Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Jeg er helt utrent og har omtrent ikke treningstøy eller sko i det hele tatt. Jeg tenker å begynne litt forsiktig med å gå lange turer, etterhvert løpe litt ute. Kommer og til å trene litt hjemme med treningsvideoer etterhvert. Så da lurer jeg på hva jeg trenger av utstyr, fra innerst til ytters, fra topp til tå? Hvilket tøy er bra og hva er et must for mitt bruk? Det er så mye fint, men det er alt for mye å velge i mår jeg ikke har peiling.. Og jeg aner virkelig ikke hva jeg bør kle meg i for å trene ute nå. Jeg blir glad for link Anonymous poster hash: e70e9...360
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Disse buksene er hvertfall fantastiske: http://www.gsport.no/produkt/207389/nike-legend-2-0-ti-poly-tights-dame Høye i livet slik at du slipper sideflesk/mage og litt tykke i stoffet slik at cellulitter ikke vises. Finnes egentlig i flere farger, men tror de er utsolgt overalt? Anonymous poster hash: e0402...e09
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 2xu er fantastiske trenings thigts Anonymous poster hash: 1c59c...98d
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Takk for tips Noen flere? Anonymous poster hash: e70e9...360
Gjest Gul stjerne Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Skal du ut å gå nå i vinter må du ha noe som holder deg varm. Vanlig treningstøy er laget for varme treningsøkter inne, med høyt tempo. Dette tøyet skal slippe ut svette og holde deg sval. Nå i vinter trenger du en vintertights, eller en lett bukse som er vindtett. Det samme med jakken, den må holde deg varm, og kan ikke være i tynn polyester, som er noe av det kaldeste du kan ha på deg. Billigkjedene har masse ok tøy, men jeg opplever at sportforretninger har tøy som holder seg lenger i fasongen, stramme og fine lenger. Jeg bruker å følge med på tilbud, og har for eksempel en sort tight fra Nike som har holdt i mange år. Jeg kjøpte akkurat treningstøy fra Lindex, og det ser bra ut, men passformen er ikke like god som det litt dyrere tøyet jeg har kjøpt på salg.
BellaSuz Skrevet 10. februar 2015 #6 Skrevet 10. februar 2015 Anbefaler röhnish antishake tights, de er veldig gode og på høyde med 2xu. Mye billigere også, iallefall på salg på getinspired.no. Disse fås også med høyt liv og skjuler valker😄 Du bør ha en skikkelig god sportsbh med god støtte! Hvilke sko du bør ha avhenger litt av hvordan foten din er. Jeg er plattfot og overpronerer, og trenger mye demping. Mine favoritter er uten tvil Mizuno, da de funker bra på asfalt og uteunderlag. På mølla kan du ha noen med mindre demping. Skal du være ute er det greit å ha en vindtett/pustende lett jakke, og superundertøy som transportere svette bort fra kroppen. Pannebånd, evt løpelue kan man også ha, hvis det er kaldt.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #7 Skrevet 10. februar 2015 Signerer BellaZuz!:-) Rönish kan være litt vanskelig å få på, trodde jeg skulle revne hele buksa, men når du får de over låra går det som en lek Anonymous poster hash: ebb3e...192
frk Nilsen Skrevet 10. februar 2015 #9 Skrevet 10. februar 2015 Liker veldig godt Svalestjert tights fra Kari Traa, har den i shorts 3/4 og hel tights. Treningsbh bruker jeg kun fra nike, liker dem best. Et tips er å dra i sportsbutikk og prøv ulike str og modeller. Hopp opp og ned og beveg deg litt som en tulling, kjenn etter hvilken type som holder puppene dine medt på plass. Asics Gel Kayano 20 i løpesko, men du må teste hva som passer deg og din fot best. Gode sko er kjempeviktig! Overdeler har jeg div fra Adidas, HH, Puma +++ Liker at de ikke krøller seg oppover når jeg trener, så litt samme framgangsmåte som jeg bruker på å finne sportsbh Lykke til!! XXL, getinspired.no har mye bra
Serepta Skrevet 11. februar 2015 #10 Skrevet 11. februar 2015 Jeg har Hoka One One sko. De er fantastiske. I Løplabbet sin katalog står det at det er som å løpe på skyer, og det er det virkelig.
Serepta Skrevet 11. februar 2015 #11 Skrevet 11. februar 2015 Jeg har Hoka One One sko. De er fantastiske. I Løplabbet sin katalog står det at det er som å løpe på skyer, og det er det virkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå