Gå til innhold

Hvor kjøper dere sengesett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger sårt en fornyelse i lintøyskapet, men sliter med å finne pene, nøytrale sengesett i god kvalitet. Jeg er ikke interessert i å bruke flere tusen pr sett, men ser for meg litt mer enn 199,- fra Kid.

Tips mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikea. Men den gangen muttern spanderte kjøpte jeg på Marimekko ;) så jeg har Unikko-sengesett også.

Skrevet

Ser på sateng både på Princess og Høye, men er det sånn glatt og kjølig, eller er det sånn som man sklir rund på?

Egyptisk bomull høres da deilig ut?

Kjøper heller færre og litt dyrere, men litt skummelt å kjøpe over nett, syns jeg.

Takk for svar, forresten :)

Skrevet

Vi kjøpte damask sengetøy på salg nå i januar, en ny sengeopplevelse! Men det kostet 1100,- full pris, da.... 

Kan også anbefale Ekstra fin bomull fra Høie, jeg har kjøpt det flere ulike sengetøysbutikker. 

Skrevet

Høie eller Kronborg lux fra Jysk.

De er rimeligst på god kvalitet når det gjelder sengetøy.

Anonymous poster hash: 97b5b...913
Skrevet

Vil anbefale sengtøy fra sir john på det aller varmeste! Har som du sier få, men du og du for en kvalitet! De er ganske dyre, men verdt hver ei krone spørr du meg :)

Anonymous poster hash: 2cb6d...e5e
Skrevet

scandinaviandesigncenter.no

Anonymous poster hash: 9cf29...05a

Skrevet

Ser på sateng både på Princess og Høye, men er det sånn glatt og kjølig, eller er det sånn som man sklir rund på?

Egyptisk bomull høres da deilig ut?

Kjøper heller færre og litt dyrere, men litt skummelt å kjøpe over nett, syns jeg.

Takk for svar, forresten :)

Det er glatt, kjølig og deilig! Jeg har aldri sklidd noen steder og jeg sover bare i Høie. Har noen sett fra Kid som "reserve" og du verden for en forskjell.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg kjøper alltid sateng, og trolig uten unntak på salg. Det er bare å følge litt med på tilbudene.

Skrevet (endret)

Egyptisk langfibret bomull her.. Satengvevet. Sukk jeg gleder meg til kvelden<3

Endret av amandine
Skrevet

Ikea. Men den gangen muttern spanderte kjøpte jeg på Marimekko ;) så jeg har Unikko-sengesett også.

Wohooo har akkurat kjøpt Marimekko Converse! Venter på vår!

Skrevet

Princess sitt sateng er deilig!

Anonymous poster hash: fa76a...284

Skrevet

IKEA. Men da må du også ha dyner og puter derfra. hm sitt sengetøy passer også på IKEAdyner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...