Gå til innhold

Dette med menn som blir sinna for uplanlagt graviditet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har leste det flere ganger her, på andre babyforum og hørt det av et par venninner.

Obs, de er blitt gravide selv om de har brukt prevensjon.

Mannen blir fly forbannet.

Kan noen forklare meg hvorfor?

Det er jo ikke akkurat som om hun som ble gravid har gjort det med vilje, og han var jo like mye med på det...

Anonymous poster hash: b6d1c...0b9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn sliter med konsekvenstenkningen og blir så overrasket over at pulings kan føre til barn at de blir bare sinna og sure.

Anonymous poster hash: 96541...0bd
Skrevet

ikke godt å si - kanskje de ikke skjønner at prevensjon aldri er 100%??

Anonymous poster hash: ab5d2...83d
Skrevet

Kjenner flere som har sex med forskjellige kvinner uten kondom og blir sinna og krever abort hvis kvinnen blir gravid. Enkelte mannfolk er rett og slett løk i hodet, og tenker med det andre hodet.

Anonymous poster hash: 56c7e...79c
Skrevet

Kjenner flere som har sex med forskjellige kvinner uten kondom og blir sinna og krever abort hvis kvinnen blir gravid. Enkelte mannfolk er rett og slett løk i hodet, og tenker med det andre hodet.

Anonymous poster hash: 56c7e...79c

Da har de hvertfall ikke noe med å bli sinna.

Da har da litt ansvar de også

HI

Anonymous poster hash: b6d1c...0b9

Skrevet

Jeg mener oppriktig at de mannfolka som reagerer slik må ha problemer.

Eneste unntaket er hvis det blir en situasjon som blir forferdelig vanskelig for familien, og at mannen kan ha sinne som førstereaksjon før han får tenkt seg om og så unnskylder seg og heller blir løsningsorientert.

Ellers tenker jeg at menn som blir sint slik enten er mindre intelligent (ALLE bør vite at ingen prevensjon er 100 % sikker i dag!) eller at de har en eller annen psykisk forstyrrelse eller personlighet som innebærer kontrollbehov, egoisme, manipulering og lite empati.

En mann tar konsekvensene av sine handlinger. Han han valgt å ha sex så har han også akseptert muligheten for at det kan bli uplanlagt barn av det.

Anonymous poster hash: a6a55...2b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...