Gå til innhold

*IKM uke 12 *

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er heldigvis ferdig, så vi har begynt ;) Håper det går fort så jeg blir gravid før jeg ombestemmer meg. Gruer meg nemlig så til å gå gravid!

blir du i dårlig form?jeg har aldri vært i dårligere form enn forige svangerskap,men satser på at det går bedre nå siden jeg ikke er så overvektig som jeg var da.Har gått ned 40 kg :)

Jeg er heldigvis ferdig, så vi har begynt ;) Håper det går fort så jeg blir gravid før jeg ombestemmer meg. Gruer meg nemlig så til å gå gravid!

blir du i dårlig form?jeg har aldri vært i dårligere form enn forige svangerskap,men satser på at det går bedre nå siden jeg ikke er så overvektig som jeg var da.Har gått ned 40 kg :)

Hadde veldig kvalme som overlappet kraftig bekkenlåsning og løsning. Låsningen fikk vi heldigvis orden på og klarte å holde i sjakk ved hjelp av kiropraktor, men løsning er det ikke så mye å gjøre med. Ellers hadde jeg blodtrykksfall (besvimte i kø), svangerskapsmigrene og er som sakt bløder og slet med store blødninger. Var virkelig ikke gøy...

Kjempejobb du har gjort!

Hatt tidenes korteste mens. TR kom på torsdag, blødde normalt da og fredag.. Ingenting på lørdag og så vidt noen dråper søndag og i går. Men nå har tante reist for denne gangen så klar for ny runde :) i dag har jeg bestilt EL tester igjen, tror vi bomma på EL siste pp.. Vurderer å kjøpe hostesaft denne mnden også, da jeg har så lite EL slim. Noen som har erfaringer med det? :)

Hatt tidenes korteste mens. TR kom på torsdag, blødde normalt da og fredag.. Ingenting på lørdag og så vidt noen dråper søndag og i går. Men nå har tante reist for denne gangen så klar for ny runde :) i dag har jeg bestilt EL tester igjen, tror vi bomma på EL siste pp.. Vurderer å kjøpe hostesaft denne mnden også, da jeg har så lite EL slim. Noen som har erfaringer med det? :)

Jeg hadde lite elslim før jeg ble gravid forrige gang men det gikk veldig bra for det.Etter 3 år med hormonfri prenvansjon har jeg plutselig fåt mye elslim og kjenner EL nokså godt.Så egentlig trenger jeg ikke eltester  men men ;)

Har tatt helt av på teste kjøping ..hehe 10 dig.el tester 20 strimmel el tester,2 dig.g-tester og 17 strimmlel g-tester.Så nå skulle jeg være sikra 1 mnd..hehe

Annonse

Jeg fikk tester i posten i går, tenkte også å begynne testinga i helga. Jeg hadde jo bare 2 dager med vanlig mensblødning nå sist, ferdig på lørdag.. Men fikk att småblødninger både mandag og tirsdag.. Håper ikke det er noe mer kluss med syklusen og at dette gjør noe med EL.. Satser på el-testing fra søndag og EL 6-7 mars😊

Jeg skal ikke teste etter el denne mnd. Jeg har pleid å kjenne el veldig godt når jeg har hatt el tidligere, så vi får se hvordan det går. Jeg har spottet engang alt, så er veldig spent på hvordan syklusen blir denne gangen. Tidligere har jeg blitt gravid flere ganger på første forsøk, så jeg er veldig spent .Håper det blir slik denne gangen også, for jeg blir så dårlig av å gå uten hormon(tilskudd)er.

Mandag 16:

Tirsdag 17: Mingemaura pp4.
Onsdag 18: 2guttaboys pp5.millemikk pp7.
Torsdag 19: .Solan85 pp8. -venter- pp1
Fredag 20:attpåklattnr2 pp1

Lørdag 21:
Søndag 22: Jenta30

Første doble pergokur siden min MA i oktober. Håper vi får full klaff på dobbel pergo igjen og at det er to levende spirer(eller en) som bosetter seg denne gang <3

Mandag 16:

Lørdag 21:
Søndag 22: Jenta30. Skunkenblomst

Hei!

Hopper inn her etter å "endelig" ha fått mensen tilbake. Hadde en MA i januar. Jeg kjenner at jeg kommer til å være veldig nervøs denne gangen.

Mandag 16:

Lørdag 21:

Hei!

Hopper inn her etter å "endelig" ha fått mensen tilbake. Hadde en MA i januar. Jeg kjenner at jeg kommer til å være veldig nervøs denne gangen.

Det forstår jeg veldig godt! Jeg var veldig nervøs etter at jeg hadde SA og valgte derfor å ha private ul underveis for å berolige meg selv:)

Mandag 16:

Lørdag 21:

Hei!

Det forstår jeg veldig godt! Jeg var veldig nervøs etter at jeg hadde SA og valgte derfor å ha private ul underveis for å berolige meg selv:)

Er en fordel med å være eldre mor,man får flere UL på statens regning.Forrige svangerskap fikk jeg ul i uke 6,12,18 pluss 3 til :9

Mandag 16:

Lørdag 21:

Hei!

Er en fordel med å være eldre mor,man får flere UL på statens regning.Forrige svangerskap fikk jeg ul i uke 6,12,18 pluss 3 til :9

Så bra med god oppfølging Attpåklattnr2! Hvor gammel er du? Jeg er 37.. blir 38 før nestemann evt. kommer..

Jeg har skaffet meg en god privat gynekolog, så jeg kan bare ringe han hvis jeg vil ha ultralyd. Må betale for det da, men det er ikke mer enn et par hundrelapper. Så det er det verdt!  Forrige gang hadde jeg ultralyd i uke 6 og da slo hjerte, to uker etter var det ikke hjerteaktivitet lengre.

Lykke til jenter! I dag har jeg gått til innkjøp av eggløsningstester - god helg!

Annonse

Mandag 16:

Lørdag 21:

Hei!

Så bra med god oppfølging Attpåklattnr2! Hvor gammel er du? Jeg er 37.. blir 38 før nestemann evt. kommer..

Jeg har skaffet meg en god privat gynekolog, så jeg kan bare ringe han hvis jeg vil ha ultralyd. Må betale for det da, men det er ikke mer enn et par hundrelapper. Så det er det verdt!  Forrige gang hadde jeg ultralyd i uke 6 og da slo hjerte, to uker etter var det ikke hjerteaktivitet lengre.

Lykke til jenter! I dag har jeg gått til innkjøp av eggløsningstester - god helg!

jeg er 40 år.Da jeg fikk barn sist var jeg 38 år.Derfor hadde jeg rett på duotest,morkake eller fostervannsprøve.jeg valgte duotest da dette gir ingen risiko for sa.Duotest er UL og blodprøver som du kan for å finne ut om barnet kan være disponert for  trisomi 13,18 eller 21. pga at jeg skulle ta duotesten fikk jeg tidlig UL i uke 6.

Heia!

Da kommer jeg inn hit til dere :) akkurat ferdig med TR, og neste ikm er 22 mars. Dette blir 2 pp på oss nå. Vi har 2 barn fra før, og har egentlig prøvd i 3 år på sistemann (2 SA og 3 MA).

Har blitt gravid på første forsøk alle gangene.... Men begynner å "dra på åra", så vi får se hvordan det går nå ;)

Lykke til alle sammen :)

Heisann folkens!!

Håper du har hatt en fin helg! !?

-Vi har hvert i Oslo på C to C konsert, 4 artister/band både lørdag og søndag :)

Helt knall!!

Fikk meg til å glemme alt som har med prøving å gjøre... ;) hoho morro!!!

Men...el er vel om 2 dager og aksjer er lagt inn når jeg tenker meg om :) hihi uten at jeg har stressa med det!! Deilig ;)

Lykke til med el uka jinter ;)

SAVE A HORSE

RIDE A COWBOY ;)

Iiiiihaaa...

Høres ut som du har hatt ei god helg :)

Jeg tror faktisk jeg hadde el i går kveld. Ca fem dager før ventet. Merkelig, men jeg pleier å kjenne det igjen, og i går ble jeg liggende med store smerter. Fikk heldigvis lagt inn litt aksjer, så kanskje vi har en gutt i vente nå? ;) Ha ei kjekk uke da alle sammen :)

Jeg tror faktisk jeg hadde el i går kveld. Ca fem dager før ventet. Merkelig, men jeg pleier å kjenne det igjen, og i går ble jeg liggende med store smerter. Fikk heldigvis lagt inn litt aksjer, så kanskje vi har en gutt i vente nå? ;) Ha ei kjekk uke da alle sammen :)

Oioioi :)

Veldig spennende! !

Lykke til :)

Er det noen av dere som røyker?

-Jeg røyker, lite i forhold til hva jeg har gjort før...men ikke klart å slutte ennå!!

Klarte å slutte med en gang da jeg fant ut at jeg var på vei de andre gangene, så håper det går like lett denne gangen!! Det skal gå det!!

Oioioi :)

Veldig spennende! !

Lykke til :)

Takk!

ang. røykingen, nei, jeg røyker ikke. Men, har du blitt raskt gravid tidligere selv om du har røykt? Trodde gjerne det gjorde det vanskeligere.

Det har jo ikke noen positiv innvirkning men jeg har blitt gravid i pp 1, 3 ganger og i pp 6 en gang.

Nå har vi prøvd aktivt siden nov :)

Jeg skal slutte, samboeren min røyker ikke :) og det gjør det lettere. Jeg røyker ikke hjemme, men litt i løpet av dagen på jobb.

Hei! Her har det skjedd en del! For dere som har kommet til gruppen: synd at det ikke gikk denne gangen. Jeg vet hvor tung den skuffelsen er. Nå er vi inne i den mest spennende og morsomme uka i pp (det synes vertfall jeg), og når denne uka er over er det baaaare venting, spørsmål og å kjenne etter tegn... Så kos dere nå, så håper jeg at vi ikke sees i "ikm uke 16" :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...