Gå til innhold

*IKM uke 12 *

Anbefalte innlegg

Åssen går det meg symptom jakten jenter??Jeg er veeeldig flink til å finne symtomer..hehe

Jeg kjenner mild smerte i livmora om dagen og funderer veldig på om jeg er gravid,er sikkert fantom smerter..hehe

Må smøre meg med tålmodighet da jeg bare er 3 dpo.

Er 5 dpo i dag.. Hatt stikking og murringer i magen noen dager, så begynte å øyne et bittelite håp.. Selvom det er veldig tidlig.. Meeen! I går på jobb fikk jeg så smerter i magen og ryggen, og fryktelig svie i underlivet. Så alt var bare en fryktelig unødvendig urinveisinfeksjon! men har hvertfall fått starta på kur, så er det bare å vente og håpe videre...

Om 4-5 dager kan du starte å teste,skulle gjerne ha bytta med deg..hehe Vi satser på positive tester neste uke :)

Fortsetter under...

Jippi - maks på monitoren idag nøyaktig 7 dager etter de 2 siste pergopillene, akkurat som på de forrige kurene på pergo.

Ikveld er planen rimelig klar.. her skal det stuffes til den store gullmedaljen. iiiiiihaaa :)

Happy humping ;) ;)

Fikk høy på fertilitetsmonitoren i dag (endelig!), så da håper jeg EL nærmer seg. 

EL er forsinket denne gangen i forhold til den vanlige syklusen min og jeg regner med det er på grunn av MA`en jeg hadde i januar. Så da hopper jeg over i IKM uke 13..

Lykke til jenter!

Jeg er 4 dpo i dag... Symptomer vet jeg ikke helt om jeg kan si jeg har...men en ting er annerledes...jeg er så sinnsykt oppblåst i magen...føler for å fise hele tiden ;) hihi

Samme her! Hehe.. Lov å håpe at det ikke har noe med UVIen å gjøre😍😜

Annonse

Blir jo ikke oppblåst av UVI....men kan bli det av antibiotika da...men vi satser på at det er helt andre årsaker ;) ellers merker jeg vel egentlig ikke noe ....kanskje litt mer sulten på morgenen, om jeg skal legge godvilja til ;)

Nei, håper det er noe helt annet!! 😊 hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste før ikm, men det spørs om det blir en på søndag ja.. 😉

I går kveld hadde jeg veldig økt og hvit utflod... Jeg fikk maks på eltest forrige torsdag, håper virkelig ikke dette betyr at egget ikke slapp og at EL kom senere😳 på grunn av UVIen har jeg ikke klart å ha noe sengehygge de siste dagene.. Hau, litt småstressa nå! Men man kan vel få økt utflod av penicillin? Evnt at jeg har fått sopp av behandlingen? Noen erfaringer?

Endret av Solan85

Annonse

Er det ikke mange som får økt hvit utflod når de er gravid da solan85 😀👍

Det er lov å håpe!!! 😄 får hvertfall prøve å legge bort stresset, blir ikke noe mer eller mindre gravid av å gå og tenke på det.. Hehe.. Må bare være tålmodig en ukes tid til!😉🙈

Hei dere. 💖 selv om jeg går på medisiner har jeg fått klarsignal om at det ikke er farlig for meg å bli gravid, så lenge jeg slutter på medisinene før jeg er 12 uker på vei!

I dag er jeg 9 dpo og testet negativt :(

Mensen min er blitt flyttet til den 19 istedefor den 17.. Noen som vil flytte meg?

Hei dere. 💖 selv om jeg går på medisiner har jeg fått klarsignal om at det ikke er farlig for meg å bli gravid, så lenge jeg slutter på medisinene før jeg er 12 uker på vei!

Mensen min er blitt flyttet til den 19 istedefor den 17.. Noen som vil flytte meg?

Så bra at du kan fortsette prøvingen Mingemaura!! 😊 jeg er også 9 dpo i dag, skal prøve å vente med testingen.. Men pleier å gå på en smell så lenge jeg har testene liggende! Ingenting som tyder på noen spire nå, hvis man tenker symptomer. Men håpet lever😊 fortsatt håp for deg og, selvom du fikk negativ test i dag😉

Så bra at du kan fortsette prøvingen Mingemaura!! 😊 jeg er også 9 dpo i dag, skal prøve å vente med testingen.. Men pleier å gå på en smell så lenge jeg har testene liggende! Ingenting som tyder på noen spire nå, hvis man tenker symptomer. Men håpet lever😊 fortsatt håp for deg og, selvom du fikk negativ test i dag😉

Absolutt sant, men ikke noen symptomer her heller. Neste måned blir det en pause for meg for da blir det 70'årslag for besteforeldre, og '50'årslag (to venninner som blir 25) så da skal det feires uten å tenke på baby. Da blir det et par drinker med GOD samvittighet :) så forhåpentligvis blir mai vår 'babymåned' ❤️

Koselig å følge med på dere :) jeg for min del er ikke sikker på hva som skjer. Har ikke store forhåpninger, samtidig som jeg har vært småkvalm litt hver dag i litt over en uke nå. Men har tidligere hatt alle graviditetstegn som finnes, uten å vere gravid, så jeg har blitt en pessimist:p Og dessuten, hvis jeg er gravid nå, er det ikke tidlig å vere kvalm, og er jeg da egentlig lengre på vei enn jeg tror? Var det ikke mens jeg hadde for snart 1 mnd siden? Jeg blir litt gal av det her :) Heldigvis har jeg en veeeldig travel arbeidsuke foran meg, så håper jeg klarer å la vere å tenke på det. Lykke til alle sammen :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...