Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #26 Skrevet 12. februar 2015 Jeg elsker Fanto❤️ Anonymous poster hash: 68ae2...737
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #27 Skrevet 12. februar 2015 http://m.youtube.com/results?q=fantorangen%20tr%C3%B8st&sm=1 Jeg syns egentlig denne er på kanten, spesielt når jenta blåser på låret og fantorangen blåser inn i munnen Anonymous poster hash: 6aa93...66e På kanten å blåse på låret? Anonymous poster hash: cf042...fc5 Har du sett klippet? Det ser ut som om jenta gir fantorangen en BJ Anonymous poster hash: 6aa93...66e Ja, det har jeg. Men hvordan du kan få det til at det ser ut som om hun gir han bj er utenfor min fatteevne Anonymous poster hash: cf042...fc5
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #28 Skrevet 12. februar 2015 Det der har jeg aldri tenkt over. Men nå er ungen så stor at hun ikke ser på Fantorangen lenger. Er verre ting en bør bekymre seg for som ungene blir eksponert for når de blir eldre å får slike tanker. Anonymous poster hash: 93724...25f
Nebbdyret Skrevet 12. februar 2015 #29 Skrevet 12. februar 2015 (endret) Endelig nokon som er likesinna. Eg har følt meg som den pervoen som får kofferten " deisende ned" (likte uttrykket) rett som det er med denne serien. Men som ei ovanfor peikar på, ungar ser heldigvis ting på andre måtar. Så eg held kofferten min for meg sjølv. Men det eg også lurer veldig på er om Fantorangen er gutt eller jente? Han (?) kler seg ut som ridderprinsesse, men går i guttebunad... Endret 12. februar 2015 av Nebbdyret
the amazing spidermamma Skrevet 12. februar 2015 #30 Skrevet 12. februar 2015 Endelig nokon som er likesinna. Eg har følt meg som den pervoen som får kofferten " deisende ned" (likte uttrykket) rett som det er med denne serien. Men som ei ovanfor peikar på, ungar ser heldigvis ting på andre måtar. Så eg held kofferten min for meg sjølv. Men det eg også lurer veldig på er om Fantorangen er gutt eller jente? Han (?) kler seg ut som ridderprinsesse, men går i guttebunad... Kanskje han er en transperson? Transorangen?
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 12. februar 2015 #31 Skrevet 12. februar 2015 (endret) Har ledd mange ganger av den sangen 😂 Helsgvis er den laget for barn, som ikke tenker sånn. Skal man begynne å tolke og tillegge barnesanger en annen mening, tror jeg man finner mye rart opp gjennom tidene 😉 Til opplysning så er fantorangen en blanding av orangutang og elefant.. Og skulle opprinnelig hete Orangufanten 😉 Endret 12. februar 2015 av HeltLykkelig ♥♥
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #32 Skrevet 12. februar 2015 Klarer ikke fantorangen etter at manshow hadde en parodi for mange år siden. Tydeligvis ikke bare dibdamene som tenker koffert 😜 http://www.tv2.no/a/2560306 Anonymous poster hash: 977a4...fee
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #33 Skrevet 12. februar 2015 Synes han er fantastisk Men husker jeg så et humorprogram med Christoffer Schau, der han brukte penisen som snabel Gikk på NRK for mange år siden, kanskje 6-8 år. Noen som klarer å finne det klippet noen plasser?? Hysterisk morsomt, og gjør at jeg aldri klarer se på uten å tenke tiss Anonymous poster hash: 1dada...21a
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #34 Skrevet 12. februar 2015 Hehe, mannen må snu seg vekk når fantorangen og hun jenta flyr på gybgehest til månen, for han mener der ser ut som om hun tar ham bakfra 😂 Anonymous poster hash: 495a0...054
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #35 Skrevet 12. februar 2015 Enig, det er kjempeekkelt! Og hva om pedoer begynner å utnytte barnas forhold til fantorangen? "Vil du vrære vennen min så kom og gi meg snabelen din" og gnir tissen oppi ansiktet på dem! Anonymous poster hash: 58735...22e
februarprins2013 Skrevet 12. februar 2015 #36 Skrevet 12. februar 2015 (endret) vel det har jeg aldri reagert på, synes han er en herlig liten tass, ikke alle tenker slik,synes flere av dere nesten er litt hysteriske Endret 12. februar 2015 av Blair Waldorf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå