Gå til innhold

Noen som har erfaring med emmaljunga super viking sin sportsdel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bagdelen liker vi veldig godt, men er litt skeptisk til sportsdelen. Den skal være ergonomisk riktig, men jeg syns den ser så smal ut.

Får baby i juni, så må ha vintersport oppi der også til en på da 6 mnd.

Anonymous poster hash: b9990...544

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Veldig fornøyd. Ville valgt lufthjul da, det har ikke vi.

Vi har en på 15 mnd i sportsdelen med odenwalder dunpose type lang, ingen problem.

Anonymous poster hash: 029c8...113

Skrevet

Så flott!

Ja vi liker bagen og understellet med lufthjul veldig godt. Eneste vi har vært skeptiske til er sportsdelen. Første vinteren er jo ikke noe problem. Sovestillingen er bra på den? Hvor lenge kunne dere bruke bagen?

Vi har så lyst på det understellet at vi vurderte edge duo pga. sportsdelen. Men den virker så tung og stor. Vikingen må jo være mye lettere/ta mye mindre plass i bilen?

Får heller bytte til scooter'n ved 1,5 års alder om den blir for trang vinter nr. 2.

Takk så mye for svar!

Skrevet

Vi vurderte vikingen, men gikk for supernitro. Angrer ikke, og bår jeg ser hvordan babyen vår liker å sove, så er jeg glad vi ikke valgte viking pga sportsdelen. Jenta vår liker å sove på siden, og det kan jeg ikke se for meg vil fungere i den. Derfor ble det supernitro med supreme city bag. Hun er nå 6mnd og kan ligge i bagen enda en mnd til. Supernitro er forresten kjempelett og god! Gå heller for den enn edge, hvis dere ikke velger viking.

Skrevet

Takk for svar!

Har kikket på super nitro med super vikingbagen. Men da kan vi ikke få lufthjul. Føler det gir best komfort. Men jeg har ikke prøvd annet heller.

Jeg triller mye, da på gangstier. Er du fornøyd med hjulene? Har du hatt lufthjul før?

Skrevet

Takk for svar!

Har kikket på super nitro med super vikingbagen. Men da kan vi ikke få lufthjul. Føler det gir best komfort. Men jeg har ikke prøvd annet heller.

Jeg triller mye, da på gangstier. Er du fornøyd med hjulene? Har du hatt lufthjul før?

Kjøp edge med duos s air understell. Supernitro og edge har nøyaktig samme sportsdel :)

Skrevet

Takk for svar!

Hadde lufthjul på forrige vogna mi, fornøyd med og var derfor spent på hvordan disse tpu(?) hjulene var. Hittil er jeg bare fornøyd, eneste som er dumt er at de svingbare hjulene fram har en skjerm, er det skikkelig klabbsnøføre, samler disse opp snøen. Dette er visstnok forbedret på 2015-modellene, ble også opplyst om at man da kan bytte til lufthjul om man ønsker det.

Skrevet

Ja det er jo det vi har kikket på fordi vi liker understellet så godt. Men edge er jo mye større og tyngre, tar mer plass i bilen. Veldig usikker på edgen pga. str.

Liker vikingbagen fordi den har håndtak, vi bor ikke i 1. etg. Så kan lett ta den med opp. Har også hundebur i bilen. Edge er vel 7 kg. tyngre.

Har du erfaring med edgen?

Takk så mye for svar!

Skrevet

Så super nitro skal få lufthjul? Kommer kanskje seinere i år det da.

Takk!

Skrevet

Så super nitro skal få lufthjul? Kommer kanskje seinere i år det da.

Takk!

De sa så i butikken jeg spurte iallefall, så jeg ville hørt med en forhandler i nærheten av deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...