Gå til innhold

Unngå graviditet i mars?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis dere ikke vil ha desemberbarn, så er det vel litt i overkant risikabelt med termin tidlig i januar.

Jeg fikk ett barn tidlig i januar, og valgte å unngå det neste gang. Det å lage til selskap når alle (inkludert meg selv) er møkklei kaker og søtkaker. I tillegg er butikkhyllene ganske tomme. Alle butikker har salg og varetelling. Det blir lenge mellom hver anledning hun får gaver. Alt på en gang, nesten. Er jo fordeler også, men ville aldri begynt prøvingen før langt ut i april, evt tidlig mai.

Hadde jeg vært sliter, ville jeg derimot aldri hoppet over noen måneder.

Anonymous poster hash: 5b6d2...fc7

Min samboer sa plutselig for 2 dager siden at vi skulle hoppe over denne og neste mnd.

Ok sa jeg, jeg har 2 barn og han har ingen! !

Jeg sa ifra om at el er om 2 dager (i dag) ca...

Men i går da klarte han ikke holde varene for seg selv, måtte bare! Ennå jeg minnet han på el.. Hehe.. det var jo en forsiktig mnd sa jeg!

Han bare lo og sa : ække no krise det :)

Tror ønsket hans om barn vlir større for hver dag, så vi kjører tydeligvis på :)

Min samboer sa plutselig for 2 dager siden at vi skulle hoppe over denne og neste mnd.

Ok sa jeg, jeg har 2 barn og han har ingen! !

Jeg sa ifra om at el er om 2 dager (i dag) ca...

Men i går da klarte han ikke holde varene for seg selv, måtte bare! Ennå jeg minnet han på el.. Hehe.. det var jo en forsiktig mnd sa jeg!

Han bare lo og sa : ække no krise det :)

Tror ønsket hans om barn vlir større for hver dag, så vi kjører tydeligvis på :)

Hehe, vi har ikke planer om å ikke prøve i mars/april. Min mann lurte til og med på om jeg ikke skulle ligge litt med beina opp ;) De bryr seg gjerne mer enn de gir uttrykk for :)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...