Gå til innhold

omgangssyke?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er nå 6. dagen med oppkast/diaré på min 8mnd gamle baby.. Det rare er at h*n spyr kun en gang om dagen og har 1-2 diaré bleier. Jeg får ikke i han mer enn max 3 dl væske om dagen, men han har greit med tiss i bleia. Har kontaktet lege, og fikk råd om å gi hyppig og lite væske, men det går lang tid mellom hver gang han vil drikke. Han sover veldig dårlig på natten og nå, gråter og gråter (i søvne virker det som), jeg fikk tilslutt i han litt mme og da roet han seg igjen , virker nesten som om han er sulten, men ikke orker å spise.. Huff, ikke så lett dette. Kommer til å kontakte lege igjen hvis han ikke er bedre til i morgen, det kan da ikke vare så lenge?

Anonymous poster hash: 76ce1...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er et virus? Er så mye shit ute og går om dagen...tror jeg hadde ringt til legen el helsestasjon og hørt med dem. Stakkars lille :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan henge lenge i dessverre... Dersom h*n tisser greit er h*n ikke spesielt uttørket. Kommer det tårer ved gråt? Hvordan er allmenntilstanden på dagen når h*n er våken? Feber?

Anonymous poster hash: e3109...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vært betraktelig bedre i dag heldigvis, men fortsatt ikke helt seg selv, veldig lite mat/drikke-lyst. Men han har tissebleier og ingen feber. Er vel bare å vente på full bedring. Han er veldig rolig å blid til vanlig, så blir så ekkelt når han gråter så mye, ikke noe godt at han har vondt, men han blir forhåpentligvis snart bra!

Takk for svar😊

Anonymous poster hash: 76ce1...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...