Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Hot eller not? Har du Acne-skjerf? Hvilken farge? Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 3f0be...095
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 30 år, burgunder. Elsker fargen til mine grønne øyne. Varmer godt gjør det også,b brukt det masse! Til og med som pledd til baby:) Anonymous poster hash: c3e13...654
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Kvise-skjerf tenker jeg og er mer enn fornøyd mep skjerfene jeg har kjøpt på HM, SMYCK, B-Young o.l Anonymous poster hash: 57ad2...a07
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Acne er DYREPLAGERI.STYR UNNA..... iKKE kult å kle seg i dyreplageri. Anonymous poster hash: d0606...e86
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Kvise-skjerf tenker jeg og er mer enn fornøyd mep skjerfene jeg har kjøpt på HM, SMYCK, B-Young o.l Anonymous poster hash: 57ad2...a07 Jeg tenker også kvise Anonymous poster hash: a927e...279
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Acne er DYREPLAGERI.STYR UNNA..... iKKE kult å kle seg i dyreplageri. Anonymous poster hash: d0606...e86 Hæ? Hvorfor det? Anonymous poster hash: 3f0be...095
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #7 Skrevet 6. februar 2015 Er veldig tidløst da. Har burgunder, men mitt er fra FWSS-samme greia. Fungerer til alt: skjerf, sjal, babypledd, bilteppe you name it Anonymous poster hash: 6060f...ff7
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #8 Skrevet 6. februar 2015 er 28, har et i camel - bruker det mye! Anonymous poster hash: 732de...ccd
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #9 Skrevet 6. februar 2015 Kjøpte et annet fint ullskjerf i stedet, for meg er Acne-skjerf en del av uniformen til saueflokken (de samme som går i Uggs og med MK-veske). Anonymous poster hash: 991ab...2c1
MammantilNurket Skrevet 6. februar 2015 #10 Skrevet 6. februar 2015 Kjøpte et annet fint ullskjerf i stedet, for meg er Acne-skjerf en del av uniformen til saueflokken (de samme som går i Uggs og med MK-veske). Anonymous poster hash: 991ab...2c1 Det kommer litt an på hvordan du "bærer" det, tenker jeg, og hva slags "type" man er. I kombinasjon med UGGS, Canada Goose-jakke og veske bra MK er det trist og ordinært. Jeg har imidlertid et grått skjerf fra Acne som jeg er veldig glad i, men føler meg på ingen måte som en del av "den gemene hop" av den grunn. Ønsker meg et i fargen "Canada Offwhite". Ellers er jeg svak for skjerfene til Beck Sondergaard (ikke de med stjerner, dødningehoder og slikt). Jeg har også en ekte pashmina som jeg bruker ofte. Dette skjerfet er alltid med når jeg er på reise
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #11 Skrevet 6. februar 2015 Så det er det samme om dyrene blir torturert så lenge du kan gå med det skjerfet.Syns du det er greit at dyrene skal ha det vondt for at du skal bruke skjerf? TENKER DU IKKE PÅ DYRENE?Hva feiler det deg egentlig??? Anonymous poster hash: d0606...e86
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #12 Skrevet 6. februar 2015 Så det er det samme om dyrene blir torturert så lenge du kan gå med det skjerfet.Syns du det er greit at dyrene skal ha det vondt for at du skal bruke skjerf? TENKER DU IKKE PÅ DYRENE?Hva feiler det deg egentlig??? Anonymous poster hash: d0606...e86 Jeg tenker som så at de som ikke bryr seg om at dyrene lider og som gjerne går med et skjerf/jakke som et uskyldig dyr måtte lide for, for at nettopp DU skulle få ett fint skjerf. De tenker det samme når det kommer til mennesker.. "Jeg driter i at andre må lide for at jeg skal få det bra med meg selv" Dessverre er ikke dette et ukjent tema. Det er samme prinsipp! Jeg får like vondt i hjertet av å høre om barn som lider som jeg får av dyr som lider. De er uskyldige, og blir utnyttet pga de ikke har mulighet til å gjøre motstand! Menneskeheten har noe fryktelig, fryktelig ondt i seg! En god huskeregel er at man skal behandle andre dyr og mennesker som man selv ønsker at barna skal bli behandlet. Ingenting kan rettferdiggjøre at dyrene skal lide! De er levende vesner som føler smerte på lik linje med oss mennesker! Smerte er ikke akseptabelt enten det er obama eller en liten rotte! Det ironiske er at alle vi dyreelskere ser ned på hver og en man ser langs gaten iført canada goose, akne osvosv. Jeg innrømmer at jeg oppriktig dømmer de, tenker at her har vi et menneske som kun tenker på seg selv og driter i alt og alle. Disse bør man passe seg for! Hvem vil vel ha et følelsesløst, egoistisk, selvopptatt menneske i livet sitt?! Mens disse såkalte motefikserte som føler de oppnår høyere status jo mere pels og dyre ting de eier, ser ned på oss som ikke er bærere av dyremishandling og dyre matrealistiske ting. De er nærmest en egen sekt i mine øyne. De tenker på seg selv som en av de "høye" her i samfunnet. Noe som er virkelig bekymringsverdig.. Anonymous poster hash: 7b1e1...d5f
MammantilNurket Skrevet 6. februar 2015 #13 Skrevet 6. februar 2015 Så det er det samme om dyrene blir torturert så lenge du kan gå med det skjerfet.Syns du det er greit at dyrene skal ha det vondt for at du skal bruke skjerf? TENKER DU IKKE PÅ DYRENE?Hva feiler det deg egentlig??? Anonymous poster hash: d0606...e86 Jeg tenker som så at de som ikke bryr seg om at dyrene lider og som gjerne går med et skjerf/jakke som et uskyldig dyr måtte lide for, for at nettopp DU skulle få ett fint skjerf.De tenker det samme når det kommer til mennesker.. "Jeg driter i at andre må lide for at jeg skal få det bra med meg selv" Dessverre er ikke dette et ukjent tema. Det er samme prinsipp! Jeg får like vondt i hjertet av å høre om barn som lider som jeg får av dyr som lider. De er uskyldige, og blir utnyttet pga de ikke har mulighet til å gjøre motstand! Menneskeheten har noe fryktelig, fryktelig ondt i seg! En god huskeregel er at man skal behandle andre dyr og mennesker som man selv ønsker at barna skal bli behandlet. Ingenting kan rettferdiggjøre at dyrene skal lide! De er levende vesner som føler smerte på lik linje med oss mennesker! Smerte er ikke akseptabelt enten det er obama eller en liten rotte! Det ironiske er at alle vi dyreelskere ser ned på hver og en man ser langs gaten iført canada goose, akne osvosv. Jeg innrømmer at jeg oppriktig dømmer de, tenker at her har vi et menneske som kun tenker på seg selv og driter i alt og alle. Disse bør man passe seg for! Hvem vil vel ha et følelsesløst, egoistisk, selvopptatt menneske i livet sitt?! Mens disse såkalte motefikserte som føler de oppnår høyere status jo mere pels og dyre ting de eier, ser ned på oss som ikke er bærere av dyremishandling og dyre matrealistiske ting. De er nærmest en egen sekt i mine øyne. De tenker på seg selv som en av de "høye" her i samfunnet. Noe som er virkelig bekymringsverdig.. Anonymous poster hash: 7b1e1...d5f Siden når ble det dyremishandling å klippe sauer???
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #14 Skrevet 7. februar 2015 Har ikke skjerf fra acne, men har mange ullskjerf fra FWSS, hollzweiler, becksøndergaard og Gant. Har også noen ullskjerf fra natura cachmere. Sikkert 40 tilsammen, som jeg har samlet over flere år. Elsker ullskjerf, sikkert fordi jeg er en skikkelig frysepine! Der den største delen av klesbudsjettet mitt går. Anonymous poster hash: d6aed...e23
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #15 Skrevet 7. februar 2015 jeg har to skjerf i fra acne, et mørke lilla og et i burgunder veldig fornøyd! men som sagt over her, skjønner ikke at det er dyreplageri å klippe en sau! Anonymous poster hash: 33fa0...a36
MammantilNurket Skrevet 7. februar 2015 #16 Skrevet 7. februar 2015 jeg har to skjerf i fra acne, et mørke lilla og et i burgunder veldig fornøyd! men som sagt over her, skjønner ikke at det er dyreplageri å klippe en sau! Anonymous poster hash: 33fa0...a36 Det ville vel være dyreplageri å ikke klippe sauen ...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #17 Skrevet 7. februar 2015 Så det er det samme om dyrene blir torturert så lenge du kan gå med det skjerfet.Syns du det er greit at dyrene skal ha det vondt for at du skal bruke skjerf? TENKER DU IKKE PÅ DYRENE?Hva feiler det deg egentlig??? Anonymous poster hash: d0606...e86 Jeg tenker som så at de som ikke bryr seg om at dyrene lider og som gjerne går med et skjerf/jakke som et uskyldig dyr måtte lide for, for at nettopp DU skulle få ett fint skjerf. De tenker det samme når det kommer til mennesker.. "Jeg driter i at andre må lide for at jeg skal få det bra med meg selv" Dessverre er ikke dette et ukjent tema. Det er samme prinsipp! Jeg får like vondt i hjertet av å høre om barn som lider som jeg får av dyr som lider. De er uskyldige, og blir utnyttet pga de ikke har mulighet til å gjøre motstand! Menneskeheten har noe fryktelig, fryktelig ondt i seg! En god huskeregel er at man skal behandle andre dyr og mennesker som man selv ønsker at barna skal bli behandlet. Ingenting kan rettferdiggjøre at dyrene skal lide! De er levende vesner som føler smerte på lik linje med oss mennesker! Smerte er ikke akseptabelt enten det er obama eller en liten rotte! Det ironiske er at alle vi dyreelskere ser ned på hver og en man ser langs gaten iført canada goose, akne osvosv. Jeg innrømmer at jeg oppriktig dømmer de, tenker at her har vi et menneske som kun tenker på seg selv og driter i alt og alle. Disse bør man passe seg for! Hvem vil vel ha et følelsesløst, egoistisk, selvopptatt menneske i livet sitt?! Mens disse såkalte motefikserte som føler de oppnår høyere status jo mere pels og dyre ting de eier, ser ned på oss som ikke er bærere av dyremishandling og dyre matrealistiske ting. De er nærmest en egen sekt i mine øyne. De tenker på seg selv som en av de "høye" her i samfunnet. Noe som er virkelig bekymringsverdig.. Anonymous poster hash: 7b1e1...d5f Og verden kommer i kun svart og hvitt, og du er ikke generaliserende i det hele tatt... Eneste du oppnår med å skrive slik du gjør er at folk ikke får med seg innholdet i det du sier med hvor sneversynt du er til tross for at du forsøker å fremstå som det stikk motsatte. Synd, siden saken din sikkert er viktig. Anonymous poster hash: 336d8...b6a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #18 Skrevet 7. februar 2015 Det er et skjerf som skjuler kviser( acne) Kommer aldri til å kjøpe et.... Anonymous poster hash: ec1fc...973
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #19 Skrevet 7. februar 2015 Bare husk å ta det på med merkelappen ut. Det er det viktigste :-) Anonymous poster hash: 08389...09f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #20 Skrevet 7. februar 2015 Så det er det samme om dyrene blir torturert så lenge du kan gå med det skjerfet.Syns du det er greit at dyrene skal ha det vondt for at du skal bruke skjerf? TENKER DU IKKE PÅ DYRENE?Hva feiler det deg egentlig??? Anonymous poster hash: d0606...e86 Jeg tenker som så at de som ikke bryr seg om at dyrene lider og som gjerne går med et skjerf/jakke som et uskyldig dyr måtte lide for, for at nettopp DU skulle få ett fint skjerf.De tenker det samme når det kommer til mennesker.. "Jeg driter i at andre må lide for at jeg skal få det bra med meg selv" Dessverre er ikke dette et ukjent tema. Det er samme prinsipp! Jeg får like vondt i hjertet av å høre om barn som lider som jeg får av dyr som lider. De er uskyldige, og blir utnyttet pga de ikke har mulighet til å gjøre motstand! Menneskeheten har noe fryktelig, fryktelig ondt i seg! En god huskeregel er at man skal behandle andre dyr og mennesker som man selv ønsker at barna skal bli behandlet. Ingenting kan rettferdiggjøre at dyrene skal lide! De er levende vesner som føler smerte på lik linje med oss mennesker! Smerte er ikke akseptabelt enten det er obama eller en liten rotte! Det ironiske er at alle vi dyreelskere ser ned på hver og en man ser langs gaten iført canada goose, akne osvosv. Jeg innrømmer at jeg oppriktig dømmer de, tenker at her har vi et menneske som kun tenker på seg selv og driter i alt og alle. Disse bør man passe seg for! Hvem vil vel ha et følelsesløst, egoistisk, selvopptatt menneske i livet sitt?! Mens disse såkalte motefikserte som føler de oppnår høyere status jo mere pels og dyre ting de eier, ser ned på oss som ikke er bærere av dyremishandling og dyre matrealistiske ting. De er nærmest en egen sekt i mine øyne. De tenker på seg selv som en av de "høye" her i samfunnet. Noe som er virkelig bekymringsverdig.. Anonymous poster hash: 7b1e1...d5f Siden når ble det dyremishandling å klippe sauer??? Det er ikke dyremishandling å klippe sau,og acne sjerfene er hundre prosent ull. Det vedkommende nok mener er at selve merket/bedriften støtter dyremishandling fordi de har brukt pels fra angorakaniner i noen av sine plagg, og disse kaninene utsettes ofte for mishandling når man tar av pelsen. Når det er sagt så vet jeg ikke om de gjør det lenger, og ulla i acnesjerf kommer ikke fra en mishandla sau. Anonymous poster hash: 5f5d2...6d5
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #21 Skrevet 7. februar 2015 Acne er DYREPLAGERI.STYR UNNA..... iKKE kult å kle seg i dyreplageri. Anonymous poster hash: d0606...e86 Oppdater deg litt du, så skal du se det er bedre å diskutere. Anonymous poster hash: 11dae...f76
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #22 Skrevet 7. februar 2015 Så det er det samme om dyrene blir torturert så lenge du kan gå med det skjerfet.Syns du det er greit at dyrene skal ha det vondt for at du skal bruke skjerf? TENKER DU IKKE PÅ DYRENE?Hva feiler det deg egentlig??? Anonymous poster hash: d0606...e86 Jeg tenker som så at de som ikke bryr seg om at dyrene lider og som gjerne går med et skjerf/jakke som et uskyldig dyr måtte lide for, for at nettopp DU skulle få ett fint skjerf.De tenker det samme når det kommer til mennesker.. "Jeg driter i at andre må lide for at jeg skal få det bra med meg selv" Dessverre er ikke dette et ukjent tema. Det er samme prinsipp! Jeg får like vondt i hjertet av å høre om barn som lider som jeg får av dyr som lider. De er uskyldige, og blir utnyttet pga de ikke har mulighet til å gjøre motstand! Menneskeheten har noe fryktelig, fryktelig ondt i seg! En god huskeregel er at man skal behandle andre dyr og mennesker som man selv ønsker at barna skal bli behandlet. Ingenting kan rettferdiggjøre at dyrene skal lide! De er levende vesner som føler smerte på lik linje med oss mennesker! Smerte er ikke akseptabelt enten det er obama eller en liten rotte! Det ironiske er at alle vi dyreelskere ser ned på hver og en man ser langs gaten iført canada goose, akne osvosv. Jeg innrømmer at jeg oppriktig dømmer de, tenker at her har vi et menneske som kun tenker på seg selv og driter i alt og alle. Disse bør man passe seg for! Hvem vil vel ha et følelsesløst, egoistisk, selvopptatt menneske i livet sitt?! Mens disse såkalte motefikserte som føler de oppnår høyere status jo mere pels og dyre ting de eier, ser ned på oss som ikke er bærere av dyremishandling og dyre matrealistiske ting. De er nærmest en egen sekt i mine øyne. De tenker på seg selv som en av de "høye" her i samfunnet. Noe som er virkelig bekymringsverdig.. Anonymous poster hash: 7b1e1...d5f Siden når ble det dyremishandling å klippe sauer???Det er ikke dyremishandling å klippe sau,og acne sjerfene er hundre prosent ull. Det vedkommende nok mener er at selve merket/bedriften støtter dyremishandling fordi de har brukt pels fra angorakaniner i noen av sine plagg, og disse kaninene utsettes ofte for mishandling når man tar av pelsen. Når det er sagt så vet jeg ikke om de gjør det lenger, og ulla i acnesjerf kommer ikke fra en mishandla sau. Anonymous poster hash: 5f5d2...6d5 Acne trakk de genserne fra markedet med en gang de oppdaget det, så jeg vil si at de faktisk gjorde en veldig god jobb der. De har erstattet materiellene med ull fra dyr som ikke lider. I mine øyne er dette veldig bra om man skal tenke på dyreplageridelen. Alle kan gjøre feil, acne rettet opp sin på en veldig god måte. Til dere som hyler om Dyreplageri her, acne er faktisk veldig opptatt av at dyrene skal ha det godt. Om dere gidder å bruke 5 sekunder på å Google, kan dere kanskje komme med info som er up to date og ikke spre gammelt nytt og drite dere ut. Anonymous poster hash: 11dae...f76
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #23 Skrevet 7. februar 2015 Kjøpte meg 5 pashminaskjerf i Afghanistan som jeg elsker ! Har i sjøgrønn, burgunder, natur, mørkeblått med mønster og natur med mønster .. Myyyyke og varme! Anonymous poster hash: c0775...a33
Gjest flykræsj Skrevet 7. februar 2015 #24 Skrevet 7. februar 2015 Jeg synes de er fine! Har ikke selv da, men kunne gjerne tenkt meg et i camelfarge. Hvis jeg ikke skulle tenkt pris ville jeg imidlertid helst hatt ett stort skjerf i kasjmirull fra Kashmina. Prisen er sinnsyk selvsagt, så inntil videre bruker jeg et helt OK skjerf fra cubus☺️
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #25 Skrevet 7. februar 2015 Jeg syns fortsatt de er hotte fordi de er såpass nøytrale i seg selv. Dessuten er kvaliteten helt fantastisk. Kjøpte mitt første lenge før de ble "allemannseie". Jeg er 28 og har hele 4 skjerf😉, burgunder,grå,beige og lyseblå. Jeg bruket skjerf så og si hver eneste dag og da er lange, tykke og varme Acneskjerf en veldig kjekk ting å ha i min garderobe. Anonymous poster hash: 5415b...f47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå