Gå til innhold

Vært på UL og ble veldig lei meg....muskelknuter og ingen hjerte?

Anbefalte innlegg

Jeg er 6+2 eller 6+3 og det var lite å se. Ingen lyd eller pulserende hjerte. Det ble reg en liten jevn hjerterytme men den kunne ikke høres. Sammenlignet med tidligere UL bilde 6+0 fra sønnen min og jeg kunne se noe da. Fått påvist muskelknuter også og det kan vist føres til abort. De tok hcg og skal ta ny neste uke...men det er vel ikke noe håp...?

Fortsetter under...

Til info vil jeg bare si at jeg sitter med denne info alene og ikke fortalt til noe om graviditeten fordi jeg har en stygg MA bak meg og er redd for å dele sorgen igjen hvis det går galt. Så sarkasmen kunne du ha spart deg anonym

Ønsker deg alt godt Legekjærringa, og det kan fort være at du bare har vært for tidlig ute på ul. Jeg forstår godt at du er redd, men kanskje dette går bra likevel. Det må være utrolig tungt å skulle bære alle bekymringer og sorger alene, så håper du har noen du kan prate med. Jeg håper hcg stiger som det skal og at du rett og slett bare var litt for tidlig ute, så hjertet slår som det skal neste gang du er på ul. Masse lykke til :) <3

Annonse

Håper og tror at det bare var litt for tidlig. Tenker også at det må være tungt å ikke dele bekymringene med noen. Kanskje kan det være lurt å tillate seg å dele det med noen likevel? Masse lykke til!

Tusen takk igjen. Jeg deler på forum inntil videre. Har noen å snakke men av smertelig erfaring er det bedre for meg å ta berg og dalbanen alene Før noe er sikkert. Mannen min sørget forskjellig enn meg og det var veldig vondt for meg. Og når han reagerte med å ikke ville prøve på nytt ble det veldig sårt for meg. Han slakket på kravet og ett år senere ble jeg nå gravid. Mister jeg igjen vil han få bekreftelse på at vi ikke skulle ha prøvd igjen. Er i siste halvdel av 30 årene... Det er en grunn til at leger ikke skal behandle egen familie... Da blir det bare krisetanker

Hvis det ble registrert hjerterytme så er vel det et godt tegn? Det hadde hvertfall jeg tenkt. Var på UL 5+6 og fant ikke fosteranlegg en gang, 7+3 så vi embryo og hjerteslag. Veldig usikkert med UL så tidlig. Ønsker deg lykke til 😊

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...