Gå til innhold

hva synes dere om å ha med barn i alder 6 - 9 år på treningssenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et barn altså og ungen kommer til å prøve ut noen apparater. Hva tror dere de andre som trener tenker og de ansatte?

Anonymous poster hash: 09e94...5da

Det er jo 16 årsgrense på de fleste sentre. Og det for en grunn.

Jeg vet det ☺ men de tenker å ta med seg barnet likevel. Sier de har spurt om det er greit. Men da gjaldt det et eldre barn. Hvordan hadde du reagert?

Har aldri trent på et senter hvor det er tillatt med barn inne i treningssalene/ vektrommene. har du sjekket at det er tillatt? Hadde jeg sett barn i treningssalen mens jeg trente, ville jeg sagt fra så det ble en slutt på dette. For det første er det ikke sikkert, for det andre er trening mitt fristed hvor jeg setter pris på at det ikke er barn til stede. jeg jobber i bhg og har tre barn hjemme, så dette hadde vært skikkelig mood-killer for meg.

Anonymous poster hash: ac85e...697

På mitt treningssenter er det 15 års aldersgrense. Barn under den alderen har ikke tilgang til salene, men har et eget rom der det er barneklubb med bemanning. Dersom noen av medlemmene hadde tatt med seg barna sine inn i vektsalen, så hadde nok de fått en advarsel fra personalet.

Anonymous poster hash: befd5...1bf

Annonse

Barn har ikke noe på et treningssenter å gjøre, bortsett fra på lekerommet. 

Unntak er dersom barn med spesielle behov/overvekt har egne PT timer, men da går de jo ikke "løs" 

Anonymous poster hash: 9faf4...215

Har aldri trent på et senter hvor det er tillatt med barn inne i treningssalene/ vektrommene. har du sjekket at det er tillatt? Hadde jeg sett barn i treningssalen mens jeg trente, ville jeg sagt fra så det ble en slutt på dette. For det første er det ikke sikkert, for det andre er trening mitt fristed hvor jeg setter pris på at det ikke er barn til stede. jeg jobber i bhg og har tre barn hjemme, så dette hadde vært skikkelig mood-killer for meg.

Anonymous poster hash: ac85e...697

Akkurat dette sa jeg til moren. Men hun påsto at hun vet hvordan man trener barn så da var det greit. For å si det sånn så har hun ingen bakgrunn som tilsier at hun kan noe om dette. Jeg sa at jeg bare anbefaler dem å ikke gjøre dette og at de må regne med å få tilsnakk. Spesielt om barnet begynner på apparatene. Men de ble bare sur...

Jeg hadde sagt fra til daglig leder og bedt dem fjerne ungen. Barn skal ikke trene på den måten, og jeg som betaler dyrt for å trene der er ikke interessert i småunger rundt meg. Ille nok med sekstenåringene som fnizer og tar selfies hver gang de går forbi et speil.

Anonymous poster hash: c6a6f...21d

Barn har ingenting på treningssenter og gjøre. Hadde det vært t barn på apparatene på mitt treningssenter, så hadde jeg sagt fra med en gang.

Jeg har selv en datter på snart 14 år som vil trene på treningssenter, og jeg har idretts utdannelse, og kan mye om trening. Men hun må bare vente til hun blir 15 år. Reglene er der for en grunn.

Anonymous poster hash: cc06d...a34

Heldigvis så er jeg en tolerant person, så hva andre personer må gjøre for å få muligheten til å trene bryr jeg meg ikke om, det er ikke mine barn og dermed ikke jeg som må passe dem. Jeg håper virkelig ikke den dagen kommer der alt sånt skal begynne å irritere meg, fader så kjip dagene mine ville blitt.

Anonymous poster hash: 19d50...8f8
Gjest MiffaBlir3Barnsmor

På de sentrene jeg har trent så er det ikke lov å ha med barn inn, dette pga faren for at de skal skade seg på apparatene. Så hva jeg synes er ikke særlig relevant, siden det uansett ikke er lov.

Jeg hadde ikke likt barn mellom apparatene der jeg trener. Det er min tid der jeg koser meg, får ut frustrasjon og tar vare på meg selv....uten barna mine. Voksentid. Jeg tenker også at det fort kan skje en ulykke. Vet ikke om jeg hadde sagt ifra etter bare en gang men om dette ble vanlig så hadde jeg det.

Hi

Annonse

Tipper de aller fleste treningssentre har aldersgrense for å få lov til å bli med inn. Så dette kommer nok til å løse seg selv når moren prøver å ta dem med.

Endret av pifi med tre nurk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...