Gå til innhold

Skammelig dårlig barneTV på NRK! Elendig!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine barn synes det er så kjedelig at vi har begynt barneTV-tid fra 17.30 i stede. De er 4,7,9 år! Når det ikke treffer en eneste av de, så er det ikke bra!

Anonymous poster hash: 572ec...90c

Fortsetter under...

Skrevet

Mine barn synes det er så kjedelig at vi har begynt barneTV-tid fra 17.30 i stede. De er 4,7,9 år! Når det ikke treffer en eneste av de, så er det ikke bra!

Heldigvis kun lørdager de smeller til med dette drittprogrammet ;) 

Skrevet

Har nettopp fniste meg gjennom den fake sørlandsdialekten til bestefar kanin i pepper gris 😀 knallmorro 😉

Skrevet

Men de må se tv? Det er vel mer skammelig.

Skrevet

Har nettopp fniste meg gjennom den fake sørlandsdialekten til bestefar kanin i pepper gris knallmorro

Herlig ;) 

Skrevet

Haha! Ja, fryktelig skammelig å se barneTV :P Jeg skjems!

Annonse

Skrevet

Helt enig!

Så hjemme ser vi aldri på barnetv vi ser heller på Disney junior kanalen.

Barnefaren derimot presser omtrent småen til å se barnetv,å sier at hvis han ikke vil se det så få4 han ikke se noe annet.

Latterlig!

Anonymous poster hash: 1c43a...62c

Skrevet

På lørdager er barne tv drit dårlig, rodde og kikkan?? Hva faen liksom, spyr av de. Disney junior er tidenes dårligste kanal så den har vi ikke engang.

Anonymous poster hash: ff9ab...8cc

Skrevet

Vi elsker barneTV, fra 17.30 -18.30!!

Rodde & Kikkan er FUNNY ;)

Anonymous poster hash: 6e748...142

Skrevet

Enig. Ser sjelden barnetv her. Akkurat nå koser junior seg med en film. Myye bedre!

Anonymous poster hash: d9941...008
Skrevet

Gutta her på 4 og 8 liker Rodde og Kikkan veldig godt

Anonymous poster hash: bf376...389

Skrevet

Hehe. Kjerring.

Anonymous poster hash: e7226...987

Skrevet

Haha! Ja, fryktelig skammelig å se barneTV :P Jeg skjems!

Hva med å sette på en film, spille et spill etc.

mine barn på 4 og 7 liker barne tv godt.

Anonymous poster hash: 08813...c37

Annonse

Gjest Julia1984
Skrevet

På lørdager er barne tv drit dårlig, rodde og kikkan?? Hva faen liksom, spyr av de. Disney junior er tidenes dårligste kanal så den har vi ikke engang.

Anonymous poster hash: ff9ab...8cc

Rodde og Kikka er faktisk veldig populært her...

Skrevet

Rodde og kikkan er oppskrift på ADHD. Jeg blir stressa og sur av å se det. Ingen av barna her liker det heller. Hvorfor skal de på død og liv gire opp unga med stressende, masete musikk, roping og hyling, og hopping fra sukkerhøye unger i publikum? Skjønner det ikke.

Anonymous poster hash: b6568...aad

Skrevet

Mine satt og lo gjennom hele programmet, spesielt han på 4 år. Det vil alltid være noen som ikke liker et program og da er det frivillig om man vil se eller ikke. Jeg likte helhet ikke all barne-TV da jeg var liten.

Anonymous poster hash: 33fb6...6fa

Skrevet

Jeg har ei jente på to som kun liker barnetv 17.30-18.00. Resten er uinteressant for både store og små... Rodde og Kikkan er uaktuelt på kvelden, her hjemme mener vi å koble av litt før kveldsmat og legging med en fin barnetv-stund. Den herjinga Rodde og Kikkan driver med hører ikke hjemme, etter mi mening. Det fyrer opp ungen, og jeg blir nesten hyper selv av å se på det. 

Anonymous poster hash: 55ea2...5c0
Skrevet

Rodde og Kikkan er elendig!

Ingen av mine tre liker det. Så vi setter heller på noe annet vi har liggende, feks Dora.

Og ja! Selvsagt skal det være lørdagsgodt og barnetv! Ikke noe skammelig, men et skikkelig høydepunkt for liten og stor!

Anonymous poster hash: 18d2e...ad2

Skrevet

Synes barne-tv generelt har tapt seg mer og mer de siste 10 årene, minst! 

Mine barn blir nok ikke å få se dagens barne-tv. Jeg har allerede begynt å samle på slikt som jeg så på da jeg var barn.

Sesam stasjon, Huset med det rare i, Streken, Den lille andungen, Pingu, osv. Det var barne-tv det!

Anonymous poster hash: 2bec4...653
Skrevet

Synes det er både dårlige og gode barne-tv-programmer, løsningen for oss er nett-tv og Netflix.

Da kan vi sette på det som er bra og som ungene liker, og styre unna det dårligste.

På nrk ligger det mye gammelt fra arkivet, vi har f.eks sett på Labbetuss, og det var veldig stas (eldste min er 4).

Morsomt at det fortsatt slår an, 30 år senere. Passer nok best for de minste, her leser de bok, synger en sang, og tar for seg typiske kjente tema som legging, det å dele, osv, osv.

Det som slår meg, er at det er lite av de egenproduserte programmene hvor programlederen er tilstede gjennom hele programmet. Et hederlig unntak er Kråkeklubben, som ungene er veldig glade i.

Skrevet

min elsker både fantorangen og rodde og kikkan, er eneste dagen han følger sikkelig med på 18 barnetven når de er :)

Skrevet

Mine barn blir nok ikke å få se dagens barne-tv. Jeg har allerede begynt å samle på slikt som jeg så på da jeg var barn.

Sesam stasjon, Huset med det rare i, Streken, Den lille andungen, Pingu, osv. Det var barne-tv det!

Haha. ...har ikke slått deg at du ikke er målgruppen?

Fniiiis. ...ungen får ikke se barne tv for må se gamle opptak.

Anonymous poster hash: 08813...c37

Skrevet

Sesam stasjon, Huset med det rare i, Streken, Den lille andungen, Pingu, osv. Det var barne-tv det!

Ooookeeeeiiiii...

Skrevet

Haha, skulle komme med en morsomhet om pompel og pilt, men da tlf foreslo pimpet og pult, så får det være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...