Gå til innhold

Mellomnavn til Elliot?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Både mor,far og begge storesøsken har to navn, så jeg vil hvertfall vurdere det nå også selv om det mest sannsynlig blir uten. Noen med gode forslag utenom Andrè? :)

Anonymous poster hash: b3ee8...aa9

Mine to eldste har mellomnavn (det var jo noe alle hadde en periode, og jeg var ung og ville følge strømmen), men minsta har bare ett navn, som står nydelig helt alene. Jeg har aldri skjønt poenget med at om en har to navn så må alle ha det. Hvorfor? Kommer den med ett navn til å føle seg snytt? Her bruker de to eldste bare ett av navnene og syntes det er teit å bruke det andre, ingen av kompisene deres bruker begge navnene de har heller. (Det er IKKE kuult å hete ..... -Andre lenger!)

Elliot er et nydelig navn, som jeg mener står best alene. Hadde jenta mi på 1 år vært gutt hadde hun også hett Elliot.

Ingen navn blir ødelagt av dobbeltnavn. Har dobbeltnavn selv og er glad for at jeg har det. Har desverre ingen gode forslag, men Elliot er kult navn!

Anonymous poster hash: 652f1...607

Jo, mange navn blir ødelagt av dobbeltnavn. Det blir ofte overkill. 

Ingen navn blir ødelagt av dobbeltnavn. Har dobbeltnavn selv og er glad for at jeg har det. Har desverre ingen gode forslag, men Elliot er kult navn!

Anonymous poster hash: 652f1...607

jeg mener det, men bra man har forskjellige meninger :)

Ikke heng dere opp i om vi skal ha ett eller to navn! Jeg spør bare om noen har noen gode forslag som passer Elliot, bare ikke i Andrè gaten.

Vi klarer helt fint å avgjør selv om det blir med mellomnavn eller ikke. Som jeg skrev så liker jeg Elliot best alene men vil ha alternativer! 

HI

Anonymous poster hash: b3ee8...aa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...