Gå til innhold

Kjære 2tridamer - når fikk dere energien tilbake?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kvalmen og den ekstreme trøttheten forsvant vel i uke 12- 13. Nå kan jeg ha masse energi flere timer i løpet av en dag. Men jeg orker fortsatt ikke like mye som før. Blir fortere sliten og trøtt enda. Er 22+2.

Anonymous poster hash: e647a...8c1

Annonse

Jeg føler ikke at energien har kommet tilbake enda men venter og håper!! Er 23+0 uker i morgen.. Har muligens en sammenheng med to små fra før og full jobb? Bekkenet er skrantende😖 så ser frem til første time hos fysioterapeut på fredag😊 har mer eller mindre vært syk de siste 2 ukene så når jeg er ferdig med den kneika kanskje?? Kjenner jeg er klar for en skikkelig energiboost nå☺️

Annonse

Er 16+3 og energien kom for ca 14 dager siden. Eller.. Energi og energi. Fra å ikke orke noe som helst så fungerer jeg nesten som normalt nå. Blir kvalm innimellom og kaster opp litt nå og da. Men er formen som nå kontra hvordan den var skal jeg slett ikke klage 😜 lykke til ☺️

Trøttheten ble litt bedre rundt uke 14, men meldte seg igjen fra uke 24. Er 26+5 nå, trøtt og sliten hele tiden. Sliter litt med blodtrykket (lavt) og hadde jernmangel da, så håper det retter seg litt igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...