Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #26 Skrevet 14. februar 2015 Synes barne-tv generelt har tapt seg mer og mer de siste 10 årene, minst! Mine barn blir nok ikke å få se dagens barne-tv. Jeg har allerede begynt å samle på slikt som jeg så på da jeg var barn. Sesam stasjon, Huset med det rare i, Streken, Den lille andungen, Pingu, osv. Det var barne-tv det! Anonymous poster hash: 2bec4...653 Haha. ...har ikke slått deg at du ikke er målgruppen? Fniiiis. ...ungen får ikke se barne tv for må se gamle opptak. Anonymous poster hash: 08813...c37 Synes barne-tv generelt har tapt seg mer og mer de siste 10 årene, minst! Mine barn blir nok ikke å få se dagens barne-tv. Jeg har allerede begynt å samle på slikt som jeg så på da jeg var barn. Sesam stasjon, Huset med det rare i, Streken, Den lille andungen, Pingu, osv. Det var barne-tv det! Anonymous poster hash: 2bec4...653 Ooookeeeeiiiii... Jeg er ikke målgruppen nei, men jeg ser at mine venners barn heller ikke bryr seg døyten om barne-tv'en idag, og jeg / vi som voksne også synes det er noe møl hele greia, så er det egentlig ikke så rart å ønske å gi barna den samme kosen som en selv hadde som barn med barne-tv. Kanskje er jeg rar som ønsker å gi/videreføre til mine barn de samme rosenrøde minner som jeg har fra min barndom (som inkluderer kos i benken til barne-tv), men det får da så bare være, så får dere "fniiiise" så mye dere vil over det. Anonymous poster hash: 2bec4...653
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #27 Skrevet 14. februar 2015 3 åringen elsker Rodde og Kikkan, har gjort det fra det startet på barne tv. Og både mammaen og pappaen syns det er gøy også gitt.. Anonymous poster hash: 7b125...032
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 14. februar 2015 #28 Skrevet 14. februar 2015 Her ser vi fantorangen kl 17:30-18.. Så er det bikuben og mcstuffins på disney junior. Alle er fornøyd 😊 Peppa er knall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå