SLURPÅ Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Smertene er over skambeinet og testene viser gravid. Korlenge skal det gå el er det rette mensen på veg ? Har ikkje opplev detta så intenst før vedr gravid. Testa positiv på 4 dpo og i dag 12 dpo. Ca 2 dager med dei smertene er det normalt ?
Ohana Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 4 dpo? Det er vel ikke fysisk mulig? Kanskje du er lenger på vei enn du tror? Men menssmerter er normalt
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 4 dpo skal det ikke være mulig å få positiv test, du MÅ være lengre enn du tror. Men menssmerter er på ingen måte uvanlig de første ukene (og hos noen de første månedene) av svangerskapet. Tipper alt er fint, og at du er lengre på vei enn du tror Anonymous poster hash: 1db12...9eb
SLURPÅ Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2015 I januar fikk jeg positiv G test og vart barre 4+3 spotta i 4 dager og den 17 januar kom mensen for fult meg klumper og etc. Varte i 3 dager. 20,21 og 22 testet jeg Med G test og dei var negative. Fikk EL slim 28 om kvelden som varte til 31 jan. 31 jan fikk jeg knall positiv EL test som varte fra kl 6 til 15 om dagen og om kvelden i 9 tiden var den på retur. Onsdag den 4 feb og utover er det bilde av G tester på mitt galleri. Korleis kan jeg da vere lengre på vei ?
attpåklattnr2 Skrevet 12. februar 2015 #5 Skrevet 12. februar 2015 I januar fikk jeg positiv G test og vart barre 4+3 spotta i 4 dager og den 17 januar kom mensen for fult meg klumper og etc. Varte i 3 dager. 20,21 og 22 testet jeg Med G test og dei var negative. Fikk EL slim 28 om kvelden som varte til 31 jan. 31 jan fikk jeg knall positiv EL test som varte fra kl 6 til 15 om dagen og om kvelden i 9 tiden var den på retur. Onsdag den 4 feb og utover er det bilde av G tester på mitt galleri. Korleis kan jeg da vere lengre på vei ? har du vært hos legen og tatt en g-Test?
SLURPÅ Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2015 I januar fikk jeg positiv G test og vart barre 4+3 spotta i 4 dager og den 17 januar kom mensen for fult meg klumper og etc. Varte i 3 dager. 20,21 og 22 testet jeg Med G test og dei var negative. Fikk EL slim 28 om kvelden som varte til 31 jan. 31 jan fikk jeg knall positiv EL test som varte fra kl 6 til 15 om dagen og om kvelden i 9 tiden var den på retur. Onsdag den 4 feb og utover er det bilde av G tester på mitt galleri. Korleis kan jeg da vere lengre på vei ? har du vært hos legen og tatt en g-Test? Nei
attpåklattnr2 Skrevet 12. februar 2015 #7 Skrevet 12. februar 2015 (endret) Kanskje greit å ta en test hos legen for å være 100% sikker.Gjerne en clearblue digital iallefall,de er meget sikre i forhold til resultat. Endret 12. februar 2015 av attpåklattnr2
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #8 Skrevet 12. februar 2015 Synes å huske at du har fått positive tester tidligere også? Jeg tenker at dersom du opplever mange sa, kjemiske o.l så burde du nok ta en tur til legen og få sjekket om alt er som det skal. Husker du har snakket om flere kjemiske fra tiden da jeg var med i ikm-grupper (hvis jeg husker riktig?). Kjempeleit å måtte oppleve sånt uansett hvor tidlig det er, så håper de kan finne ut hva som foregår. Men det er jo sånn at etter 3 sa så får man utredning, så ville dratt til legen. Anonymous poster hash: a40ce...3cc
SLURPÅ Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2015 Jeg er blitt sjekket opp i mai i fjor. Det var berre og klaske til sa legen ingen problemer her sa ho.
SLURPÅ Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #10 Skrevet 12. februar 2015 Clear blue digital tar jeg ikkje før tante rød holder seg vekke. Planen er tirsdag vist tante rød er vekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå