Gå til innhold

Mensmurringer uke 15??

Anbefalte innlegg

I natt har jeg hatt masse mensmurringer. Har strevd med å få sove fordi det har vært så vondt... Kjennes ut som jeg skal få mensen når som helst, men foreløpig er det ikke noe blod! Noen flere som har opplevd dette??

Anonymous poster hash: 375c1...cc9

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144197767-mensmurringer-uke-15/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det har jeg opplevd inntil flere ganger. Har hatt mye murringer dette svangerskapet. Sjekket det opp en gang det var veldig intenst, uke 17+4. De fant ikke noe galt.

Men hvis det er lenge siden du har sjekket urinen burde du fått sjekket den. Uvi kan gi murringer.

Ringte jordmor sist for en uke side å spurte om murringer var normalt. Hun sa det var det. Er i uke 21+6 nå.

Men er du bekrymret, så ringer du noen.

Lykke til!

Anonymous poster hash: d1854...f6d

Jeg har også hatt en del murringer, til tider ganske kraftige. Jeg fikk beskjed om at det kan være kynnere. Hvis det ikke varer lenge om gangen, og det kun er noen få ganger iløpet av et døgn, er det ikke noe farlig. Men ring lege/jordmor hvis du er bekymret. Det kan være godt å få høre fra fagfolk om man bør ta en sjekk 😊

Betryggende å høre at jeg ikke er alene! Er veldig redd for å miste, og de gangene jeg har mistet har det vært kraftige menssmerter... Og blod da såklart...;) Så følelsen kommer liksom med en gang.

Anonymous poster hash: 375c1...cc9

Annonse

Jeg hadde også en god del mensmurringer på den tiden, men konkluderte til slutt med at det bare var voksesmerter fra livmora..

Men mensmurringer kan fort også være urinveisinfeksjon, noe spm bør taes på alvor når en er gravid! Gå til legen/jordmora med en urinprøve og få sjekket dette :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...