Gå til innhold

Brun utflod, mistet jeg?

Anbefalte innlegg

Hei, trenger noen tanker fra dere nå, selv om jeg vet av dere ikke kan vite helt sikkert.

Jeg er 6+5 i dag, i går kveld kom det litt brun utflod på papiret når jeg tørket meg. Ikke kommet noe etterpå. Jeg er fortsatt kvalm og har ømme pupper. Har ingen smerter. Har litt vondt i korsryggen.

Hva tror dere?

Håper virkelig ikke jeg mister igjen :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144198680-brun-utflod-mistet-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg, den angsten og usikkerheten er forferdelig. Hadde det på akkurat samme måte i uke 14 - litt brunt på papiret, små vondt i korsryggen, men fortsatt kvalm om meget vonde pupper. Etter noen dager tok smertene seg opp og SA ble ett faktum:-(

Vet det finnes solskinnshistorier, og håper du er en av de<3

Sender deg mange gode tanker<3

Gjest Mammantil2prinser

Off føler med deg. Sitter i samme båt selv, bare at det er gått fra rosa utflod til nå nettopp når jeg var på do, blod!!!:-( er Sååå redd for å miste, har aldri mistet før så er så redd...krysser fingrene for oss begge <4

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Uff, så trist! Håper det fortsatt er håp for deg. Vet hvor vondt det er å miste spiren <3

Så godt å lese at du hadde flott stigning i hcg 😊 jeg er ikke sikker på om det var koagler (hva er det og hvordan ser du ut) men det var en liiiiiten mørk klump. Men en som løste seg opp hvis jeg trykket med papiret. Har ikke kommet noe etterpå og krysset alt jeg har for at det ikke kommer mere. En sykepleier på legevakta sa at det kunne være en tvilling som ble mistet, så jeg håper jo på det da å at det fortsatt er noe inni der enda. Moren min mistet også tvillingen min da hun var gravid med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...