Gå til innhold

hvor lenge etter DPO fikk dere positiv test

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg lurer på hvor lenge etter DPO (etter eggløsning) fikk dere en positiv test?

jeg testet nå 16 DPO men negativ.. men jeg tror ikke helt på testen, jeg føler meg gravid, det er lissom noe med kroppen (dette er #2).

så hvor sent har dere fått positiv og når har dere testet negativt, alt dere ønsker å dele :)

Anonymous poster hash: 3e08b...f36

Fortsetter under...

Jeg fikk positiv test 10 dpo. Testet ved en tilfeldighet så vet ikke om jeg kunne sett noe tidligere. Venninna mi derimot testet ikke positivt før hun var 7 uker på vei, så man vet aldri :) 

Anonymous poster hash: 55e78...734

Annonse

Jeg sitter nå med posetiv test fra 4 dpo og er 9 dpo no og fortsatt positiv. (Bilde på galleriet mitt) Krysser at detta ikkje ender i kjemisk igjen.

4dpo:o? Har egget i det hele tatt festet seg da?

Anonymous poster hash: 11217...934

Jeg sitter nå med posetiv test fra 4 dpo og er 9 dpo no og fortsatt positiv. (Bilde på galleriet mitt) Krysser at detta ikkje ender i kjemisk igjen.

4dpo:o? Har egget i det hele tatt festet seg da?Anonymous poster hash: 11217...934 [/quot

Vil du ha eit svar så sjekk Ikm uke 7 så ser du kva jeg har skrevet og bilde på galleri.

• 2 uker senere...

Hei,

jeg lurer på hvor lenge etter DPO (etter eggløsning) fikk dere en positiv test?

jeg testet nå 16 DPO men negativ.. men jeg tror ikke helt på testen, jeg føler meg gravid, det er lissom noe med kroppen (dette er #2).

så hvor sent har dere fått positiv og når har dere testet negativt, alt dere ønsker å dele :)

Etter middagsurin på 20 DPO var testen possitiv :) hadde det på følsen, men så er det, det å stole på testene også da :)

Annonse

Testet positiv 11dpo. Da sto det tilogmed 2-3 på ukesindikatoren, så hadde nok kunnet teste endel før. Jeg vet nøyaktig hvilken dag jeg ble befruktet, for hadde bare ubeskyttet samleie en gang den mnd.

Anonymous poster hash: dd59c...ebc

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...