Gå til innhold

Langrenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke klær bruker dere når dere står på langrenn? Sånne tynne langrennsklær, eller tykkere alpinklær?

Anonymous poster hash: 3fac8...bfc

Skrevet

Tynne. Skibukse (eller annen treningsbukse, fordelen med skibuksa er at den er vindtett foran og stretch resten), treningsjakke eller turjakke.

Skrevet

Ullundertøy, skibukse og allværsjakke.

Skrevet

Jeg bruker gjerne tykkere alpinklær. Men så er jeg ganske frøsen av meg....

Anonymous poster hash: c101a...624

Skrevet

Så tykke klær som overhode mulig og masse ull under...

Jeg er elendig til å gå på ski, faller ofte og har ett elendig tempo, så for å holde varmen, så kjører jeg på med masse klær 😅 har det faktisk gøy, selv om deg ikke høres sånn ut

Anonymous poster hash: e2d90...672

Skrevet

Ullundertøy, tynn skibukse, fleece og anorakk hvis det er kaldt og jeg går sammen med barna (går ikke så fort). Tynn langrennsjakke over ullundertøyet hvis jeg går alene.

Anonymous poster hash: 46366...064

Skrevet

Kommer an på hva slags tur jeg skal på og hvordan været er.

Tur med barna, gjerne med en god pause alpinklær.

Tur med venninne ull, fleece og skiklær, eventuelt alpinbakker på kaldere dager.

Anonymous poster hash: ff65b...859

Skrevet

Når jeg går med barn, har jeg på nesten alt jeg eier av klær føler jeg..... Det er kkkkaldt å være nesten stillestående.

Når jeg går selv har jeg ullnetting og "swix-dress" eller dæhlie eller hva det nå er med lufting i rygg og bak på beina.

Er det kaldere enn -10, tar jeg på meg en ull-t-skjorte i tillegg. Mot -15 tar jeg på med et tynt lag ull utenpå ullnettingen.

Har alltid med varm genser i sekken i nødsfall.

Er det kaldere enn -20 bruker jeg ullnetting og et tykt lag ull. Fra 15 minus bruker jeg lue i stedet for pannebånd/ørevarmer.

Anonymous poster hash: 1f987...be6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...