Gå til innhold

Noe vits i å teste pga dette? Kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Jeg har normalt pleid å spotte noen få dager før mens skulle komme, men nå sist syklus og de to før spottet jeg rundt eggløsningtid og litt av og på gjennom hele lutealfasen til mensen kom to-tre dager og så sa farvell, Jeg har alltid pleid å blø ca 5 dager ved mensen. Gangen før det, altså 3 sykluser siden var jeg super kvalm og dårlig i 3 dager rundt eggløsning og begynte å blø da på eggløsningstiden, blødde i 4ish dager før det forsvant. Etter den gangen har det begynt å bli klussete med spotting og kort mens.
jeg vet ikke om dette er noe grunn å teste meg for, jeg hadde vell merket noe til nå om jeg ble gravid da tenker jeg? Hvis det skulle vært den gangen jeg ble dårlig og fikk blødning/mens på eggløsningstiden så var det i begynnelsen av desember, altså to måneder og ti dager. Man merker jo noe til da? Jeg har hatt litt forskjellige symptomer men jeg regner med det bare er innbilte greier som kommer og går :sjenert: 

Fortsetter under...

Hvorfor ikke bare teste, så slipper du å gå og lure. Jeg hadde testa med en gang hvis jeg var usikker.

Jeg ville vente til jeg hadde klare symptomer, jeg har tatt tester tidligere ( halvt år siden) og blir gang på gang skuffet, så nå vil jeg vente til det virkelig er en grunn å teste for så gjerne jeg slipper å bli skuffa igjen. Derfor spør jeg om dette er en god grunn å teste for.

Er nok ingen her som kjenner din kropp bedre enn deg, og alle er forskjellige fra graviditet til graviditet - så dette kan nok ingen av oss svare på :) Har du en mistanke, så tar du en test. Er jo værre å gå å lure i SÅ mange dager istedefor å bare ta en test å få svar et par sekunder senere. Lykke til  :blomst:

Annonse

Er nok ingen her som kjenner din kropp bedre enn deg, og alle er forskjellige fra graviditet til graviditet - så dette kan nok ingen av oss svare på :) Har du en mistanke, så tar du en test. Er jo værre å gå å lure i SÅ mange dager istedefor å bare ta en test å få svar et par sekunder senere. Lykke til :blomst:

TAkk for svar ☺

ja det er så enkelt som å teste, jeg føler meg bare så dum når den viser negativ, hvordan jeg kunne tro jeg.. JEG!!kunne vært gravid..

hvis du var i denne situasjonen.. ville du testet?

Skjønner du er redd for å bli skuffet. Men hvis det er gått såpass lang tid at det er på tide å teste, så ville jeg bare gjort det (det er meg da). Jeg syns det er bedre å vite slik at man kan forholde seg til fakta.

Du har helt rett, er jo bare å teste, men jeg har bare vondt for å gjøre det med mindre det er tydelig tegn til det.

kan dette være ett tegn? Ville du testet hvis dette var det eller ville du ventet?

Jeg tenker jeg sikkert hadde merket mer hvis jeg er over 2.5 mnd på vei.. kanskje jeg bare er syk..

Jeg ville bare tatt en test og fått et svar! Uten tvil😊

iiiik kanskje jeg gjør det da! Venter til ikm da og ser hvor normal den evnt er.

blødning under graviditet har skjedd før i familien, men litt mage og pupper og kvalme burde jeg jo hatt til nå da!

ikm om to uker, er da jeg sist blødde i 3 dager hvertfall.

iiiik kanskje jeg gjør det da! Venter til ikm da og ser hvor normal den evnt er.

blødning under graviditet har skjedd før i familien, men litt mage og pupper og kvalme burde jeg jo hatt til nå da!

Er imponert over tålmodigheten din.. Men nå er jeg kanskje litt vel ivrig på testinga.. Hehe.. Lykke til hvertfall! Skal følge med på hvordan det går med deg😉

Er imponert over tålmodigheten din.. Men nå er jeg kanskje litt vel ivrig på testinga.. Hehe.. Lykke til hvertfall! Skal følge med på hvordan det går med deg😉

Hehe takk for det ☺

har hatt vondt i siden og i lysken fra igår kveld og hele dag, og siste toalett tur ble det rosa på papiret, 5 dager siden eggløsning( tar ikke test men har rimelig nøyaktig syklus) er så lei disse blødningene, håper det for denne gang betyr festeblødning siden jeg har vondt i lysken 😐

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...