Gå til innhold

Hvem inviterte du i utdrikningslaget ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare de nærmeste vennene?

Alle de unge damene som var invitert?

Alle de unge damene som var på "din side" av de inviterte?

De kollegaene (kvinnelige) du hadde invitert til bryllupet?

Hva er standard kotyme?

Anonymous poster hash: e958b...59c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel forloverens oppgave å arrangere?

Anonymous poster hash: 0e9f3...a0c

Skrevet

Det var og er forloveren sin oppgave, og jeg visste ingenting.

Skrevet

Det er ikke din jobb å arrangere og invitere, nei!

Anonymous poster hash: 1b32d...86d

Skrevet

Det er forloverne sin oppgave, men de bør jo kjenne deg så godt at de vet sånn nogenlunde hvordan du vil ha det. Men sånn blir det ikke alltid da. Mitt utdrikningslag ble en av de værste dagene i mitt liv. Så gode venninner hadde jeg...

Anonymous poster hash: 0605e...604

Skrevet

Det er forlovernes oppgave å arrangere, men jeg har aldri vært i et utdrikningslag hvor ikke bruden har blitt spurt om hvem hun ønsker skal bli invitert. Viktig å vite at ingen blir glemt og viktig at det ikke blir bedt noen man ikke vil skal komme.

Jeg har ikke giftet meg selv og har dermed ikke hatt i noe utdrikningslag heller, men har vært med i flere. I de har det vært litt forskjellig hvem som har blitt bedt. Selvfølgelig alle de nærmeste venninnene, oftest kjærester/samboere/konene til de nærmeste kameratene til brudgommen (de bruden har truffet og har et forhold til), søstre og brudgommens søstre, noen ganger kollegaer og noen ganger kusiner. 

Anonymous poster hash: ff42c...d3e
Skrevet

Min forlover spurte meg hvem jeg kunne tenke meg å invitere og hvordan type utdrikningslag jeg ønsket meg. Det likte jeg veldig godt:)

Anonymous poster hash: 90b48...bfb

Skrevet

Da jeg var forlover ba jeg like godt om en liste fra bruden med navn og tlfnr/mailadr til de hun ønsket å ha med.

(Jeg kjente bare en brøkdel av hennes omgangskrets.) Det var uansett ikke en overraskelse at det ville bli et utdrikningslag, men bruden ante ikke verken hvor, når eller hva :)

Anonymous poster hash: 85682...1fe

Skrevet

I de få jeg har vært så var det damene som skulle i bryllupet som ble invitert.

Skrevet

Jeg har vært forlover en gang og syntes det var topp å få en liste fra bruden med hvem hun gjerne ville skulle være med. Selv om jeg kjente bruden godt hadde jeg ikke full oversikt over barndomsvenninner, studievenninner, familie og kolleger. Lett å glemme noen!

Mitt problem var at jeg fikk et helsike med et par-tre som ikke ble invitert. De trodde at det var JEG som hadde valgt å ikke invitere dem og de mener fortsatt at jeg er en bitch :-) Men den støyten kan jeg godt ta for min kjære venninne :-)

Anonymous poster hash: db997...ef8

Skrevet

Jeg vet selvfølgelig at det ikke er jeg som skal invitere, men jeg er så heldig å ha en forlover som har spurt meg om å få en liste med de jeg ønsker å invitere, for å være sikker på at ingen blir glemt, og at jeg får en dag sammen med de jeg ønsker.

Og derfor lurte jeg på hva som var vanlig.

Har jo aldri giftet meg før 😜

Hi

Anonymous poster hash: e958b...59c

Skrevet

Det er forloverne sin oppgave, men de bør jo kjenne deg så godt at de vet sånn nogenlunde hvordan du vil ha det. Men sånn blir det ikke alltid da. Mitt utdrikningslag ble en av de værste dagene i mitt liv. Så gode venninner hadde jeg...

Anonymous poster hash: 0605e...604

Oj, hva skjedde?

Anonymous poster hash: 5d888...e4c

Skrevet

Min forlover, som også er min søster, kjenner meg jo så godt og også min omgangskrets, at hun klarte den biffen helt selv. Det var en herlig blanding av alle mine gode venninner og et par stykker jeg aldri ville ha tenkt på selv, men som jeg syntes var superhyggelig å treffe på i utdrikningslaget mitt. En blanding av slekninger, venninner og kolleger. Det ble en helt utrolig hyggelig dag og kveld rett og slett. 

Anonymous poster hash: 23c6b...cb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...