Jojo x3 Skrevet 8. februar 2015 #26 Skrevet 8. februar 2015 Jeg hadde ikke gjort det! Hadde ikke følt meg trygg og ikke slappet av med middagen. Tenk hvis noe skjedde....hadde aldri tilgitt meg selv!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #27 Skrevet 8. februar 2015 Som så mange sier, barn er forskjellige. Min åtteåring kunne lett vært alene et par timer, min yngste kommer ikke til å få være alene før han er 32... Anonymous poster hash: d0e63...297
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #28 Skrevet 8. februar 2015 Tror det skulle mye til før jeg hadde turt det, husker alt for godt Madeleine saken. Men det er dere som kjenner deres barn best og kan se an både omgivelser og situasjon når dere er der. Anonymous poster hash: e7809...d63 Gud bedre. Du kan ikke sammenlikne en 4- åring med barn over 8 år...! Anonymous poster hash: f54b9...11c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #29 Skrevet 8. februar 2015 Jeg vil si at dette ikke burde være noe problem i det hele tatt HI, så fremt barna selv ønsker det og vet hvordan de enkelt kan nå dere ved behov (at de f.eks. har mobiltelefon). Anonymous poster hash: f54b9...11c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #30 Skrevet 8. februar 2015 Tja, for meg er det helt på grensen. Siden du spør så er du vel ikke helt sikker på om dette et ok selv. Jeg ville droppet det og ventet et par år, til de var 10 og 12. Syns forøvrig ikke at det er negativt at du ønsker deg en romantisk stund med mannen på ferie:-) Anonymous poster hash: d68c5...e21
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #31 Skrevet 8. februar 2015 I utlandet? Aldri i livet! Har selv opplevd noen som åpnet hotelldøra i Spania da familien var ute på kvelden, og jeg lå alene i leiligheten. Skremmende opplevelse. Var ikke vaskedama, men noen som prøvde å være veldig stile. Forsvant raskt ut igjen da de skjønte at det var noen der. Har også opplevd at de hotellansatte låste opp rommene til turistene til mafia og prostituerte. Det var i Russland. Så nei! Anonymous poster hash: d23c6...99c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå