Gå til innhold

Synes dere at det blir fint å bruke dette konsollbordet som tv-benk?

Anbefalte innlegg

Har hatt så lyst på dette konsollbordet lenge, men det koster over 13.000kr på Riviera Maison og det er for dyrt for mitt budsjett.

Men her om dagen så oppdaget jeg et interiørforma på Instagram som heter Classic Living, de har også Facebook side under samme navnet. Og de har klin lik konsollbord som det på Riviera Maison til 5900kr. Det er helt likt!

Synes dere at det kan bli fint?

Har spisebord i samme stil derfor jeg falt for dette konsollbordet.

Anonymous poster hash: ed88c...6bf

post-42-0-87860200-1423827914_thumb.jpg

Fortsetter under...

Annonse

Ikke min smak, men om det hadde vært det så hadde jeg nå tenkt at dette ikke egnet seg som tvbenk. Virkelig upraktisk.

Ok, kan du vise meg hva en praktisk tv benk er?

Første gangen jeg hører at en tv benk kan være upraktisk.

Det ble for elegant for min smak, og jeg syns ikke høye bord egner seg som tv-benker. Jeg foretrekker å å ha tv i samme høyde eller lavere enn øynene. Må man se opp er det lett at man anstrenger seg ubevisst. 

Ikke min smak, men om det hadde vært det så hadde jeg nå tenkt at dette ikke egnet seg som tvbenk. Virkelig upraktisk.

Ok, kan du vise meg hva en praktisk tv benk er?

Første gangen jeg hører at en tv benk kan være upraktisk.

For det første er den for høy, den har ingen skapdører eller lukkede hyller, alt blir veldig åpent og det ser bare merkelig ut.

Min mening, og det er ikke den som teller ;)

Endret av Gulltopp med Knoll og Tott

Syns det hadde vært veldig fint om det hadde vært lavere. Er det ikke for høyt? Jeg fant en lang krakk i kinesisk alm som var griselekkert og kostet 10.000 kr. Men ville ikke bruke så mye penger når jeg måtte sage av så mye av bena for å få det riktig høyde.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...