Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Hvordan orker dere å bare kjøre på med så elendig smak? Anonymous poster hash: 69b9b...c64
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Hva er elednig smak? Blac Design, tusen puter, stige i stua, brystpanel, lysestaker fra Nille, Bodum, svart tv, hvit tv, blå kjøkkeninredning, høyglans, dopapir med hjerter på, bilder på veggene, ingenting på veggene, lysekrone, stearinlys eller babysko som pynt i bokhylla? Bokhyller i stua, bildevegg, strie på veggene, gardiner, løpere, ullpledd med mønster på eller lysfat? Hva er elendig smak? Anonymous poster hash: cd2e8...74d
lover Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Av dette har jeg Bodum, bokhyller i stua og dopapir med hjerter på. Hvordan jeg greier å leve sånn? Det går veldig veldig fint
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Tidenes dårligste trolletråd. Anonymous poster hash: 1a380...b9a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Jeg vet ikke om jeg er harry. Det kommer vel an på øyet som ser. Det jeg kan si er at jeg nærmer meg 40 år og gir en lang f*en i hva andre måtte mene om min smak. Ikke bryr jeg meg så hardt om andres interiør/klesstil o.l heller. Så lenge det er tålelig ryddig og rent er det helt greit for meg. Hvordan orker folk å gå rundt og mene så himla mye om alt og alle? Anonymous poster hash: 667f5...f11
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 Av dette har jeg Bodum, bokhyller i stua og dopapir med hjerter på. Hvordan jeg greier å leve sånn? Det går veldig veldig fint Hehe, ja ikke sant Det var bare eksempler altså, for jeg lurer på hva HI mener med elendig smak Jeg har ikke dopapir med hjerter på, men jeg har ullpledd med mønster på og svart tv. Jeg har ikke stige i stua, men ei snøskufle i gangen. Det er nesten like dekorativt Anonymous poster hash: cd2e8...74d
Monica Skrevet 14. februar 2015 #7 Skrevet 14. februar 2015 Hva er harry? Jeg er helt sikkert harry, men kjører bare helt min egen stil. Og bryr meg ikke om hva andre liker.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #8 Skrevet 14. februar 2015 Harry er mer trailertrash i min smak. Plysjbukser (gjerne rosa), Ed Hardy-klær, Volvo-jakke etc. Folk som har skrift på veggen og sånt er ikke harry i mine øyne, men syns det er utrolig dårlig smak. Litt sånn overromantisk på en ekkel måte. Anonymous poster hash: 1f76d...f5a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #9 Skrevet 14. februar 2015 Harry er mer trailertrash i min smak. Plysjbukser (gjerne rosa), Ed Hardy-klær, Volvo-jakke etc. Folk som har skrift på veggen og sånt er ikke harry i mine øyne, men syns det er utrolig dårlig smak. Litt sånn overromantisk på en ekkel måte. Anonymous poster hash: 1f76d...f5a Helt enig! Anonymous poster hash: b7bbb...37f
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #10 Skrevet 14. februar 2015 Jeg har svarte skinnsofaer fordi det er himla praktisk. Er helt sikkert harry, men det gir jeg glatt f**n i. Jeg er gammel nok, og har god nok selvtillit til å stå på egne bein. Anonymous poster hash: cb2f4...5b5
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #11 Skrevet 14. februar 2015 Jeg har svarte skinnsofaer fordi det er himla praktisk. Er helt sikkert harry, men det gir jeg glatt f**n i. Jeg er gammel nok, og har god nok selvtillit til å stå på egne bein. Anonymous poster hash: cb2f4...5b5 Du er ikke problemet med din sofa. De er dem med Kähler vaser og puter med, nei ikke statements, for de er myyyyye kulere, de har nemlig trykk av dyr på sofaputene sine! Har du sett på maken! Anonymous poster hash: 69b9b...c64
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #12 Skrevet 14. februar 2015 Jeg har svarte skinnsofaer fordi det er himla praktisk. Er helt sikkert harry, men det gir jeg glatt f**n i. Jeg er gammel nok, og har god nok selvtillit til å stå på egne bein. Anonymous poster hash: cb2f4...5b5 Du er ikke problemet med din sofa. De er dem med Kähler vaser og puter med, nei ikke statements, for de er myyyyye kulere, de har nemlig trykk av dyr på sofaputene sine! Har du sett på maken! Anonymous poster hash: 69b9b...c64 Så det er det som er harry hi? Anonymous poster hash: 81c68...293
geitemarken Skrevet 14. februar 2015 #13 Skrevet 14. februar 2015 Du det er faktisk ganske befriende. Jeg orker for eksempel ikke å bruke energi på å finne ut om ting er Harry eller ikke. Det eneste jeg orker er å finne ting som jeg liker til meg, min familie og mitt hjem. God helg HI
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #14 Skrevet 14. februar 2015 Det er så herlig befriende å bare omgi meg med det jeg liker, og bry meg null om hva andre mener er harry! Anonymous poster hash: 44c25...905
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #15 Skrevet 14. februar 2015 Nå var jeg litt usikker på om jeg skulle gå inn i tråden eller ikke. Jeg tenkte;" Hmmm; Harry, er jeg det? Nei, men kanskje trådstarter synes det..." Skuffet ble jeg når jeg innså at trådstarter har etterlatt seg null signalement for hva hun mener er harry. Så da kan jeg egentlig ikke svare på spørsmålet. Så da ble det sånn. Anonymous poster hash: 9d7bd...bbd
Keiserpingvin Skrevet 14. februar 2015 #16 Skrevet 14. februar 2015 Det er så lett atte! Personlig synes jeg ikke det er hjemmekoselig med mindre huset er innredet med ting jeg nesten blir kvalm av. Såeh... ellers da?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #17 Skrevet 14. februar 2015 Jeg syns alle de kahler lyshus og vasene er harry. Alle har dem, og mange legger ut flust av bilder av de... Insta, face og snap... Derfor på prinsipp skal jeg ikke ha... Anonymous poster hash: af3cd...9df
Nebbdyret Skrevet 14. februar 2015 #18 Skrevet 14. februar 2015 (endret) Vel, det går med nokre timar i gråt og fortvilelse kvar veke. Men vi klarar å vere sterke og holde ut. Slik vi kan vere harry lengst mulig Endret 14. februar 2015 av Nebbdyret
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #19 Skrevet 14. februar 2015 Vel, det går med nokre timar i gråt og fortvilelse kvar veke. Men vi klarar å vere sterke og holde ut. Slik vi kan vere harry lengst mulig Men nebbdyr er kule, da! Anonymous poster hash: ee4ce...7b6
BareMas Skrevet 15. februar 2015 #20 Skrevet 15. februar 2015 Er svart tv Harry? Hvilken farge på tvn har ikke-harrye mennesker da? Jeg har grå sofa og kjøkken fra 90-tallet. Er jeg da kul og retro, eller Harry og utdatert?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #21 Skrevet 15. februar 2015 Er svart tv Harry? Hvilken farge på tvn har ikke-harrye mennesker da? Jeg har grå sofa og kjøkken fra 90-tallet. Er jeg da kul og retro, eller Harry og utdatert? Du er ingenting Anonymous poster hash: 69b9b...c64
BareMas Skrevet 15. februar 2015 #22 Skrevet 15. februar 2015 Er svart tv Harry? Hvilken farge på tvn har ikke-harrye mennesker da? Jeg har grå sofa og kjøkken fra 90-tallet. Er jeg da kul og retro, eller Harry og utdatert? Du er ingenting Anonymous poster hash: 69b9b...c64 Shit pomfritt, for en nedtur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå