Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er litt engstelig nå.. Er 10+2 og i går fløy vi Oslo-Tromsø. De siste par ukene har symptomene blitt gradvis svakere. Og i dag blødde jeg altså litt da jeg var på do. Litt ferskt blod. Har ingen smerter.. Bør jeg være bekymret? :(

Endret av Håpefull86

Fortsetter under...

Jeg hadde ringt legen.

Det er umulig for andre og svare på. Det kan være helt ufarlig, ofte er det jo nettopp det. Men for å bli beroliget hadde jeg ringt en lege som kan ta ul eller en privat klinikk.

Anonymous poster hash: 01631...f86

Hei :) Ringte legevakten og ble forklart at det bare var å ta det med ro. Har ikke hatt noe smerter og kjenner fremdeles at brystene er ømme osv.. fløy tilbake til Oslo i går, og har ikke merket noe etter dette.

Har fra før en avtale til UL den 25 . februar. Så får vel prøve å være tålmodig og vente til det. Selv om jeg har veldig lyst til å vite at alt er vel nå! :)

Endret av Håpefull86

Annonse

Var bare bitte litt ferskt blod. Som størrelsen på en hasselnøtter uten skall.. (i mangel på noe annet å sammenligne med). Etter det var det bare bitte litt farge på papiret når jeg tørket meg. Og så var det borte. Så håper at det ikke var noe skummelt..

Blir spennende med første ul da! Skjønner godt det er litt ekstra tanker rundt denne tiden om du har hatt en MA. Det er jo det jeg er rett for at kan være hos meg.. Men får vel bare tenke det beste. Så får en vite svaret om en drøy uke.. :)

Lykke til i morgen, da!

Endret av Håpefull86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...