Gå til innhold

ho der med firlinger på tv nå klager jammen meg mye...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hun har fire barn, men hun har nå valgt å få barn helt uten en far i bilde.

Klager over dårlig råd, men huset er STAPPA med ting og tang.

Vet ikke hvordan hun skal klare å jobbe, men har ungene fullt i bhg.

Ja, så klart det er tøfft og slitsomt med fire barn, men det burde hun ha skjønt.

Anonymous poster hash: 6a006...25c

Skrevet

Burde ha skjønt? Man regner vel som regel ikke med å få fire på en gang?

Anonymous poster hash: 6dc2b...7b3
Skrevet

Mener du hun burde tatt abort når hun så det var 4 stk? Vet ikke hvilken sv.uke hun var i da hun fikk vite det, men uansett..

Anonymous poster hash: ee0dc...37d

Skrevet

Så ikke ut som om noen av de var eneggede, så hun må jo ha satt inn minst fire egg. Løper en risk da...

Skrevet

Jeg synes det ser ut til at hun har gjort en fabelaktig jobb! Flotte jenter med fine holdninger ut ifra det jeg kan se. Tror en hver ville klagd etter så mye ansvar over så lang tid! Tommel opp!

Skrevet

Så ikke ut som om noen av de var eneggede, så hun må jo ha satt inn minst fire egg. Løper en risk da...

Det er ikke prøverørsbarn.

Skrevet

Hun har ikke satt inn egg!

Anonymous poster hash: 66369...d0a

Skrevet

Ja, så klart det er tøfft og slitsomt med fire barn, men det burde hun ha skjønt.

Jøss, er du født under en stein eller noe............

Anonymous poster hash: 05248...536

Skrevet

Jeg synes det ser ut til at hun har gjort en fabelaktig jobb! Flotte jenter med fine holdninger ut ifra det jeg kan se. Tror en hver ville klagd etter så mye ansvar over så lang tid! Tommel opp!

Enig!!!😃👍 Jeg synes 2 er stress og det med mann som tar ansvar, god økonomi osv... Synes rett og slett hun er kjempetøff!

Anonymous poster hash: 13f2b...f27

Skrevet

Jeg synes hun har klart seg bra. Det er ikke bare bare å få 4 barn på samme tid. Hun har vel heller ikke valgt å være alenemor for jentene?

Når man er alene med så mange små barn, er det fort gjort at rotet og kaoset i huset tar overhånd. Det hadde nok vært lettere for mor å holde oversikt hvis det hadde vært mer system, men det er lett for en annen å si som fikk et barn om gangen. :wink:

Skrevet

Jeg synes hun virker utrolig tøff! 4 barn på samme alder samtidig.. For et kjør! 4 som er sultne, våkner på natta, syke og ikke minst 4 som skal pottetrenes :o jeg hadde blitt gal av mindre! Hun jobber jo som dagmamma. Hun har fått firlinger naturlig og ikke ved å sette inn egg. Knuste hjerte mitt når skolen var så lite behjelpelige :( måtte sende to små til klasserommet alene mens alle andre hadde sine foreldre med, kanskje til og med begge.. Noen som fikk med seg hvor "faren" til barna er?

Anonymous poster hash: 27237...ea1

Skrevet

Kanal?

Anonymous poster hash: 90690...2fe
Skrevet

Kanal?

Tv2, men er ferdig nå...

Skrevet

Kanal?

Tv2, men er ferdig nå...

Skrevet

Tv2 sumo også

Anonymous poster hash: 27237...ea1

Skrevet

Hvordan kan man skjønne at man ender opp med firlinger når man blir gravid?

Sjansen for det er en til sekshundremillioner eller noe slikt, ikke akkurat dagligdags.

Skrevet

Sjansen for det er en til sekshundremillioner eller noe slikt, ikke akkurat dagligdags.

1 til 63 millioner sjangs til å få firlinger ved naturmetoden

Skrevet

Beklager feil, 1 til 68 millioner er riktig

Skrevet

Jeg synes også hun har klart seg bra. Alle ville ha vært slitne med 4 barn på en gang.

Anonymous poster hash: 1aca7...8c7
Skrevet

All respekt for henne som mor, stå alene i det 24/7! Bøyer meg i støvet, fikk nesten sjokk når hun var dagmamma itilegg på dagtid (jeg hadde blitt gal av mindre) og når dagene ruller og går med barn der 24/7 er det vel ikke like lett å ha huset ryddig, jeg hadde gitt opp å rydde etterhvert for hva er vitsen om det bare blir bombet i neste sekund. Det tar sikkert nok energi med bare handling/innkjøp, sette i maskina, vaske/støvsuge gulvet, legge frem og vaske klær, smøre 4 matbokser, stelle barna osv osv. Skulle gjerne sett mer, synes det var spennende

Synes også skolen/rektoren var lite imøtekommende/forståelsesfulle...

Tenk at det bare blir født 1(4) av 68.000.000 som firlinger.

Støtte får hun nok, lurer på om kommunen stiller med avlastning/hjelp eller frivillige. De barns hadde jo mye klær da, var nye jakker/dresser og 4 flotte bunader, 4 av absolutt alt, mer enn hva mine to har faktisk så det er bra jobba

Hun er tøff, må man så må man. Jeg tror jeg hadde møtt veggen når det sto på som værst

Anonymous poster hash: bec15...dbc

Skrevet

Jeg tror nok også det er best dor ungene å gå i to forskjellige klasser. Mye lettere å få venner, og det blir nok også lettere for lærerne. Hvorfor kunne hun ikke hatt med mammaen/mormoren?

Ellers må jeg si at jeg ble utrolig imponert når jeg så at hun var dagmamma på dagtid. Hvor i all verden henter hun energien fra?

Skrevet

Er det mulig!

Skrevet

All ære til henne. Fatter ikke hvordan hun klarer det. Og tenk de første årene som har bare bestått av mating, bleieskift og prøve å få de til og sove. At hun står på bena og smiler nå er helt utrolig. Så løpe etter små barn som skal ta på alt, løpe rundt og utforske alt.

Og tenk hva hun har i vente. Jeg har en tenåringsjente i hus, og hun skal ha 4 på samme tid, stakkars dame.

Anonymous poster hash: cff72...f1e
Skrevet

Beklager feil, 1 til 68 millioner er riktig

Oi.

jeg må innrømme at jeg drømmer om å vinne førstepremien i vikinglotto. Og har alltid tenkt at sjansen er minimal (1:98 millioner ), men at det jo er mulig.

Men å se at jeg har ca 30% større sjanse for at min lille attpåklatt i magen egentlig er 4 (!!), det var skremmende!

Anonymous poster hash: 56f40...1d1

Skrevet

Det eneste jeg reagerte negativt på var alt rotet. Det fløt jo over alt. Jeg ble flau på hennes vegne.

Anonymous poster hash: 39e07...818

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...