skinnfilla Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Noen som kan anbefale en god restaurant? Gjerne flerretters meny
Gjest flykræsj Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Food Asylum- veldig bra sushi, rene kunstverkene. De har andre retter også. Ellers synes jeg Glipp er koselig. Italiensk mat der.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Kommer an på stemning, pris og type mat du vil ha? Personlig er jeg veldig glad i Bølgen og Moi, da vet jeg at mat og service og fagkunnskap står i høysete. 3-5-7 retters, sjekk menyen på nett. Ikke noe snåle, superfancy greier, bare sykt god behandlig og bearbeiding av råvarene 👌 Liker du superlokal, fancy mat du mest sannsynlig aldri har smakt før så går du på Måltid. 3-5-7 retters der også. Sjekk meny på nett! 😃 Mother India er kåret til Norges mest autentiske indiske resturant, og her er det avslappet snipp og lune koselige lokaler. Anbefales 😀 Anonymous poster hash: 58a50...e27
Sillavanilla Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 Var på ny restaurant i dag. Beste jeg har smakt og ok priser. Le monde tapas og bar! Prøv! Du vil ikke angre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå