Gå til innhold

*IKM uke 12 *

Anbefalte innlegg

7 dpo og tida går så sakte.

Er det noen som har startet testingen? Jeg hører vel egentlig til ikm uke 13 med ikm mandag 23, men pytt pytt ;)

Kjenner niks og nada annet enn at jeg er varmere enn normalt, men det er jo ganske vanlig etter eggløsning uansett :P

Fortsetter under...

Er det noen som har startet testingen? Jeg hører vel egentlig til ikm uke 13 med ikm mandag 23, men pytt pytt ;)

Kjenner niks og nada annet enn at jeg er varmere enn normalt, men det er jo ganske vanlig etter eggløsning uansett :P

8 dpo og blendahvit test i dag som forventet :)

11 dpo i dag.. Tvinger meg sjøl til å forte meg på do om morran, uten test😊 vil prøve å vente til ikm eller hvertfall dagen før.. Har ingen symptomer, vært sinnsykt trøtt i i helga og noe kvalm. Men det er jeg innimellom, og har vært rett før negativ test og.. Hadde litt stikking i magen på fredag og, men etter 8 mnder prøving har jeg lært meg å overse symptomene, har blitt "lurt" flere ganger! 😜

8 dpo og blendahvit test i dag som forventet :)

krysser fingrene for at det er som sist.blendahvit 8 dpo og pos på digital 9 dpo..Men har null symptomer..så har ikke helt trua..

Så flinke dere er !! Jeg kommer til å brenne av første testen 10 dpo tror jeg :) men det er jo best å vente helt til ikm og heller ta en test om mensen uteblir.. men hvem klarer det a?? hehe :)

Ikke fortvil om den er negativ så tidlig. Min trøst er at i høst var testen min negativ 11 dpo og positiv 12 dpo :)

Annonse

Positiv test i går morgen. Derimot varte ikke gleden så lenge. Styrtblødning senere på dagen, dessverre ute blant folk. Prøvde bare å komme meg hjem så fort jeg kjente tegn på det, men er ikke sikker på hva som var synlig eller ei. Neste måned skal vi ikke prøve pga dette, så blir et lite opphold på meg nå. Tar det heldigvis ikke så tung psykisk ettersom jeg har gjort dette før, men det er ikke kjekt likevel (og vondt rent fysisk).

Positiv test i går morgen. Derimot varte ikke gleden så lenge. Styrtblødning senere på dagen, dessverre ute blant folk. Prøvde bare å komme meg hjem så fort jeg kjente tegn på det, men er ikke sikker på hva som var synlig eller ei. Neste måned skal vi ikke prøve pga dette, så blir et lite opphold på meg nå. Tar det heldigvis ikke så tung psykisk ettersom jeg har gjort dette før, men det er ikke kjekt likevel (og vondt rent fysisk).

huff da det var ikke moro.Håper du treffer gullegget i mai  <3

Annonse

hmm da fikk jeg en ultrasvak strek nå...mulig jeg da har fått min første skyggestrek noen sine..hehe dette blir noe å gruble på til i morgen tidlig. clear.png

Kjøp digital!!! :) Lykke til ;)

har 2 digitale liggende,men ingen vits å ta de før jeg ser om det er en ordentlig strek:) HVis jeg får en rosa fin strek i morgen så skal jeg vurdere det :);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...