Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 09:40 - 09:55 ×

Noen som har JIF MOPP????? Eller annen med borrelås under??

Anbefalte innlegg

er det borrelås under??

Har klart å knekke mitt gamle moppestativ. Har kjøpt en haug med mopper som hører til. Å de har selvfølgelig sluttet å selge dette stativet.. Må ha nytt stativ, å leter derfor etter et jeg kan bruke de gamle moppene på.. Hjelp!

Anonymous poster hash: b3f83...3b8

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har hatt en "smart" MOPP som jeg kjøpte på Coop obs. Det var den som knakk. Den har dessverre gått ut av produksjon..

Hi

min er også smart. Jeg mener jeg kjøpte den på claes olsson. Hvis ikke var det rema eller meny.

Anonymous poster hash: fa2b6...56f

Har Jif mopp, men det er ikke direkte borrelås... I så fall borrelås med ekstremt korte "hår". Jeg har hatt med borrelås tidligere, og moppklutene kan brukes til både borrelås og Jif. Har Jip moppekluter, noen fra Europris, et par fra Nille... Ikke alle sitter like godt (de mest slitte), men alle sitter.

Europris har forresten med borrelås. De hadde i hvert fall det for et halvt år siden...

Anonymous poster hash: c96ad...d17

Jeg har hatt en "smart" MOPP som jeg kjøpte på Coop obs. Det var den som knakk. Den har dessverre gått ut av produksjon..

Hi

min er også smart. Jeg mener jeg kjøpte den på claes olsson. Hvis ikke var det rema eller meny.

Anonymous poster hash: fa2b6...56f

Da må jeg sjekke ut disse butikkene også. Kanskje jeg er heldig å de har noen igjen. Takk 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...