Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Skal du ha et sjeldent navn så må dere skriver Karmen. Carmen er det godt over 700 stk som har som fornavn i Norge.  Anonymous poster hash: ea742...11b

Jeg synes ikke 700 var så veldig mange. Ønsker jo heller ikke at navnet skal bli alt for sært, hjemmesnekret, eller ha et veldig utenlandsk preg. Vi er begge etnisk norske. Å skrive navnet med C gjør det jo litt mer fremmed. Men vil jo heller ikke at hun skal bli kalt vinduskarmen :)

Carmen!! Med 'K' så blir det jo "karmen.. dørkarmen".. og hu ville ha reagert når hun evt. ser film der de nevner "karmen" liksom :P Dumt å tenke slikt da, men Carmen med 'C' føles mer ut som et must :) Nydelig navn, ville gjerne brukt det selv.

Anonymous poster hash: c609b...5fc
  • 1 måned senere...

Jeg liker Carmen, har bodd mange år i Spania og der heter jo nesten annenhver jente det :) Men, synes uansett det er et fint navn.

Kom akkurat på et annen navn som jeg hadde glemt, usikker på hva jeg synes om det, men på en måte er det litt søtt. Det er navnet Minken. Vet bare om to som heter det, Minken Fossheim og hun som spilde Vilde i Hotell Cæsar, Minken Tveitan.

Anonymous poster hash: 5615f...894

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...