Gå til innhold

Ville dere gått på ultralyden?

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Nå var sambo ute i postkassa og der var brev om innkalling til UL nå på torsdag som kommer! :-/

Skal jeg ringe å gi beskjed at jeg har mistet, eller skal jeg bare gå på UL for å få bekreftet om alt er kommet ut av seg selv? Tror jeg vil gå på UL, hva tenker dere? Er redd sorgen kommer for fullt da, når jeg får 100% bekreftet at det ikke lenger finnes noe inni magen min. Høres kanskje helt dumt ut, men jeg lever jo enda i håpet om at det er en tvilling eller bare noe helt annet. Jeg vet jo at jeg har mistet, da jeg satt og presset tidligere i dag så kjente jeg livmorhalsen og den føltes åpen og myk ut.

Jeg er jo helt dom som klandrer meg til håpet når alt håp er borte

Fortsetter under...

Jeg hadde gått på ul og bare forklart situasjonen når jeg var der. Det er godt å få det bekreftet enten det er det ene eller det andre, da kan du også føle det på det etterpå uten å være usikker. Er det et bankende hjerte kan du glede deg over det, og er det tomt så kan du få sørge men værtfall være sikker på om det er rester eller ikke.

Annonse

Jeg ville ha godt for å få bekrefta at alt er ute. Det kan ligge rester og da må du inn igjen.Anonymous poster hash: f6f37...c9b

GÅTT!

Og man må ikke nødvendigvis inn igjen hvis det er rester, det kan kommet av seg selv!

Men hi: jeg ville nok gått for å se hvordan ståa er ja!

Anonymous poster hash: 79f45...3f5

Gjest Mammantil2prinser

Nå ringte jeg nettopp og sa at jeg ikke var interessert i å komme på timen.

Jeg tar dette så veldig tungt og kjenner jeg sliter både psykisk og fysisk. Har ikke orket å gå til legen for ny blodprøve, ingenting. Ligger bare i sengen/sofaen. Men når barna er hjemme prøver jeg så godt jeg kan å ta meg sammen og fungere for dem.

Jeg ville ha godt for å få bekrefta at alt er ute. Det kan ligge rester og da må du inn igjen.Anonymous poster hash: f6f37...c9b

GÅTT!

Og man må ikke nødvendigvis inn igjen hvis det er rester, det kan kommet av seg selv!

Men hi: jeg ville nok gått for å se hvordan ståa er ja! Anonymous poster hash: 79f45...3f5

Ikkje min feil at ipaden tok det orde.

Anonymous poster hash: f6f37...c9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...