Gå til innhold

173cm og 75 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns du at jeg er feit da?

Anonymous poster hash: f1b4f...c96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke feit, men litt "chubby".

Anonymous poster hash: 97e19...a8b
Skrevet

Helt normal vil jeg si.

Skrevet

Det er omtrent som meg nå. 😳

Du er langt i fra feit, men kunne nok klart deg uten noen av de kg. Kommer an på hvor de sitter så klart.

Mine sitter som en baderong rundt magen, og jeg håper å bli kvitt 10 kg før sommeren.

Anonymous poster hash: 3d452...80d

Skrevet

Skulle ønske det var meg

Anonymous poster hash: ae476...c65
Skrevet

Takk for svar :-) Det er akkurat det, de sitter rund magen og mange syns at jeg er gravid igjen. Tenkte det samme, -10kg til sommer så blir jeg veldig glad :-) Må bare klare det!

Skrevet

Jeg er en cm høyere og under under ti kilo mindre enn deg, men vil nok se enda bedre ut med enda noen kilo i minus. Kroppen min kler å være tynn, og jeg har alltid litt store pupper og fin rumpe.

Anonymous poster hash: 1c20f...1b1

Skrevet

Vekt er ganske misvisende, poenget er jo hvordan vekten er fordelt på kroppen og hva som er muskler og hva som er fett! To stk med samme høyde og samme vekt kan se utrolig forskjellig ut, så vanskelig å si hvordan HI ser ut bare fra opplysning om høyde og vekt ;)

Skrevet

Vekt ifht høyde kommer alt an på om du er veltrent eller ikke og hvor kg-ene setter seg.

Som veltrent er du vanlig slank med en anelse håndtak vil jeg tippe. Er du utrent vil et bilde i undertøy vise at du nok kan ta av noen kg uten at det gjør noe.

Målet er ikke å være skrapt til skinn og bein, men å ha en vekt som tåler litt sykdom. Heller et par kg for mye og sunn og sprek enn noen kg for lite og usunn og utrent.

Jeg er 165 og veier 65 (veltrent). Dersom jeg kommer under 63 kg begynner blant annet puppene å forsvinne. Det er jo ikke akkurat et mål å slanke vekk dem...... D-cup passer helt fint for meg!

Anonymous poster hash: bc142...25a
Skrevet

Hvis man er 174 og veier 75, havner man under kategorien "overvektig". Du har en cm å gå på.

Anonymous poster hash: 80753...198

Skrevet

Jeg er like høy og veier 75 kg nå, men jeg er 21 uker gravid da og veier 65 kg ellers. Trivselsvekten min er 60-62 kg, da er jeg nokså slank. Men det er jo opp til deg hvordan du selv føler deg!

Anonymous poster hash: 5b946...bba

Skrevet (endret)

Jeg er overvektig 174 cm og 82 kg. Jeg ser ikke på meg selv som feit, men det som noen kaller chubby eller godt i hold. Å vurdere hvor du havner på skalaen er vanskelig å si uten å se deg uten klær. Jeg har en venninne som er noen cm lavere, og veier 20 kg. mindre enn meg, og det er ikke så veldig stor forskjell på oss når vi er pakket inn. Men det er uten tvil stor forskjell på muskelmasse, og hun har ikke store pupper og bilring/sykkeldekk. 

Endret av Elsker livet
Skrevet

Jeg var lubben ved den vekten og jeg har veldig brede skuldre og tåler litt vekt før jeg blir feit liksom. Men om du er godt trent kan du jo veie ganske mye før man er lubben :)

Anonymous poster hash: 256f2...f1c

Skrevet

Jeg er like høy som deg og veide det samme som deg i sommer. Jeg syntes ikke selv jeg var feit, men litt på grensen. Prøvde å slanke meg men klarte det ikke.

Så sluttet jeg på p pillene og da ble det lettere. Nå veier jeg 68.5 og er mye mer fornøyd.

Anonymous poster hash: f5043...e7b
Skrevet

Bmi-messig så er du overvektig. Hvordan du ser ut er umulig å si uten å se deg. Eneste vi kan gjøre her er å synse ut fra høyde og vekt, og egentlig ikke særlig viktig.

Er du godt trent så trenger du ikke være overvektig. Men når du sier at det meste sitter rundt magen vil jeg tro at du er overvektig og av det usunne slaget, magefett.

Jeg er par-tre cm høyere enn deg, og da jeg var samme vekt som deg og ikke særlig trent, da så jeg overvektig ut. Hvordan det ser ut er jo avhengig av hvordan vekten fordeler seg også.

Det er viktigere at du fokuserer på magemålet ditt siden du sier det meste legger seg på magen. Tenk helse mer enn vekt.

Husk at fett som legger seg på magen hos de aller fleste er forårsaket av for mye karbohydrater. En del som legger på seg slik har også insulinresistens, noe som viktiggjør lavkarbo enda mer.

Du greier fint å rette på dette frem til sommeren, så stå på, gi masse f... i hva andre ev. tenker om deg, finn heller din trivselsvekt som også er gunstig for helsen din.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: e8bb7...29b
Skrevet

Takk :-) Det skal jeg gjøre :-) Begynnte å trene 5 ganger i uken og skal ikke gi meg opp til målet er nåd :-) 

Jeg føler meg ikke bra som det er nå, er lei å være sist på prioryterings lista mi. Veide 60 kg for graviteten og det er vekt som passer til kropsformen min. Har store pupper og stor rumpe, ellers lang og tynn ben, så kan ikke klage. Men magen må forsvinne, det er bestemt :-)

HI

Skrevet

Jeg er 172 cm og 65 kg og jeg synes selv at jeg godt kunne vært et par kilo mindre, så... Ja, litt chubby er du vel kanskje...

Skrevet

Jeg er 175/60

Etter sist graviditet veide jeg ca 70 kg. Jeg var ikke feit, men litt lubben, spesielt over magen.

Anonymous poster hash: a6815...26b

Skrevet

Jeg er 175/60

Etter sist graviditet veide jeg ca 70 kg. Jeg var ikke feit, men litt lubben, spesielt over magen.

Var det vanskelig for deg å gå ned de 10 kg?

Skrevet

Jeg er 174 og veier 71 kg. Min matchvekt der jeg ser sunn ut (etter trening) er mellom 66-68 kg. Er jeg tynnere ser jeg skrantete og usunn ut. Da jeg veide 58 kg for noen år siden hadde jeg spiseproblemer og så ikke bra ut. Slik jeg er nå er jeg "normalt slank" i manges øyne. En ting som er en vktig faktor her er benbygning. Jeg har en kraftig benbygning, er bred over ryggen og hoftene. Min venninne er like høy og har en tynnere benbygning. Hun veier under 60 og ser normal ut.

Anonymous poster hash: 5f09d...f17

Skrevet

Jeg er 175/60

Var det vanskelig for deg å gå ned de 10 kg?

Nei absolutt ikke. Litt selvdisiplin i ca 3 mnd. Veldig kjedelig å gå og se "litt gravid" ut når jeg ikke er det, så til slutt ble jeg tilstrekkelig drittlei og da var motivasjonen på plass!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...