Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #51 Skrevet 10. februar 2015 Jeg er alene med 3 barn.de 2 minste er tvillinger, og selvsagt vil jeg ha de i samme klasse. Jeg er en person, klarer ikke å dele meg mer. Nå har jeg gutt og jente, men skjønner henne veldig veldig godt. Anonymous poster hash: 4d360...c7c
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #52 Skrevet 10. februar 2015 Vi har trillinger og valgt å ha de i hver sin klasse. For oss er det viktig at de blir tre individ, får egne venner og kan fortelle om sin egen dag. Så kommer det at for meg ville det vært praktisk å hatt de i samme klasse, barna er viktigere. De får også velge egne klær selv og har flere like klær (som oftest like klær i gaver) Bukser har de som regel like av, men de velger selv ulike gensere. De er like store og klær ligger i et stort skap så velger de fritt! Så får de ha helt egne klær når de ønsker det! Anonymous poster hash: e4bdd...e63
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #53 Skrevet 10. februar 2015 Vi har trillinger og valgt å ha de i hver sin klasse. For oss er det viktig at de blir tre individ, får egne venner og kan fortelle om sin egen dag. Så kommer det at for meg ville det vært praktisk å hatt de i samme klasse, barna er viktigere. De får også velge egne klær selv og har flere like klær (som oftest like klær i gaver) Bukser har de som regel like av, men de velger selv ulike gensere. De er like store og klær ligger i et stort skap så velger de fritt! Så får de ha helt egne klær når de ønsker det! Anonymous poster hash: e4bdd...e63 Du skriver vi, så da vil det si at dere er to om ansvaret. Det er jo noe helt annet og være helt alene uten noen far Anonymous poster hash: 05248...536
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #54 Skrevet 11. februar 2015 Fire flotte jenter har hun iallefall oppdratt, veltalende og fine mtp alder. Det med at de hadde like klær hadde de jo en fin forklaring på selv, de kranglet om den ene syntes en av de andre var finere. Vil tro det har vært forsøkt med egenvalg men se det for dere, fire stykker som griner hver morgen nei da er det bedre å skjære gjennom om si at om dere ikke kan klare det uten grining og krangling å vel, da blir det likt. Synes også at de var fire veldig forskjellige jenter/personligheter så noen skade ser det ikke ut til at det har ført til:-) Anonymous poster hash: 2e0ed...1bd
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #55 Skrevet 11. februar 2015 Noen som vet hvor faren er?? Anonymous poster hash: e76ab...ae8
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #56 Skrevet 11. februar 2015 Vil ikke si hun har vært helt alene siden moren var der hver dag de første 3 årene. En bestemor er jo i mange tilfeller til mye bedre hjelp enn enkelte fedre. Går det i reprise? Anonymous poster hash: 90690...2fe
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #57 Skrevet 11. februar 2015 Vil ikke si hun har vært helt alene siden moren var der hver dag de første 3 årene. En bestemor er jo i mange tilfeller til mye bedre hjelp enn enkelte fedre. Går det i reprise? Anonymous poster hash: 90690...2fe Hvor står det at moren var der hver dag i 3 år? Anonymous poster hash: 05248...536
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #58 Skrevet 11. februar 2015 http://www.tv2.no/a/6548798 Står her Anonymous poster hash: 90690...2fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå