Gå til innhold

Når begynte din mage å vokse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her! Nå hadde jeg riktignok litt mage fra før, men syns den er rundere.. Riktignok nr fire, så kan jo godt hende det er derfor.. Aldri hatt så tidlig mage med de andre. Men er vel en del oppblåst også tenker jeg.. Er snart ni fullgåtte jeg også..

Jeg er 6+3 med vårt første barn, og jeg føler jeg ser ut som jeg er 5-6mnd på vei allerede,spesiellt på kvelden. Kjempe stinn og oppblåst! Nå har jeg litt mage fra før av også da bare så det er sagt 😜 Tror det kan bli vanskelig å holde nyheten for oss selv i 5-6 uker til altså!!

Jeg er førstegangsgravid:

Jeg var mye oppblåst fram til ca uke 12 tror jeg det var. Etter det roa det seg litt, og rundt uke 15 klarte jeg selv å se at magen hadde tatt litt mer form. Dette ble også bekreftet av jordmor på kontroll i uke 16 som lurte på om jeg kanskje kunne ha to inni der, siden symfysemålet var nokså stort da. (Det er bare én inni her :) )

Andre begynte å kommentere at de så magen min (de som visste jeg er gravid) rundt uke 18. Mens nå i uke 25 tror jeg "alle" ser at jeg er gravid.

Anonymous poster hash: d1618...ee4

Jeg er 10 uker på vei, men ser ut som jeg har 10 uker igjen :P Er jo bare oppblåst, men ser virkelig gravid ut. Gleder meg til magen blir skikkelig babyrund og ikke bare oppblåst. Synes ikke den har kommet like tidlig de andre gangene, men husker jeg har følt meg tjukk en godt stund før det ble babymage de andre gangene også.

Annonse

Gjest Runforit

Jeg var oppblåst frem til uke 12. Etter uke 12 og livmoren poppet så begynte den å ta litt form, men først i uke 15 så stakk magen ut selv om jeg lå på ryggen.

Nå i uke 17 er ser magen virkelig gravid ut. Før kunne jeg trekke magen inn og kun ha en synlig liten klump nederst. Nå har jeg ikke sjanse til å trekke magen inn.

Når jeg ser tilbake på ukesbildene fra starten av så ser jeg at jeg følt meg større enn hva jeg var pga luft.

• 4 uker senere...

Annonse

slutten av uke 9 nå, gått opp 8-9 kg, fått en tydlig kulemage. flere som har sett på meg en gang å sakt "er du gravid?" eller "du er gravid du!?" vokser tydligvis fort, så enn så lenge er det liv i tvilling teorien ;)[/quo

Spiser du for to?? Høy vektoppgang når fosteret er på størrelse med en ert.

Anonymous poster hash: 23786...469

slutten av uke 9 nå, gått opp 8-9 kg, fått en tydlig kulemage. flere som har sett på meg en gang å sakt "er du gravid?" eller "du er gravid du!?" vokser tydligvis fort, så enn så lenge er det liv i tvilling teorien ;)[/quo

Spiser du for to?? Høy vektoppgang når fosteret er på størrelse med en ert.

Anonymous poster hash: 23786...469 [/acrony

spiste nesten ikke noe de første 10 ukene, var allt for kvalm. har nevnt vekta for både jordmor & legen min ingen av dem syntes det var noe rart. ble satt fram 2 uker like etter siste lege timen så mulig det er derfor jeg hadde gått opp så fort. har gått ned noen kg igjen nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...