Gå til innhold

Kjip morsdag

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En mor vasker hus, lager mat, tørker tårer, plastrer sår, tørker snørr, klemmer, veileder, oppdrar, legger om kvelden, vekker om morgenen etc. 

En bonusmor gjør det samme. Forskjellen er at en bonusmor har ikke gått gravid i 9 mnd. Har ikke vært gjennom en fødsel. Det er forskjellen. Utenom det så er ALT helt klinkende likt. 

Anonymkode: 9d7c6...fd5

😂😂Særlig😉

Anonymkode: c9263...024

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

😂😂Særlig😉

Nå vet jeg ikke hva du hadde gjort om du hadde vært i den rollen som stemor. Men utifra det du sier så hadde du vel bare ligget på sofaen du da? Du hadde ikke tatt ansvar om barnet skadet seg, trenger hjelp til lekser, må skiftes bleie på? Trenger trøst? Du hadde bare ligget på sofaen og gitt alt ansvaret til pappaen? Da håper jeg for alle sin del at du ikke er noen stemor. Du hade virkelig ikke vært en god en i såfall. 

Du er nok garantert en mor selv, slik som du kommenterer her inne. Om du hadde vært i den situasjonen der dine barn hadde hatt en steforelder. Hadde ikke du satt pris på at en ekstra omsorgsperson ønsker det beste for barna dine, og vil gjøre alt i sin makt for at de skal ha det fint? Ønsker du ikke det? Alle mødrer som har barn med en ekstra bonusmor burde sette pris på at den personen faktisk gir så mye av seg selv. Det er helt sykt at mødrene skal bli irritert over at barnet har en ekstra omsorgsperson i livet sitt. 

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå vet jeg ikke hva du hadde gjort om du hadde vært i den rollen som stemor. Men utifra det du sier så hadde du vel bare ligget på sofaen du da? Du hadde ikke tatt ansvar om barnet skadet seg, trenger hjelp til lekser, må skiftes bleie på? Trenger trøst? Du hadde bare ligget på sofaen og gitt alt ansvaret til pappaen? Da håper jeg for alle sin del at du ikke er noen stemor. Du hade virkelig ikke vært en god en i såfall. 

Du er helt på bærtur. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...