Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Er det sånn at de som har gått over termin tidligere gjerne gjør det gang etter gang? Skal ha mitt 3 barn, og vil virkelig ikke gå over den tredje gang Anonymous poster hash: 28082...1e4
Mummimamma :) Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 14 dager over med første, 6 dager over med andre, å nå sitter jeg her 5 dager på overtid med tredjemann😔 hadde håpet å knappe litt inn på overtiden denne gangen men kjenner at motet har forlatt meg😥
Frufluffy Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 de sier jo at svangerskapene gjerne blir kortere, eller at man går mindre over som flergangsfødende. Jeg følger ingen regler med mine fødsler men gikk 2 uker over med nr 2 og 2 dager over med nr 3 fødte nr 1 4 uker før terimin
MilleMarmelade Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Førstemann kom 12 dager over, andremann bare én dag over.
Trilletrill Skrevet 12. februar 2015 #6 Skrevet 12. februar 2015 Uch...ja si det. Nr 1 to dager etter termin, nr 2 to dager før termin og nr 3 nå foreløpig 1 dag over og ingen tegn til at noe er på gang. Merker jeg er skikkelig klar for å bli ferdig med å føde. De to første var jenter mens nå venter vi gutt og jeg vet ikke om det har noe å si? Uansett tenker jeg SKREKK om jeg skulle gå en uke ++ over😩 Har både blitt forsøkt strippet og hatt sex uten noe effekt. Ingen maserier ingenting. Har fått overtidskontroll på sykehuset om en uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå