...4fe Det verste er at det er folk som feirer kvinnedagen på denne måten også. Husker det var en tråd her inne hvor damer fortalte om hva de hadde fått i gave fra kjæresten på kvinnedagen. Da ble jeg sjokkert. Anonymous poster hash: 03d3f...5fc Ærlig talt, er det rart for deg at damer blir trist eller hvertfall reagerer på at mannen ikke gjør noenting på Valentine ? Anonymous poster hash: 62682...b6a Men spørsmålet er jo om de har gjort noe for mannen? Anonymous poster hash: 46857...c18
Mrs Smith Skrevet 15. februar 2015 #15 Skrevet 15. februar 2015 (endret) Man gir og får. Husk og ikke skuffa gutta på biff and blowjob dagen i mars da 😁😝Den dagen feirer vi faktisk ! Feirer også farsdag skikkelig. Bursdagen hans er en stor dag. Julestrømpe og ekstra julegaver får han. Han fikk vaffelfrokost og kort til Valentine. Så ja, jeg gir og gir. Anonymous poster hash: 62682...b6a Ja da burde han overrasket litt i går 😔Og det med biff og blowjob dagen var bare tull altså. Endret 15. februar 2015 av Mrs Smith
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #16 Skrevet 15. februar 2015 Jeg fikk denne settingen. Happy fukings valentines day! Sagt i sinne av min mann. Anonymous poster hash: 148b5...e47
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #17 Skrevet 15. februar 2015 Ikke noe her heller. Det et så mange dager. Jul. Bursdag. Farsdag. Bla bla bla.. Tar aldri slutt. Det som er viktig er å ta vare på hverandre i hverdagen. Blomster kan jeg få en annen gang.. Trenger ikke være 14. Feb.... Anonymous poster hash: 04d8b...4fe Det verste er at det er folk som feirer kvinnedagen på denne måten også. Husker det var en tråd her inne hvor damer fortalte om hva de hadde fått i gave fra kjæresten på kvinnedagen. Da ble jeg sjokkert. Anonymous poster hash: 03d3f...5fc Ærlig talt, er det rart for deg at damer blir trist eller hvertfall reagerer på at mannen ikke gjør noenting på Valentine ? Anonymous poster hash: 62682...b6a Snakket egentlig for meg selv. Og hvordan jeg (og mannen) ser på valentinsdagen. Dersom jeg hadde hatt forventninger og tilogmed kjøpt en fin gave til min mann hadde jeg nok blitt skuffet. vi feirer ikke den dagen.. Orøcer heller å gjøre ting dammen sammen så ofte så vi kan. Poenget mitt er at det er så mange dager med forventninger til gaver osv... Hverdagen er travel nok. Det er kjøpepress og skyhøye forventninger rundt om kring. Hvorfor blir dere skuffet? Jo nettop fordi det reklameres her og der om valentinsdagen og folk legger ut på Facebook og andre medier hvor romatisk mannen var. Tipper det er mer skuffelse enn glede akkurat denne dageb. Anonymous poster hash: 04d8b...4fe
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #18 Skrevet 15. februar 2015 Du må gjerne være skuffet, men hjelper det? Jeg fikk heller ingenting i går, personlig synes jeg hele dagen er tåpelig... Men for all del, hvis du ønsker oppmerksomhet så må du faktisk si det til mannen din. Anonymous poster hash: 88424...215
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #19 Skrevet 15. februar 2015 Mannen stod opp tidlig og laget frokost, akkurat som han gjør hver helg. Jeg fikk ingenting "ekstra", men jeg er fornøyd uansett, han er en fantastisk mann Anonymous poster hash: 984e2...9bf
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #20 Skrevet 15. februar 2015 Nei vet ikke jeg. Jeg fikk heller ingenting. Ikke ga jeg noe heller. Vi gir ikke gaver på slike dager. Vi ga hverandre en klem og sa vi var glad for å ha hverandre på vår 9. Valentinesdag sammen. Det var det, ellers en normal lørdag. Helt topp i mine øyne. Er så mange gave - dager, og ekstra oppmerksomhet er mer stas på en helt vanlig hverdag. Anonymous poster hash: 84f8d...426
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #21 Skrevet 15. februar 2015 Ikke jeg heller. Fikk meg ny Iphone, men ellers ingenting romantisk. Skuffet ja... Anonymous poster hash: 16314...e50 Du fikk deg en ny Iphone (av mannen/kjæresten, vil jeg tro? siden du nevner det), men er skuffet.... Hva gjorde du for å skape romantikk for mannen? Er du skuffet så virker det som om du har deg selv å takke. Anonymous poster hash: da58e...dfe Kanskje det var sånn at iPhonen var noe hun hadde fått uansett og at det ikke hadde noe med Valentine å gjøre. Jeg tolket det som at hun var skuffet fordi han ikke hadde gjort noe romantisk, ikke fordi iPhonen ikke var "nok" Anonymous poster hash: adb18...285
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #22 Skrevet 15. februar 2015 Jeg er også litt skuffet, vet ikke om mannen min vet at det var valentines i går en gang..... Ingen blomster, sjokolade eller noe..... Fikk ingenting på morsdagen heller, ikke et "gratulerer med morsdagen" en gang..... Syns det er litt trist faktisk..... Anonymous poster hash: b8f3e...08b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #23 Skrevet 15. februar 2015 Jeg fikk heller ikke noe ekstra. Men jeg får masse oppmerksomhet hver dag. Han vekker meg med frokost på senga hver morgen, han gjør klar barna til skole og Bhg hver dag før jeg drar på jobb. Han lager hjemmelaget middag til oss hver dag, han baker brød hver kveld og han gjør det meste av husarbeidet. Min gode, snille mann. <3 Anonymous poster hash: 3f811...7ed
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #24 Skrevet 15. februar 2015 Jeg er også litt skuffet, vet ikke om mannen min vet at det var valentines i går en gang..... Ingen blomster, sjokolade eller noe..... Anonymous poster hash: b8f3e...08b Hvis du ikke er sikker på om han visste at det var valentines, så regner jeg med at det betyr at du ikke gjorde noe spesielt for ham heller? Da har du faktisk ikke lov til å være skuffet over at du ikke fikk noe. Det må jo være like mye ditt ansvar å gjøre noe for ham som det er for ham å gjøre noe for deg? Anonymous poster hash: 03d3f...5fc
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #25 Skrevet 15. februar 2015 Jeg fikk heller ikke noe ekstra. Men jeg får masse oppmerksomhet hver dag. Han vekker meg med frokost på senga hver morgen, han gjør klar barna til skole og Bhg hver dag før jeg drar på jobb. Han lager hjemmelaget middag til oss hver dag, han baker brød hver kveld og han gjør det meste av husarbeidet. Min gode, snille mann. <3 Anonymous poster hash: 3f811...7ed Hvordan har han tid til alt dette? Er han i jobb? Anonymous poster hash: 4053f...036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå