Gå til innhold

Stikkinger - uregelmessig blødninger.

Anbefalte innlegg

Hei alle her inne. Jeg har noen spørsmål som kanskje noen har råd eller tips. Jeg har ikke gått på prevensjon siden August 2014 og fikk ikke tilbake mensen før nå i Januar. Min gynokolog sa at kroppen trengte litt tid og det er forståelig. Men så fikk jeg noe jeg tror var mensen den 23 Januar. Fredag til Tirsdag. Det var da 23-27 Januar, men så igjen den 30 Januar fikk jeg litt lyserosa blod på papiret og det var det eneste. Jeg og forloveden min har ei datter fra før, og sagt vi tar ting litt som det kommer. Men så onsdag den 4 Februar blødde jeg igjen, fra onsdag til søndag. Og nå er det den 12 Februar. Er det mulig at jeg kan være gravid tross for disse blødningene? Jeg har hatt symptomer som: Murring/stikking i eggstokkene, begge sider - verst i venstre side. Ømme bryst og blodårene er tydeligere. Føler jeg må tisse hele tiden, og menslignende smerter og ikke snakk om å være trøtt.

Vet jo at jeg ikke får svar før jeg har testet meg. Men bestilte tester igår, så får de sikkert i morgen. Jeg er litt usikker om det er mulig at jeg har blitt gravid tross for disse blødningene som kommer og går? Det er ikke mye jeg har blødd heller.

Fortsetter under...

Jeg også har hatt syptomer på graviditet etter pille slutt. Trur det har noe med at kroppen gjør seg klar for en stabil syklus. Aner ikke. Jeg har nå mensensmerter da jeg skal ha eggeløsning, og ikke vondt i det hele tatt da jeg har mensen. Merkelige greier.

Men jeg gikk kun på p-plaster i 2 mnd og sluttet på prevensjon i august. Men har ho først nå fått igjen syklusen. Selv om jeg har hatt flere blødninger. Men ser jo i løpet av de neste ukene om mensen dukker opp igjen. Kroppen er merkelig 😉

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...