Gå til innhold

*IKM uke 12 *

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj, så spennende!!! :) Jeg ser streken, så håper ikke det er en lurestrek!

Men fikk ikke du en negativ i mårrest? Kom denne streken på ettermiddagen?

ja jeg sto opp veldig tidlig å tok test ved 5 tida og den andre rundt 14..Synes jeg ante noe i morres å men tenkte egentlig jeg så feil og kasta den testen.Men jeg er veldig i tvil til denne også,men håper det er en positiv test i morgen tidlig :)

Endret av attpåklattnr2

Annonse

Var nok en skyggestrek det der gitt..føler det på meg at tr nærmer seg også..jaja kunne ikke forvente meg å lykkes i første forsøk i en alder av 40.. blir nok å prøve seg på romjulsbarnet nå :)

Endret av attpåklattnr2

Var nok en skyggestrek det der gitt..føler det på meg at tr nærmer seg også..jaja kunne ikke forvente meg å lykkes i første forsøk i en alder av 40.. blir nok å prøve seg på romjulsbarnet nå :)

Det var kjett da! Måtte selvfølgelig svi av et par tester i dag jeg og.. Totalt blendahvite!😞 Ikm på torsdag, men kjenner jeg tror det er over for denne mnden nå..

Så kjedelig :( Kan jo håpe at den blir positiv senere. Så lenge ikke mensen kommer er det håp :)

Mine ømme pupper føles overhode ikke ømme lengere. Blæh. Igår var det vondt å ha på seg bh'n.

Så kjedelig :( Kan jo håpe at den blir positiv senere. Så lenge ikke mensen kommer er det håp :)

Mine ømme pupper føles overhode ikke ømme lengere. Blæh. Igår var det vondt å ha på seg bh'n.

Æsj, så dumt.. Men mange dager igjen for din del😉 får prøve å holde på håpet litt til jeg og.. Men stygt redd for at EL kom forsinka, slik at det var den uka jeg var mest plaget av UVI.. Men, men.. Tiden får vise! Hvis ikke det er noen spire, er det bare å brette opp erma og stå på i pp 9 😊

Æsj, så dumt.. Men mange dager igjen for din del får prøve å holde på håpet litt til jeg og.. Men stygt redd for at EL kom forsinka, slik at det var den uka jeg var mest plaget av UVI.. Men, men.. Tiden får vise! Hvis ikke det er noen spire, er det bare å brette opp erma og stå på i pp 9

jeg vet min el var 2 dager forsinket altså den 8 mars,og da tenker jeg at IKM er søndag 22 mars..tenker det kanskje er litt tidlig å teste nå da...klamrer meg til håpet noen dager til :)

Ååh, 12 DPO i dag men mens-smertene har kommet litt smått :( 
Fikk litt håpet igjen siden tempen min ikke hadde sunket noe i mårrest og jeg venter IKM på torsdag.. Ser ut som heksa kommer litt tidligere den her gangen selv om tempen ikke er sunket.

Annonse

Jeg måtte svi av den ene billigtesten som lå i skapet idag. Så teit, den var så hvit at det svei i øynene. Haha! Jeg vet jo det er alt for tidlig kun 9 dpo :)

Noen andre som har testa idag? :)

Min test var så skarpt hvit at det var like før jeg tok på solbriller..hehe

Haha! Godt vi er flere i "sveiseblink-klubben"

Men jeg gir ikke opp enda :) Nå skal jeg ikke teste igjen før helga :) *lover dyrt og hellig*

Burde ikke teste før ikm egentlig,men når man har de testene i huset er det veldig vansklig å la være.

Ja jeg vet. Leser jo om mange som får positive tester fra både 9 og 10 dpo :) Jeg for min del fikk først positiv 12 dpo sist, og da var det 2 inni der. Så nå har jeg bestemt meg for å være positiv inntil mensen dukker opp :)

ja det er det smarteste.er jo mange som ikke tester positivt før 14,15 el 16dpo så man burde jo være optimistisk så lenge mensen ikke har kommet :)

Kan jeg spørre hvor gamle dere andre her inne er? Jeg er 39 ..

Jeg er 29😊

Venter mens i morgen, men ingen tegn til tanta enda. Fortsatt blendahvite tester.. Tror jeg hadde rett i at EL var forsinka, og da har vi ikke truffet denne mnden.. Da kom EL i de verste dagene med UVI, så ingen sengehygge. Men får bare vente å se😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...