Gå til innhold

Strategi #13 i serien "Hvordan få Jehovas vitner til å slutte å ringe på døren"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer nå til å stirre på dem uten å si et ord til de går.

Har noen andre forslag som faktisk kan fungere? Jeg begynner å gå tom.

Anonymous poster hash: f2a00...7a3
Skrevet

Si at du er xmedlem.. Da har de ikke lov til å snakke med deg. det funket her.

Anonymous poster hash: bbbc5...83d
Skrevet

Spør om de vil bli med på swingers fest :)

Anonymous poster hash: b2551...dfd

Skrevet

Eller at du er for blodoverføring så holder de munn :)

Anonymous poster hash: e4219...449

Skrevet

De finner fort ut at du ikke er ex medlem

Si at du ikke er intressert og at de må notere det på rapporten sin /distrikts kart

Hilsen jehovas vitne

Anonymous poster hash: 4e6a5...5d0

Skrevet

Si at du er xmedlem.. Da har de ikke lov til å snakke med deg. det funket her.

Anonymous poster hash: bbbc5...83d

Så enkelt, så genialt :D Da husker de kanskje hvilken adresse jeg bor på likevel :P

Anonymous poster hash: 9dc50...47f

Skrevet

Si at du ikke er intressert og at de må notere det på rapporten sin /distrikts kart

Hilsen jehovas vitne

Hjelper ikke. Jeg har gjort det konsekvent 5-6 ganger i året i åtte år. De beklager hver gang, men mener det tydeligvis ikke.

Skrevet

Jeg sier vi er kristne, barna er døpt i den norske kirke og vi er ikke interessert. Går da et par år før de prøver igjen. Et besøk annenhvert år tåler jeg, de er alltid blide, ikke plagsomme.

Anonymous poster hash: 9c8ff...55b

Skrevet

Spør dem hva de synes om å leve et ikke-materalistisk liv samtidig som "grunnleggerne" bor i digre 'mansions' i ufattelig luksus... ;)

Anonymous poster hash: 849f5...170

Skrevet

Hilsen jehovas vitne

Hjelper ikke. Jeg har gjort det konsekvent 5-6 ganger i året i åtte år. De beklager hver gang, men mener det tydeligvis ikke.

De satser ofte på at du har forandret mening osv

At kanskje personen har flyttet

De mener bare godt 😧😧😧

Skrevet

Jeg kan mye om religion. De går på dørene her i området ca 2 ganger i året. Så kom en eldre damen på døren, og vi startet å diskutere religion, denne damen kunne og en god del om andre religioner. Jeg var aldri ufin eller noe, men stilte jo en del spørsmål, og viste jo at jeg hadde store kunnskaper om dette. De har aldri vært her etter det.

Anonymous poster hash: 4076d...ba3
Skrevet

Det kom en her og spurte om jeg var interessert i å snakke om de store spørsmålene i livet. "Nei takk, jeg har nok med de små spørsmålene" sa jeg. Da lo han og gikk... De fleste gir seg kanskje ikke fullt så lett? :P

Anonymous poster hash: a760b...264
Skrevet

Jeg sier jeg er adventist. Borte ble de.

Anonymous poster hash: 613b9...95e

Skrevet

Hilsen jehovas vitne

De satser ofte på at du har forandret mening osv

At kanskje personen har flyttet

De mener bare godt 😧😧😧

De mener det kanskje godt, men 99,9% av oss synes det er plagsomt å bli prakket på en religion vi ikke er interessert i...

Å misjonere er vel en del av alle religioner, men Jehovaene tar det virkelig til det ekstreme!

Anonymous poster hash: 9c8ff...55b

Skrevet

Ventet en venninne på besøk og da det ringte på trodde jeg hun kom tidlig. Kom rett fra dusjen og fikk bare tak I et lite håndkle før jeg lukket opp. Gjorde susen det og aldri sett de siden.

Anonymous poster hash: e20ef...723

Skrevet

Da får du begynne å reklamere for blodgivning. Gi dem flyere om akkurat det emnet. Da stikker de nok rimelig kjapt. 

En annen mulighet er å koble ut dørklokka og late som du ikke hører at det banker på. 

Anonymous poster hash: 494cf...dcd
Skrevet

Argumentet er at jeg hypotetisk sett kan ha flyttet, og at viktigheten av å nå alle mennesker, absolutt alle, overskygger det faktum at de plager vettet av meg. 

Skrevet

Jeg pleier bare å si at jeg ikke er intressert, og så kommer de igjen en gang eller to i året, vanligvis ikke noe problem. Men denne gangen var jeg tydeligvis ikke hjemme, og da presterte hun å slå opp telefonnummeret mitt, og RINGE til meg. Da ble jeg ganske sjokkert!

Skrevet

åpna døra rett etter vi hadde hat sex, det stoppa både bibel selgerne & jehovas vitner, når man åpner døra i morgnkåpe, bustete hue, litt annpusen & rød på halsen/brystet midt på dagen blir folk litt stumme ;) 

Anonymous poster hash: 71c84...aac
Skrevet

Har ikke det problemet, men hvis de hadde ringt på hadde jeg sagt nei takk, og lukket igjen døra. Behøver ikke vise mer høflighet enn dét, når de prøver å prakke på deg noe du ikke er interessert i.

Skrevet

Jeg er heldig som har kikkehull i døren, så når jeg ser at de står der utenfor med sine vesker og blader, så lar jeg bare være å åpne opp!

Anonymous poster hash: 69514...579

Skrevet (endret)

Si med stor entusiasme: "Åååå sååå bra at dere kom! Jeg har skikkelig sansen for dere som er mormonere og nå gleder jeg meg til å høre hva dere har på hjertet ..." :)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Er det ulovlig med vanngevær?

Skrevet

:frown:  :frown:

Anonymous poster hash: 1db16...54d
Skrevet

åpna døra rett etter vi hadde hat sex, det stoppa både bibel selgerne & jehovas vitner, når man åpner døra i morgnkåpe, bustete hue, litt annpusen & rød på halsen/brystet midt på dagen blir folk litt stumme ;)

Anonymous poster hash: 71c84...aac

Jehovas vitner har sex de og

Jeg er et jehovas vitne

Har hatt sex i skogen. I bilen og på terrassen

👍👍👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...