Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #26 Skrevet 8. februar 2015 De jeg kjenner til: Lørenskog og Skedsmo. Man kan også forhandle seg frem til personlige/ rekrutteringstillegg om det er mangel på pedagoger i den aktuelle kommune. Anonymous poster hash: 406c6...6c6 I Lørenskog er det slutt på dette nå, før har vi fått adjunktlønning, men fra i år vil ytterlige lønnsstigning følge vanlig tabell for personell med krav om utdanning. Så i fjor steg jeg med hele 3000,- etter lønnsoppgjøret...Anonymous poster hash: eb577...05b Så dere ligger ikke så høyt som dere har gjort ifh til Oslo og Skedsmo? Men ligger allikevel endel over KS sin minstelønnstabell? Er det fordi det er god dekning av pedagoger nå? Anonymous poster hash: 406c6...6c6 Jeg vet ikke om Skedsmo og Oslo fortsatt har dette heller, ble litt usikker nå... Ellers følger barnehagen vår den tariffen som er best for oss, alt etter som det er KS eller PBL fra år til år. Anonymous poster hash: eb577...05b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #27 Skrevet 8. februar 2015 Herregud! Dere har alt for god lønn mener jeg. Det er for det første IKKE en ordentlig utdanning, det er en tøyse utdanning. For det andre er det ikke en ordentlig jobb. Herregud, dere passer på barn, det er noe alle kan klare. Nei, skaff dere ambisjoner, en ordentlig utdanning som krever noe av dere og skaff dere en jobb der dere kan bruke og utvikle hodet deres. Eller, er det det dere ikke klarer? Dere er kanskje ikke skoleflinke? Nei men det er lov det, men ikke skryt på dere at dere har en ordentlig jobb, det er bare patetisk og dere blir ledd av. Bare et lite tips. Anonymous poster hash: 8c350...99c Ho ho ho, artig 😄 jeg er førskolelærerutdannet fordi er er det jeg brenner for, i bunn av det har jeg flymekanikk som fagutdannelse, master i psykologi og hatt en forholdsvis høy stilling politisk, men du vet, penger er ikke alt 😘 sjalu fordi du selv har strevet deg gjennom et alt for vanskelig studie du ikke mestret helt, for så å sitte i en jobb hvor du er usikker fordi du ikke klarer å møte kravene til kompetanse? 😂 Anonymous poster hash: eb577...05b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #28 Skrevet 8. februar 2015 Herregud! Dere har alt for god lønn mener jeg. Det er for det første IKKE en ordentlig utdanning, det er en tøyse utdanning. For det andre er det ikke en ordentlig jobb. Herregud, dere passer på barn, det er noe alle kan klare. Nei, skaff dere ambisjoner, en ordentlig utdanning som krever noe av dere og skaff dere en jobb der dere kan bruke og utvikle hodet deres. Eller, er det det dere ikke klarer? Dere er kanskje ikke skoleflinke? Nei men det er lov det, men ikke skryt på dere at dere har en ordentlig jobb, det er bare patetisk og dere blir ledd av. Bare et lite tips. Anonymous poster hash: 8c350...99c Ho ho ho, artig 😄 jeg er førskolelærerutdannet fordi er er det jeg brenner for, i bunn av det har jeg flymekanikk som fagutdannelse, master i psykologi og hatt en forholdsvis høy stilling politisk, men du vet, penger er ikke alt 😘 sjalu fordi du selv har strevet deg gjennom et alt for vanskelig studie du ikke mestret helt, for så å sitte i en jobb hvor du er usikker fordi du ikke klarer å møte kravene til kompetanse? 😂 Anonymous poster hash: eb577...05b Nei er nok ikke det gitt. Er utdanna jurist med toppkarakterer og jobber som enhetsleder på et stort nav-kontor. Er god i jobben min og trives godt. Anonymous poster hash: 8c350...99c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #29 Skrevet 8. februar 2015 Herregud! Dere har alt for god lønn mener jeg. Det er for det første IKKE en ordentlig utdanning, det er en tøyse utdanning. For det andre er det ikke en ordentlig jobb. Herregud, dere passer på barn, det er noe alle kan klare. Nei, skaff dere ambisjoner, en ordentlig utdanning som krever noe av dere og skaff dere en jobb der dere kan bruke og utvikle hodet deres. Eller, er det det dere ikke klarer? Dere er kanskje ikke skoleflinke? Nei men det er lov det, men ikke skryt på dere at dere har en ordentlig jobb, det er bare patetisk og dere blir ledd av. Bare et lite tips. Anonymous poster hash: 8c350...99c Ho ho ho, artig 😄 jeg er førskolelærerutdannet fordi er er det jeg brenner for, i bunn av det har jeg flymekanikk som fagutdannelse, master i psykologi og hatt en forholdsvis høy stilling politisk, men du vet, penger er ikke alt 😘 sjalu fordi du selv har strevet deg gjennom et alt for vanskelig studie du ikke mestret helt, for så å sitte i en jobb hvor du er usikker fordi du ikke klarer å møte kravene til kompetanse? 😂 Anonymous poster hash: eb577...05b Nei er nok ikke det gitt. Er utdanna jurist med toppkarakterer og jobber som enhetsleder på et stort nav-kontor. Er god i jobben min og trives godt. Anonymous poster hash: 8c350...99c Skikkelig kontorrotte da med andre ord. Paragraf rytter, en skikkelig tørrfis av en jurist😂 fint for deg, men vi andre som har en meningsfull jobb og som bryr oss om små barn og har litt empati, vi har også en bachelor og mange av oss også master og tilleggsutdanning.... Så klapp igjen brødboksen a kjære deg😛 Anonymous poster hash: 58833...09f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #30 Skrevet 8. februar 2015 Herregud! Dere har alt for god lønn mener jeg. Det er for det første IKKE en ordentlig utdanning, det er en tøyse utdanning. For det andre er det ikke en ordentlig jobb. Herregud, dere passer på barn, det er noe alle kan klare. Nei, skaff dere ambisjoner, en ordentlig utdanning som krever noe av dere og skaff dere en jobb der dere kan bruke og utvikle hodet deres. Eller, er det det dere ikke klarer? Dere er kanskje ikke skoleflinke? Nei men det er lov det, men ikke skryt på dere at dere har en ordentlig jobb, det er bare patetisk og dere blir ledd av. Bare et lite tips. Anonymous poster hash: 8c350...99c Da føler jeg meg ganske heldig, 28 tusen utbetalt i måneden for å jobbe i en tøysejobb som jeg stortives i med herlige kolleger og barn som hopper av glede når jeg kommer på senvakt, og til tross for ditt syn på barnehagen så synes ganske mange, særlig foreldre til barna våre at vi har en viktig jobb. Om du og andre ler av meg bryr jeg meg lite om. Når jeg går fra jobb kl 13.30 for å hente mine egne barn i deres barnehage hvor det også jobber dyktige og omsorgsfulle voksne. Søren også nå lot jeg meg rive med, men provosert - nei, det ble jeg ikke! Anonymous poster hash: 406c6...6c6
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #31 Skrevet 8. februar 2015 Herregud! Dere har alt for god lønn mener jeg. Det er for det første IKKE en ordentlig utdanning, det er en tøyse utdanning. For det andre er det ikke en ordentlig jobb. Herregud, dere passer på barn, det er noe alle kan klare. Nei, skaff dere ambisjoner, en ordentlig utdanning som krever noe av dere og skaff dere en jobb der dere kan bruke og utvikle hodet deres. Eller, er det det dere ikke klarer? Dere er kanskje ikke skoleflinke? Nei men det er lov det, men ikke skryt på dere at dere har en ordentlig jobb, det er bare patetisk og dere blir ledd av. Bare et lite tips. Anonymous poster hash: 8c350...99c Ho ho ho, artig 😄 jeg er førskolelærerutdannet fordi er er det jeg brenner for, i bunn av det har jeg flymekanikk som fagutdannelse, master i psykologi og hatt en forholdsvis høy stilling politisk, men du vet, penger er ikke alt 😘 sjalu fordi du selv har strevet deg gjennom et alt for vanskelig studie du ikke mestret helt, for så å sitte i en jobb hvor du er usikker fordi du ikke klarer å møte kravene til kompetanse? 😂 Anonymous poster hash: eb577...05b Nei er nok ikke det gitt. Er utdanna jurist med toppkarakterer og jobber som enhetsleder på et stort nav-kontor. Er god i jobben min og trives godt. Anonymous poster hash: 8c350...99c Dette må være trolling! En person som utdanner seg til jurist må eie en del intelligens. Innlegget over er noe av det dummeste jeg har lest på DIB ;-) Anonymous poster hash: 01e36...9dd
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #32 Skrevet 8. februar 2015 Herregud! Dere har alt for god lønn mener jeg. Det er for det første IKKE en ordentlig utdanning, det er en tøyse utdanning. For det andre er det ikke en ordentlig jobb. Herregud, dere passer på barn, det er noe alle kan klare. Nei, skaff dere ambisjoner, en ordentlig utdanning som krever noe av dere og skaff dere en jobb der dere kan bruke og utvikle hodet deres. Eller, er det det dere ikke klarer? Dere er kanskje ikke skoleflinke? Nei men det er lov det, men ikke skryt på dere at dere har en ordentlig jobb, det er bare patetisk og dere blir ledd av. Bare et lite tips. Anonymous poster hash: 8c350...99c Beklager, men dette blir for dumt! Ikke uttal deg om ting du ikke har det minste peiling på! Hadde du ikke hatt det så grusomt travelt på NAV-jobben din kunne du ha fulgt med litt på hvordan hverdagen til barna dine er! Jeg har valgt denne jobben fordi jeg virkelig brenner for det! Jeg har en jobb som virkelig gjør en forskjell! Jeg har hjulpet flere barn som sliter, gitt mye foreldreveiledning osv. Vi gjør så mye mer enn å passe barn! Hva er det som egentlig gjør deg så usikker at du føler du må rakke ned på andre? Om det er jobben din du mistrives sånn i, er det best å prøve å finne seg noe nytt, for denne oppførselen har vel de fleste av oss klart å riste av oss på ungdomsskolen... Anonymous poster hash: ab294...7ab
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #33 Skrevet 8. februar 2015 gammelt nytt men, http://www.side3.no/vitenskap/--nett-troll-er-psykopater/8490728.html Anonymous poster hash: 251c4...afd
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #34 Skrevet 8. februar 2015 http://www.teknofil.no/artikler/internett-trollene-er-psykopater/157172 Anonymous poster hash: 251c4...afd
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #35 Skrevet 8. februar 2015 do not feed the trolls Anonymous poster hash: 251c4...afd
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #36 Skrevet 8. februar 2015 Herregud! Dere har alt for god lønn mener jeg. Det er for det første IKKE en ordentlig utdanning, det er en tøyse utdanning. For det andre er det ikke en ordentlig jobb. Herregud, dere passer på barn, det er noe alle kan klare. Nei, skaff dere ambisjoner, en ordentlig utdanning som krever noe av dere og skaff dere en jobb der dere kan bruke og utvikle hodet deres. Eller, er det det dere ikke klarer? Dere er kanskje ikke skoleflinke? Nei men det er lov det, men ikke skryt på dere at dere har en ordentlig jobb, det er bare patetisk og dere blir ledd av. Bare et lite tips. Anonymous poster hash: 8c350...99c Ho ho ho, artig jeg er førskolelærerutdannet fordi er er det jeg brenner for, i bunn av det har jeg flymekanikk som fagutdannelse, master i psykologi og hatt en forholdsvis høy stilling politisk, men du vet, penger er ikke alt sjalu fordi du selv har strevet deg gjennom et alt for vanskelig studie du ikke mestret helt, for så å sitte i en jobb hvor du er usikker fordi du ikke klarer å møte kravene til kompetanse? Anonymous poster hash: eb577...05b Nei er nok ikke det gitt. Er utdanna jurist med toppkarakterer og jobber som enhetsleder på et stort nav-kontor. Er god i jobben min og trives godt. Anonymous poster hash: 8c350...99c Jeg er førskolelærer og samboer med en jurist med toppkarakterer, toppjobb og verden for sine føtter. Han hadde ikke tatt i en jobb hos nav, enhetsleder eller ikke. Det er skikkelig lavstatus i hans kretser, selv om de ikke er spesiellt opptatt av status for å være jurister. Syns forøvrig det er hårreisende at en som deg jobber hos nav når du ikke eier hverken empati eller innsikt. Tviler derfor på at det er så mange andre enn deg som syns du er god i jobben din. Det heter tøyseutdanning, ikke tøyse utdanning. Du må mene hva du vil om profesjonen min, men om du skal rakke ned på andre så virker du mye kulere om du kan skrive enkle ord riktig. Anonymous poster hash: 4aee0...7df
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #37 Skrevet 8. februar 2015 Herregud! Dere har alt for god lønn mener jeg. Det er for det første IKKE en ordentlig utdanning, det er en tøyse utdanning. For det andre er det ikke en ordentlig jobb. Herregud, dere passer på barn, det er noe alle kan klare. Nei, skaff dere ambisjoner, en ordentlig utdanning som krever noe av dere og skaff dere en jobb der dere kan bruke og utvikle hodet deres. Eller, er det det dere ikke klarer? Dere er kanskje ikke skoleflinke? Nei men det er lov det, men ikke skryt på dere at dere har en ordentlig jobb, det er bare patetisk og dere blir ledd av. Bare et lite tips. Anonymous poster hash: 8c350...99c And yet, you seem so stupid:) Anonymous poster hash: f2e5f...26e
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #38 Skrevet 9. februar 2015 Herregud! Dere har alt for god lønn mener jeg. Det er for det første IKKE en ordentlig utdanning, det er en tøyse utdanning. For det andre er det ikke en ordentlig jobb. Herregud, dere passer på barn, det er noe alle kan klare. Nei, skaff dere ambisjoner, en ordentlig utdanning som krever noe av dere og skaff dere en jobb der dere kan bruke og utvikle hodet deres. Eller, er det det dere ikke klarer? Dere er kanskje ikke skoleflinke? Nei men det er lov det, men ikke skryt på dere at dere har en ordentlig jobb, det er bare patetisk og dere blir ledd av. Bare et lite tips. Anonymous poster hash: 8c350...99c Ho ho ho, artig jeg er førskolelærerutdannet fordi er er det jeg brenner for, i bunn av det har jeg flymekanikk som fagutdannelse, master i psykologi og hatt en forholdsvis høy stilling politisk, men du vet, penger er ikke alt sjalu fordi du selv har strevet deg gjennom et alt for vanskelig studie du ikke mestret helt, for så å sitte i en jobb hvor du er usikker fordi du ikke klarer å møte kravene til kompetanse? Anonymous poster hash: eb577...05b Nei er nok ikke det gitt. Er utdanna jurist med toppkarakterer og jobber som enhetsleder på et stort nav-kontor. Er god i jobben min og trives godt. Anonymous poster hash: 8c350...99c Men spesielt gode sosiale egenskaper har du ikke............. Anonymous poster hash: df9ca...7b5
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #39 Skrevet 9. februar 2015 Herregud! Dere har alt for god lønn mener jeg. Det er for det første IKKE en ordentlig utdanning, det er en tøyse utdanning. For det andre er det ikke en ordentlig jobb. Herregud, dere passer på barn, det er noe alle kan klare. Nei, skaff dere ambisjoner, en ordentlig utdanning som krever noe av dere og skaff dere en jobb der dere kan bruke og utvikle hodet deres. Eller, er det det dere ikke klarer? Dere er kanskje ikke skoleflinke? Nei men det er lov det, men ikke skryt på dere at dere har en ordentlig jobb, det er bare patetisk og dere blir ledd av. Bare et lite tips. Anonymous poster hash: 8c350...99c Ho ho ho, artig jeg er førskolelærerutdannet fordi er er det jeg brenner for, i bunn av det har jeg flymekanikk som fagutdannelse, master i psykologi og hatt en forholdsvis høy stilling politisk, men du vet, penger er ikke alt sjalu fordi du selv har strevet deg gjennom et alt for vanskelig studie du ikke mestret helt, for så å sitte i en jobb hvor du er usikker fordi du ikke klarer å møte kravene til kompetanse? Anonymous poster hash: eb577...05b Nei er nok ikke det gitt. Er utdanna jurist med toppkarakterer og jobber som enhetsleder på et stort nav-kontor. Er god i jobben min og trives godt. Anonymous poster hash: 8c350...99c Jeg er førskolelærer og samboer med en jurist med toppkarakterer, toppjobb og verden for sine føtter. Han hadde ikke tatt i en jobb hos nav, enhetsleder eller ikke. Det er skikkelig lavstatus i hans kretser, selv om de ikke er spesiellt opptatt av status for å være jurister. Syns forøvrig det er hårreisende at en som deg jobber hos nav når du ikke eier hverken empati eller innsikt. Tviler derfor på at det er så mange andre enn deg som syns du er god i jobben din. Det heter tøyseutdanning, ikke tøyse utdanning. Du må mene hva du vil om profesjonen min, men om du skal rakke ned på andre så virker du mye kulere om du kan skrive enkle ord riktig. Anonymous poster hash: 4aee0...7df Profesjon faktisk. Ja ja, tro at du har en god jobb du. Det er ikke kun jeg som ler meg skakk av at dere tror dere har en god jobb. De aller fleste ler av dere. Anonymous poster hash: 8c350...99c
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #40 Skrevet 9. februar 2015 Herregud! Dere har alt for god lønn mener jeg. Det er for det første IKKE en ordentlig utdanning, det er en tøyse utdanning. For det andre er det ikke en ordentlig jobb. Herregud, dere passer på barn, det er noe alle kan klare. Nei, skaff dere ambisjoner, en ordentlig utdanning som krever noe av dere og skaff dere en jobb der dere kan bruke og utvikle hodet deres. Eller, er det det dere ikke klarer? Dere er kanskje ikke skoleflinke? Nei men det er lov det, men ikke skryt på dere at dere har en ordentlig jobb, det er bare patetisk og dere blir ledd av. Bare et lite tips. Anonymous poster hash: 8c350...99c Ho ho ho, artig jeg er førskolelærerutdannet fordi er er det jeg brenner for, i bunn av det har jeg flymekanikk som fagutdannelse, master i psykologi og hatt en forholdsvis høy stilling politisk, men du vet, penger er ikke alt sjalu fordi du selv har strevet deg gjennom et alt for vanskelig studie du ikke mestret helt, for så å sitte i en jobb hvor du er usikker fordi du ikke klarer å møte kravene til kompetanse? Anonymous poster hash: eb577...05b Nei er nok ikke det gitt. Er utdanna jurist med toppkarakterer og jobber som enhetsleder på et stort nav-kontor. Er god i jobben min og trives godt. Anonymous poster hash: 8c350...99c Jeg er førskolelærer og samboer med en jurist med toppkarakterer, toppjobb og verden for sine føtter. Han hadde ikke tatt i en jobb hos nav, enhetsleder eller ikke. Det er skikkelig lavstatus i hans kretser, selv om de ikke er spesiellt opptatt av status for å være jurister.Syns forøvrig det er hårreisende at en som deg jobber hos nav når du ikke eier hverken empati eller innsikt. Tviler derfor på at det er så mange andre enn deg som syns du er god i jobben din. Det heter tøyseutdanning, ikke tøyse utdanning. Du må mene hva du vil om profesjonen min, men om du skal rakke ned på andre så virker du mye kulere om du kan skrive enkle ord riktig.Anonymous poster hash: 4aee0...7df Profesjon faktisk. Ja ja, tro at du har en god jobb du. Det er ikke kun jeg som ler meg skakk av at dere tror dere har en god jobb. De aller fleste ler av dere. Anonymous poster hash: 8c350...99c Hva er din definisjon på profesjon da? Men ok, vi skjønner du prøver å provosere. Og det har du tydeligvis klart :-) Anonymous poster hash: 24e82...c91
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #41 Skrevet 9. februar 2015 Herregud! Dere har alt for god lønn mener jeg. Det er for det første IKKE en ordentlig utdanning, det er en tøyse utdanning. For det andre er det ikke en ordentlig jobb. Herregud, dere passer på barn, det er noe alle kan klare. Nei, skaff dere ambisjoner, en ordentlig utdanning som krever noe av dere og skaff dere en jobb der dere kan bruke og utvikle hodet deres. Eller, er det det dere ikke klarer? Dere er kanskje ikke skoleflinke? Nei men det er lov det, men ikke skryt på dere at dere har en ordentlig jobb, det er bare patetisk og dere blir ledd av. Bare et lite tips. Anonymous poster hash: 8c350...99c Ho ho ho, artig jeg er førskolelærerutdannet fordi er er det jeg brenner for, i bunn av det har jeg flymekanikk som fagutdannelse, master i psykologi og hatt en forholdsvis høy stilling politisk, men du vet, penger er ikke alt sjalu fordi du selv har strevet deg gjennom et alt for vanskelig studie du ikke mestret helt, for så å sitte i en jobb hvor du er usikker fordi du ikke klarer å møte kravene til kompetanse? Anonymous poster hash: eb577...05b Nei er nok ikke det gitt. Er utdanna jurist med toppkarakterer og jobber som enhetsleder på et stort nav-kontor. Er god i jobben min og trives godt. Anonymous poster hash: 8c350...99c Jeg er førskolelærer og samboer med en jurist med toppkarakterer, toppjobb og verden for sine føtter. Han hadde ikke tatt i en jobb hos nav, enhetsleder eller ikke. Det er skikkelig lavstatus i hans kretser, selv om de ikke er spesiellt opptatt av status for å være jurister. Syns forøvrig det er hårreisende at en som deg jobber hos nav når du ikke eier hverken empati eller innsikt. Tviler derfor på at det er så mange andre enn deg som syns du er god i jobben din. Det heter tøyseutdanning, ikke tøyse utdanning. Du må mene hva du vil om profesjonen min, men om du skal rakke ned på andre så virker du mye kulere om du kan skrive enkle ord riktig. Anonymous poster hash: 4aee0...7df Profesjon faktisk. Ja ja, tro at du har en god jobb du. Det er ikke kun jeg som ler meg skakk av at dere tror dere har en god jobb. De aller fleste ler av dere. Anonymous poster hash: 8c350...99c Du skriver og formulerer deg som en trettenåring. Ikke overraskende egentlig, siden det som kreves for å få ta master (om en kaller 4,5 år på bachelornivå og 0,5 år med en "masteroppgave" på størrelse med det andre skriver på bachelor for master) i juss er å gjøre leksene sine på vgs. De fleste andre må vise at de kan faget sitt før de blir tatt opp til master. Jeg jobber forøvrig ikke i barnehage, jeg har også master i et annet fag som kvalifiserer meg til jobben jeg har i dag. Enhetsleder i det offentlige faktisk, jeg har aldri tenkt på det som en statusjobb. Anonymous poster hash: 4aee0...7df
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #42 Skrevet 9. februar 2015 Herregud! Dere har alt for god lønn mener jeg. Det er for det første IKKE en ordentlig utdanning, det er en tøyse utdanning. For det andre er det ikke en ordentlig jobb. Herregud, dere passer på barn, det er noe alle kan klare. Nei, skaff dere ambisjoner, en ordentlig utdanning som krever noe av dere og skaff dere en jobb der dere kan bruke og utvikle hodet deres. Eller, er det det dere ikke klarer? Dere er kanskje ikke skoleflinke? Nei men det er lov det, men ikke skryt på dere at dere har en ordentlig jobb, det er bare patetisk og dere blir ledd av. Bare et lite tips. Anonymous poster hash: 8c350...99c Ho ho ho, artig jeg er førskolelærerutdannet fordi er er det jeg brenner for, i bunn av det har jeg flymekanikk som fagutdannelse, master i psykologi og hatt en forholdsvis høy stilling politisk, men du vet, penger er ikke alt sjalu fordi du selv har strevet deg gjennom et alt for vanskelig studie du ikke mestret helt, for så å sitte i en jobb hvor du er usikker fordi du ikke klarer å møte kravene til kompetanse? Anonymous poster hash: eb577...05b Nei er nok ikke det gitt. Er utdanna jurist med toppkarakterer og jobber som enhetsleder på et stort nav-kontor. Er god i jobben min og trives godt. Anonymous poster hash: 8c350...99c Jeg er førskolelærer og samboer med en jurist med toppkarakterer, toppjobb og verden for sine føtter. Han hadde ikke tatt i en jobb hos nav, enhetsleder eller ikke. Det er skikkelig lavstatus i hans kretser, selv om de ikke er spesiellt opptatt av status for å være jurister.Syns forøvrig det er hårreisende at en som deg jobber hos nav når du ikke eier hverken empati eller innsikt. Tviler derfor på at det er så mange andre enn deg som syns du er god i jobben din. Det heter tøyseutdanning, ikke tøyse utdanning. Du må mene hva du vil om profesjonen min, men om du skal rakke ned på andre så virker du mye kulere om du kan skrive enkle ord riktig.Anonymous poster hash: 4aee0...7df Profesjon faktisk. Ja ja, tro at du har en god jobb du. Det er ikke kun jeg som ler meg skakk av at dere tror dere har en god jobb. De aller fleste ler av dere. Anonymous poster hash: 8c350...99c Hva er din definisjon på profesjon da? Men ok, vi skjønner du prøver å provosere. Og det har du tydeligvis klart :-) Anonymous poster hash: 24e82...c91 Det er var åte fra min side. En jurist hadde visst at det tidligere kun var juss, medisin og teologi som var profesjoner. Nå er det alle beskyttede yrkestitler som krever spesialisert utdanning. Anonymous poster hash: 4aee0...7df
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #43 Skrevet 9. februar 2015 418 000 nyutdanna i 2013. Ski kommune Anonymous poster hash: 3eaa1...639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå