Gå til innhold

Hvitt kjøkken og grå vegger - eller omvendt?

Anbefalte innlegg

Vi skal pusse opp kjøkkenet. Ikke bytte det ut, men male fronter, bytte Benkeplata osv. Har gjort dette før i min gamle leilighet med stort hell.

Valgets kval er som i overskriften. Hva ville dere valgt? "Alle" har jo hvitt kjøkken nå synes jeg, så heller mer mot grått kjøkken... Rommet er passe stort, ganske firkanta. Ca 20 kvadrat tror jeg.

Hva ville dere gjort? Noen som har gjort det samme, og evnt har tips om fargevalg?

Anonymous poster hash: c3574...f29

Fortsetter under...

Annonse

Hva maler du kjøkkenet med? Hvilke type maling... Lurer på å gjøre det jeg og, men alle fraråder meg det...

Anonymous poster hash: 2d418...085

Ble anbefalt å bruke gulvmaling da jeg malte kjøkken første gang. Den malingen er tynn og flyter lett utover - altså lettere å få jevn og pen. Det fungerte kjempebra og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Men, dørene var heltre-dører. Ville aldri malt dører som ikke var heltre.

Viktig å være veldig nøye. Må være tålmodig. Jeg synes sånt er kjempegøy!! HI

Hva maler du kjøkkenet med? Hvilke type maling... Lurer på å gjøre det jeg og, men alle fraråder meg det...

Anonymous poster hash: 2d418...085

Ble anbefalt å bruke gulvmaling da jeg malte kjøkken første gang. Den malingen er tynn og flyter lett utover - altså lettere å få jevn og pen. Det fungerte kjempebra og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Men, dørene var heltre-dører. Ville aldri malt dører som ikke var heltre.

Viktig å være veldig nøye. Må være tålmodig. Jeg synes sånt er kjempegøy!! HI

Gulvmaling er forresten også veldig slitesterk - i og med at den i utgangspkt er ment for gulv, som jo slites mye mer enn en kjøkkenskapsdør...!

Takk for svar fra dere andre forresten 😊 HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...