Gå til innhold

Hva skal Lillebror hete? storesøster Nora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Takk alle sammen,  vi velger jonas eller niklas, vi må se han først, men han vil ikke ut ser det ut som, 5 dager overtid nå Anonymous poster hash: 5c5b1...fe7

Jeg håper du er mer ærlig i virkeligheten enn du er her inne, Blair Waldorf. Kanskje du kan skrive en bok? Passer vel bra siden du er så glad i å finne på historier og tydeligvis kjeder deg litt i mammaperm.

Anonymous poster hash: cdc3b...529

Takk alle sammen, vi velger jonas eller niklas, vi må se han først, men han vil ikke ut ser det ut som, 5 dager overtid nå Anonymous poster hash: 5c5b1...fe7

Jeg håper du er mer ærlig i virkeligheten enn du er her inne, Blair Waldorf. Kanskje du kan skrive en bok? Passer vel bra siden du er så glad i å finne på historier og tydeligvis kjeder deg litt i mammaperm.

Amen! Jeg er så bøttelei av hennes uendelige navnetråder!

Anonymous poster hash: 427aa...cdd

Annonse

Altså, nå holder det. Kanskje på tide å finne frem barbie dukkene dine igjen og finne navn til de? Eller så kan du jo være litt sammen med Emil Mathias i steden for å sitte her å finne opp unger.

Anonymous poster hash: 183ea...82b

Takk alle sammen, vi velger jonas eller niklas, vi må se han først, men han vil ikke ut ser det ut som, 5 dager overtid nå Anonymous poster hash: 5c5b1...fe7

Jeg ser poenget, men det er jo bare å la være å trykke på dem og svare i dem. Det burde jo ikke være vanskelig å bare ignorere det. Synes enkelte av dere er i overkant uhøfflige. At hun har dette som hobby burde ikke være noen av oss sitt problem, vi kan velge å være med på leken eller vi kan holde kjeft. 

Anonymous poster hash: bd985...604

Jeg ser poenget, men det er jo bare å la være å trykke på dem og svare i dem. Det burde jo ikke være vanskelig å bare ignorere det. Synes enkelte av dere er i overkant uhøfflige. At hun har dette som hobby burde ikke være noen av oss sitt problem, vi kan velge å være med på leken eller vi kan holde kjeft. 

Anonymous poster hash: bd985...604

Jeg er veldig enig med deg. Man trenger ikke være så uhøffelig. Jeg velger som regel å ikke svare når jeg skjønner at det er henne.

Anonymous poster hash: a2c7e...105

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...