Steget Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Noen som kan teksten på introsangen til Sofia den første? datteren synger og synger, men har ikke fått helt taket på teksten, og jeg synes den gjør så fort!
justme76 Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Mitt liv som vanlig jente er forbi jeg ble en prinsesse plutselig. Tror det er noe sånt og husker ikke resten hehe
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Mitt liv som helt vanlig jente det er forbi For jeg ble en prinsesse plutselig Så nå lærer jeg å te meg som kongelig Jeg finner en helt ny veg Bor på et slott å har ny familie nå Og på kongelig skole får jeg gå En magisk verden bare venter på meg Sofia den første er jeg Nå er jeg her å jeg vil være den jeg er Her er jeg fri og verden fylles med magi Nok ikke den største (?) Med Sofia den første I mitt eventyrliv Med forbehold om feil da dette er det jeg hører har en Sofia gal 3 åring Anonymous poster hash: 43ac7...177
Steget Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2015 Mitt liv som helt vanlig jente det er forbi For jeg ble en prinsesse plutselig Så nå lærer jeg å te meg som kongelig Jeg finner en helt ny veg Bor på et slott å har ny familie nå Og på kongelig skole får jeg gå En magisk verden bare venter på meg Sofia den første er jeg Nå er jeg her å jeg vil være den jeg er Her er jeg fri og verden fylles med magi Nok ikke den største (?) Med Sofia den første I mitt eventyrliv Med forbehold om feil da dette er det jeg hører har en Sofia gal 3 åring supert! tusen takk! Anonymous poster hash: 43ac7...177
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 😊 Anonymous poster hash: 43ac7...177
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå